'92 VFR opknappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
en hoe staat het met de viffer? al aan het spuiten aangekomen?
wil je graag op je vingers komen kijken :Y

Nee sorry :$ Ben al wel met het schuren begonnen het ontbreekt me een beetje aan tijd. Maar je mag heus wel op m'n vingers komen kijken hoor :Y .

Stuur je wel een pm als ik ermee ga beginnen. Doel is voor 5 juni klaar te zijn (denk alleen dat ik dat niet ga halen).
 
Ben vandaag weer aan 't schuren geweest, linkertopkuip is bijna klaar. Volgend weekend maar voorzien van kunststofprimer.
 
Heb je nog fijn schuurpapier Bras? Heb nog wel wat liggen met korreltje 2000, wordt het zo glad als een tiet en krijg je ook een mooi resultaat als het gespoten is :Y
 
Heb je nog fijn schuurpapier Bras? Heb nog wel wat liggen met korreltje 2000, wordt het zo glad als een tiet en krijg je ook een mooi resultaat als het gespoten is :Y

Check!!! heb nog een velletje of 25 liggen. Heb vorig jaar een heel pak moeten kopen en daar zitten er 50 in. (Heb er ook nog een aantal aan m'n schoonvader gegeven, die gebruik ze met beeldhouwen om de beelden de polijsten).

Bedoeling is wel dat het resultaat beter wordt als vorig jaar :Y
 
Vandaag weer wat geschuurd :r pokkewerk is dat met de hand (komende week maar eens gaan kijken voor een (goedkoop) handpalmschuurmachientje.

Resultaat na een uurtje schuren
full
 
Goedenavond allemaal!! :W :W

Vanmiddag, eindelijk aan de VFR begonnen. Moest nu echt aangezien ik weer op m'n bek ben gegaan B|

Er is nu wat meer schade, schakelvork krom, onderkuip doorgesleten, gedeukt hitteschild, linkerspiegel verrot.

full
 
Toen zag ik een deuk in de radiator :/
full

hij is nog dicht dus ik laat het voorlopig zo, kan altijd nog een andere op.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het hitteschil uitgedeukt vandaag, ging nog goed ook en dat voor de eerste keer *O* *O* *O* (eerst even goed heet gemaakt en daarna voorzichtig de deuk eruit getikt met een bankhamer).

full
 
Daarna alle verf er weer afgebrand en als we dan toch bezig zijn, in de roestprimer gezet.

full


Morgenavond licht opschuren en dan aflakken in matzwart.
 
Laatst bewerkt:
Zit nog te twijfelen over de kleur. zit te denken aan volledig mat zwart/wit, volledig mat zwart, hoogglans wit met mat zwart.
 
Vanaf morgen weer aan de VFR werken, afgelopen week bezig geweest met deze.
1295189247_6_OC0Z.jpeg


Moesten wat scheurtjes gerepareerd worden en wat nieuwe stukjes gemaakt worden.
 
Laatst bewerkt:
Die zijn leuk ;) Moet nog wel nieuw dempertje op hoor....
Ik heb voor het zijspanproject van Truus zo'n voorwiel gescoord.
De VF waar die bak aan moet heeft een 16" voorwiel en een 18" achterwiel.
Hij krijgt achter een 17" CBR wiel. Die spaken zijn het zelfde, maar de 17" CB velg heeft maar 1 schijf, en dat is juist wat ik wil.

Je hebt er weer helemaal niks an, maar toch....
 
Laatst bewerkt:
Die zijn leuk ;) Moet nog wel nieuw dempertje op hoor....
Ik heb voor het zijspanproject van Truus zo'n voorwiel gescoord.
De VF waar die bak aan moet heeft een 16" voorwiel en een 18" achterwiel.
Hij krijgt achter een 17" CBR wiel. Die spaken zijn het zelfde, maar de 17" CB velg heeft maar 1 schijf, en dat is juist wat ik wil.

Je hebt er weer helemaal niks an, maar toch....

Klinkt bekend :Y met 17inch heb je gelijk meer keus in banden.

En wat die uitlaat betreft......de eigenaar zou er nog een andere uitlaat opzetten die wat beter dempt en lekdicht is, vandaar dat daar niets mee gedaan is (gaat toch de vuilnisbak in).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan