MF Gooi en Vechtstreek deel * 63 * Strike!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm... zit nog steeds te kutten met die uitlaatbochten. Ik weet nu waarom ze niet goed passen, nu nog proberen zonder extra beugels of verplaatsen van de dempers het toch netjes erop te krijgen... Eerst even lunchen :Y
 
Mogguh allemaal. Eindelijk eens lekker geslapen en meteen 12 uur ofzo :D Straks is een mooie plek zoeken op de 600RR voor de optimate aansluiting :)

Crash van die rodelaar op de olympische spelen was erg hard ja. Ging 140 ofzo. Zag er fotos van maar volgens mij was hij meteen dood :(
 
Hmm... zit nog steeds te kutten met die uitlaatbochten. Ik weet nu waarom ze niet goed passen, nu nog proberen zonder extra beugels of verplaatsen van de dempers het toch netjes erop te krijgen... Eerst even lunchen :Y
Anders een beetje lomp geweld *D
 
Poeh, daar vraag je wat.

negatief;

lomp
slecht luisteren
klok kijker en staat al 5 minuten voor tijd met zijn jas aan klaar
maakt niets af
snel tevreden
praat constant
heeft geen smaak
denkt niet na voor hij ergens aan begint
heeft weinig technisch inzicht (doorziet dingen (nog?) niet)
vind zichzelf erg belangrijk (tegen mij zeggen:"je moet even komen kijken." Ipv vragen "wilt u even komen kijken?" bijvoorbeeld)

positief;

heeft drive
heeft zijn auto rijbewijs
gaat zijn motor rijbewijs halen
doorzetter
kost weinig

goed zo'n vraag, want dan zet ik de dingen wat beter op een rijtje voor mijzelf :)

Dat word flink kneden dan ;)
Succes ermee :Y

Tonnie: Heel veel succes vanavond, en maak er een leuke avond van!

:^
Succes! ;)

Tv doet het maar dvd krijg ik niet aan de praat fuck ding koop er dan ook 1 van 30 euri :P

:')
Prutser! :P
 
Mogguh allemaal. Eindelijk eens lekker geslapen en meteen 12 uur ofzo :D Straks is een mooie plek zoeken op de 600RR voor de optimate aansluiting :)

Crash van die rodelaar op de olympische spelen was erg hard ja. Ging 140 ofzo. Zag er fotos van maar volgens mij was hij meteen dood :(
Dat moet wel, wat een klap! :X Hij lag gewoon in één keer stil... Dat kun je gewoon niet overleven! '(
 
@ Xtra

Ken je deze nog?

Frustration.gif









Heb nu het vervolg :P
81958233no_frustration.gif
 
Het weer is ook frusterend.... kan niet wachten tot de kou weg is, wegen weer schoon en er weer lekker genoten kan worden van het asfalt.
 
Middag! :W

Even niet meegelezen… gister begravenis en daarna naar Nijmegen geweest…

@ Zot, leuk lijstje mbt je leerling! :9

@ Jantah, hehe gezellig naar de film?! :P Welke uiteindelijk gezien!?

@ Michiel, hoest prutser?! ;)

@ WB, brrrr tis koud hoor! Vinnik dan he… :Y

@ Pino, praatjes zijn altijd een goed teken! :) :Y Edit: foto = *O*

@ Bobsleeer… -O-

@ Plex, gelukt met de buitenlamp?!

@ Did, :W Lekker gebankhangt? ;)

@ Bartje, lekker gelopen!? Frisjes, of nie?!
 
Zo motor heeft bij 16.000km de 18.000km beurt al gehad dat scheelt :) Zo ff met laptop + 600rr_werkplaats_handboek.pdf de garage in en de optimate ff mooi plekkie geven.

Iedereen lekker weekend aan het houden? :D
 
Mittag! :W

Nuttig middagje:

1. mijn vrouw werkt bij een grrot tuincentrum in Huizen en is dus als eerste op de hoogte van uitverkoop, samen 2 nieuwe buitenlampen uit gezocht (voor en achter) voor wènug! *O*

2. ruim 100 km :] en de nieuwe balhoofdlagers getest; stuurt strak als een scheermes :Y (wel een beetje frisjes) ;)

3. Bij Fred langs geweest en naast een hoop geklets (hij is net terug van heel veel vakantie) ook de Garmin voor de Eifel gereserveerd :j . Ik kan hem een maandje van te voren ophalen, dus tegen die tijd (begin april) moeten we eens wat afspreken over de routes en hoe dat werkt etc.

4. ook allemaal de groeten trouwens van Fred :W

5. @ Mieg: Probleem met de externe geheugenkaart voor de TomTom is ook opgelost! Nu (pas) blijkt dat er maar kaarten inkunnen tot 2 GB. Ik heb dus een kaartje van 4 GB |( |( Staat dus helemaal nergens :X

Nu omkleden en bardienst bij de club, zal niet al te druk zijn (hoop ik).

:W
 
Laatst bewerkt:
Ding ligt helemaal uit elkaar en jij staat er naast te huppen... :? -O-












:+

Is tie straks ook weer lekker fris en fruitig! :9

Over fris gesproken, ik ben niet gaan hardlopen! Ben even op de hei gaan kijken, maar was me nog te glad... -O- Wordt echt tijd dat die witte bende weg is... B|

Haha, ja het hupsen is omdat hij er gewoon motorisch supergoed bij staat (en aangezien ik hem vorig jaar zonder onderhoudsboekje heb gekocht, ben ik daar heeel blij mee) en dat ie er alleen maar beter op wordt na deze beurt! Ennuh, krijg nieuw achterlicht + taartschep gaat eraf, dus het kontje wordt nog mooier dan ie al is! *O* *O* :Y
 
Anders een beetje lomp geweld *D
Kans is groot dat het daarna wel gaat lukken ja... helaas kom ik dan niet ver met mijn gewicht :/ Zal straks even wat goede foto's proberen te maken het het laten zien...


Mittag! :W

Nuttig middagje:

1. mijn vrouw werkt bij een grrot tuincentrum in Huizen en is dus als eerste op de hoogte van uitverkoop, samen 2 nieuwe buitenlampen uit gezocht (voor en achter) voor wènug! *O*

2. ruim 100 km :] en de nieuwe balhoofdlagers getest; stuurt strak als een scheermes :Y (wel een beetje frisjes) ;)

3. Bij Fred langs geweest en naast een hoop geklets (hij is net terug van heel veel vakantie) ook de Garmin voor de Eifel gereserveerd :j . Ik kan hem een maandje van te voren ophalen, dus tegen die tijd (begin april) moeten we eens wat afspreken over de routes en hoe dat werkt etc.

4. ook allemaal de groeten trouwens van Fred :W

5. @ Mieg: Probleem met de externe geheugenkaart voor de TomTom is ook opgelost! Nu (pas) blijkt dat er maar kaarten inkunnen tot 2 GB. Ik heb dus een kaartje van 4 GB |( |( Staat dus helemaal nergens :X

Nu omkleden en bardienst bij de club, zal niet al te druk zijn (hoop ik).

:W
Goed bezig geweest dus!! :Y *O*

Haha, ja het hupsen is omdat hij er gewoon motorisch supergoed bij staat (en aangezien ik hem vorig jaar zonder onderhoudsboekje heb gekocht, ben ik daar heeel blij mee) en dat ie er alleen maar beter op wordt na deze beurt! Ennuh, krijg nieuw achterlicht + taartschep gaat eraf, dus het kontje wordt nog mooier dan ie al is! *O* *O* :Y
Goed nieuws dus *D Nog even wachten en je kan weer lekker rond rijden :]
 
Mooi foto Pino.

Zo lekker weekend. Jammer van dit weer wil zo graag de motor weer even uitlaten maarja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan