Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was?
Moet nog komen. :P
Ik heb iets uitgestippeld, maar is mijn eerste route, dus zal nog niet goed zijn.
Moet nog voorgereden worden, aangepast worden, en datum plannen.
(tenzij een andere route eerder rijklaar is natuurlijk!)

Ging er nog iemand mee voorrijden?
datum plannen kan al als je maar bereid bent er weer af te wijken.
En wat betreft die andere route, ik ben toch wel een beetje mooi weer rijder. Dan is de vorst al lang weg. En staan de bomen weer in het blad.
 
Ik heb hier in Brabant ook al wel een route klaar, maar die hoeven we met dit weer in elk geval niet te rijden. Dus ik laat er nog wel een datum over horen. Wat betreft het mee voorrijden van de route van Richard, da wil ik best maar het is voor mij nog al een eindje weg.... Dus als er andere gegadigden zijn, graag ;)

Mooie foto in de OP idd, Sta er 2 keer op *O*

@ knutsel: Doordat je voorop hebt gereden vind ik dat je er best op mag staan met de Z :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een foto van de GSX waar ze erop zitten?
Want ik kan echt niks kwijt nu.
Nope, zoals gezegd zijn ze eigenlijk nooit gebruikt, ze liggen alleen maar in de kast _O-. Maar als je serieus interesse hebt dan wil ik wel even kijken (als het wat warmer is en ik weer bij de motor kan) of ik ze erop kan zetten en wat foto's maken? :o
 
Heb hem even een kickje gegeven ;)
Ik vind het niet duur trouwns.
Ik had ze er voor meer op staan, maar toen kreeg ik helemaal geen reacties... Heb er zelf ook niet zo heel veel voor betaald. Keer als aanbieding meegepakt op de motorbeurs. Achteraf vrij nutteloos :P
 
Ik heb hier in Brabant ook al wel een route klaar, maar die hoeven we met dit weer in elk geval niet te rijden. Dus ik laat er nog wel een datum over horen. Wat betreft het mee voorrijden van de route van Richard, da wil ik best maar het is voor mij nog al een eindje weg.... Dus als er andere gegadigden zijn, graag ;)

Mooie foto in de OP idd, Sta er 2 keer op *O*

@ knutsel: Doordat je voorop hebt gereden vind ik dat je er best op mag staan met de Z :Y

3 keer.
 
Was?
Moet nog komen. :P
Ik heb iets uitgestippeld, maar is mijn eerste route, dus zal nog niet goed zijn.
Moet nog voorgereden worden, aangepast worden, en datum plannen.
(tenzij een andere route eerder rijklaar is natuurlijk!)
hoe doen jullie dat
1 voorrijder
2 op kaart zetten of gps {ik heb geen gps maar zet de route op papier die ik verstuurd naar die mee rijd}
3 datum
4 plek afspreken waar we starten ( mac)
5 lunch plek in de route
 
hoe doen jullie dat
1 voorrijder
2 op kaart zetten of gps {ik heb geen gps maar zet de route op papier die ik verstuurd naar die mee rijd}
3 datum
4 plek afspreken waar we starten ( mac)
5 lunch plek in de route

Juist, zo doen we dat. Ook altijd ff zorgen dat rijder 2 goed mee leest met de route, mocht de voorrijder een fout maken. En 2 man die vooraf de route een keer gereden hebben is erg handig, zijn de fouten er tenminste uit. Kan ook 1 persoon doen maar met tweeen is leuker en verstandiger

@tuffer: Nu zie ik het, sta 3x in de op :] Haha, nou kan ie niet meer stuk :)


@KsBorg, wat vraag je voor die tassen? En is het dan nog mogelijk dat er iemand achterop zit? Zoek nog wat extra bagageruimte voor vakantie namelijk ( ook als het niet mogelijk is voor iemand om achterop te zitten kan ik ze wellicht wel gebruiken, kan ze namelijk altijd nog over mijn zelf gefabriceerde bagagerek gooien:)

GroteFoto-QGQKTN6B.jpg
 
Laatst bewerkt:
ach en omdat iedereen al met foto's aan het strooien is geweest. En ik nu toch bezig was, ik kwam deze nog tegen:

GroteFoto-YVI4CGQ8.jpg
 
Juist, zo doen we dat. Ook altijd ff zorgen dat rijder 2 goed mee leest met de route, mocht de voorrijder een fout maken. En 2 man die vooraf de route een keer gereden hebben is erg handig, zijn de fouten er tenminste uit. Kan ook 1 persoon doen maar met tweeen is leuker en verstandiger

@tuffer: Nu zie ik het, sta 3x in de op :] Haha, nou kan ie niet meer stuk :)


@KsBorg, wat vraag je voor die tassen? En is het dan nog mogelijk dat er iemand achterop zit? Zoek nog wat extra bagageruimte voor vakantie namelijk ( ook als het niet mogelijk is voor iemand om achterop te zitten kan ik ze wellicht wel gebruiken, kan ze namelijk altijd nog over mijn zelf gefabriceerde bagagerek gooien:)

[afbeelding]
De prijs staat gewoon in het topic dat ik hier gelinkt heb :Y. Ik vermoed dat ie daar niet achterop gaat passen. Het zijn zijtassen, ze hangen dus in de lengte zeg maar naast de motor :Y.
 
Nope, zoals gezegd zijn ze eigenlijk nooit gebruikt, ze liggen alleen maar in de kast _O-. Maar als je serieus interesse hebt dan wil ik wel even kijken (als het wat warmer is en ik weer bij de motor kan) of ik ze erop kan zetten en wat foto's maken? :o
Ja, maar ik kan je echt niks gaan beloven, daarom wil ik wel graag een foto ervan zien.
Want ze zijn inderdaad niet duur.
 
Nou we het toch zo lekker over verlichting hebben, weet iemand waar de indicatie 'H' voor staat bij xenon verlichting?

Xenon kit 1 lamp 8000K H7

Want ze zijn van H1 tot H8, maar er is ook een HB3 indicatie.

Ben je er nu uit welke setje moet hebben?



ik weet niet of je hyves heb

HyvesGames




Ik zal even via de acount van het meisje kijken. Ik krijg de text"profiel niet zichtbaar"

heb je het ook nog ergens anders staan?
 
Ik heb hier in Brabant ook al wel een route klaar, maar die hoeven we met dit weer in elk geval niet te rijden. Dus ik laat er nog wel een datum over horen. Wat betreft het mee voorrijden van de route van Richard, da wil ik best maar het is voor mij nog al een eindje weg.... Dus als er andere gegadigden zijn, graag ;)

Mooie foto in de OP idd, Sta er 2 keer op *O*

@ knutsel: Doordat je voorop hebt gereden vind ik dat je er best op mag staan met de Z :Y
dank u. :} :} :}
 
@tuffer: ja die H is indd voor de fitting. Dan heb je ook nog een bi-xenon, dan heb je ook nog groot licht met xenon. Ik moet nog maar even er over nadenken. Vind het niet echt nodig, maar wel vet. En voor iets wat ik alleen maar vet vind, en niet een noodzakelijke modificatie is het nog wel vrij pittig aan de prijs.
 
Als je groot licht en dimlicht neemt dan moet je sowieso 2 setjes kopen, dan ben je 250 achterop
 
heb zelf ook xenon in laten bouwen pas, (gratis inbouw zeggen we geen nee tegen) wellis waar meer omdat ik vrij veel in het donker rijd en dan merk je het goed. grootlicht zou ik zeker niet doen aangezien dit ook seinlicht is en xenon eerst moet ontsteken en warm worden. als je een dubbele neemt dat elke lamp dim en groot licht heeft zal er een andere unit in moeten aangezien het lichtbeeld van de grootlicht lamp totaal anders is (verblindend)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan