Den Bosch en omgeving deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
K'wou net te zeggen,heb vandaag bijna 150 erbij gezet,en echt koud vond ik het niet,met een geperforeerd pak...
 
Was gezellig inderdaad, we zijn na Zaltbommel ongeveer weer hetzelfde rondje terug gereden, toen afgebogen en de Maas overgestoken richting Heusden, daar nog een bakkie gedaan bij het haventje. Waren nog getuige van een ouwe muts die met haar koekblik probeerde over een stapel kinderkoppen te rijden, lukt niet nee :X })
Leuk om nog eens over te doen, iets groter rondje maken, de Waal aan de overkant erbij pakken bijv.

Ja het was gezellig, moeten we zeker nog een keer doen!
 
K'wou net te zeggen,heb vandaag bijna 150 erbij gezet,en echt koud vond ik het niet,met een geperforeerd pak...
Ik heb er ook 200 bij gezet, puur en alleen van dealer naar dealer rijden hier in brabant _O-

Vond het soms beetje frisjes, maar ik rij dan ook altijd met zomerhandschoenen, en me zomer race overall :]

Het was ook niet zo erg dat ik het koud had, morgen wordt het heel mooi! Laat dat nou de laatste dag van me weekend zijn :]

Rondje wat jullie gereden hebben klinkt erg goed, wil er graag bij zijn de volgende keer. :)
 
Ik heb er ook 200 bij gezet, puur en alleen van dealer naar dealer rijden hier in brabant _O-

Vond het soms beetje frisjes, maar ik rij dan ook altijd met zomerhandschoenen, en me zomer race overall :]

Het was ook niet zo erg dat ik het koud had, morgen wordt het heel mooi! Laat dat nou de laatste dag van me weekend zijn :]

Rondje wat jullie gereden hebben klinkt erg goed, wil er graag bij zijn de volgende keer. :)
Ik op en neer naar Gorinchem,wat KD's neergezet en weer terug. :P

Ik reed ook met zomer-equipment,niks mis mee hoor!
 
Waren nog getuige van een ouwe muts die met haar koekblik probeerde over een stapel kinderkoppen te rijden, lukt niet nee :X })

Op zich best zielig... Vooral dat ze iemand nodig had die haar moest vertellen hoe ze moest sturen om er uit te komen _O-


Ik ga vrijdag en zaterdag weer (vrijdag Supermotard ophalen). Als iemand mee wil hoor ik het wel *O* (moet wel weer ff zoeken of ik de route kan vinden :+)
(niet teveel koffieleuten overigens, want ik moet nog wat meer doen die dagen)
 
Laatst bewerkt:
Hmm vraagje... Zijn we afgelopen maandag nou via Truerenburg naar HEdel gereden, over de maasdijk naar Ammerzoden en vanaf daar naar het noorden naar Gameren en dan via de dijk naar Nieuwaal en Zuilichem, Brakel etc?

Ik wil de route van maandag rijden en dan bij Brakel oversteken naar de andere kant, dan naar Benedeneind en Kerkeneind, Haaften, Waardenburg, Heeselt, Varik en daar ergens weer oversteken en dan via de Dijk terug naar Empel/Den Bosch. Tips? :)
 
Hmm vraagje... Zijn we afgelopen maandag nou via Truerenburg naar HEdel gereden, over de maasdijk naar Ammerzoden en vanaf daar naar het noorden naar Gameren en dan via de dijk naar Nieuwaal en Zuilichem, Brakel etc?



Yep van Treurenburg de brug over. Eerste rechts het dorp in en net voor de Rabo links richting de dijk. Kom je uiteindelijk bij Well daar de weg oversteken richting Nederhemert.
 
suggestie voor volgende keer, over de dijk bij andel, via veen & wijk en aalburg, brug over zit je ook in heusden...best leuke dijk van andel tot de brug...leuker als de maasdijk met z'n 60 zone tegenwoordig
Ja, die hadden we achteraf ook kunnen pakken, is ook een mooi stukkie. Er komen wel steeds meer drempels enz. te liggen overal.

Leuk zo'n routeoverzichtje achteraf Roel! (maar die statistieken, zijn die rechtsgeldig in een zitting v.w.b. de snelheid? :+ )
 
suggestie voor volgende keer, over de dijk bij andel, via veen & wijk en aalburg, brug over zit je ook in heusden...best leuke dijk van andel tot de brug...leuker als de maasdijk met z'n 60 zone tegenwoordig


Bingo.
Deze heb ik een tijd geleden ook eens gereden.

Laat het goede weer maar vast komen. Ik ben er klaar voor.
 
Ja, die hadden we achteraf ook kunnen pakken, is ook een mooi stukkie. Er komen wel steeds meer drempels enz. te liggen overal.

Leuk zo'n routeoverzichtje achteraf Roel! (maar die statistieken, zijn die rechtsgeldig in een zitting v.w.b. de snelheid? :+ )

Oeps, ben ik gewoon bewijs tegen mezelf aan het geven :-).. Maar volgens mij hebben we gewoon beschaafd gereden hoor gezien de grafiek. En inderdaad wel handig en leuk dat de Zumo gewoon altijd een track log bij houdt, ook als je hem alleen maar als MP3 speler gebruikt.

Roel.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, het wordt al weer lekker druk op Den Bosch en omgeving. Heerlijk weer om de fiets even uit te laten. Komende twee dagen grote kans rondom Den Bosch een rode viffer tegen te komen.

Wordt er vanuit dit topic nog een ritje gemaakt t weekend?
 
Kijk, het wordt al weer lekker druk op Den Bosch en omgeving. Heerlijk weer om de fiets even uit te laten. Komende twee dagen grote kans rondom Den Bosch een rode viffer tegen te komen.

Wordt er vanuit dit topic nog een ritje gemaakt t weekend?


Heyy collega Viffer!!

Waar in Den Bosch rijde gij rond en met M-F stickerd?


Gr. Millechel
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat mooie plaatje van jou ook al inderdaad =)
Ach zowat overal en nergens, woon zelf op zuid bij sluis nul. Nog geen MF sticker. Jij wel? Dan zullen ze ons in elk geval niet door elkaar halen =)
 
Ik zal me hier ook maar even aanmelden.

Sinds kort weer in het bezit van een motor, een supermotard!
Supergoed geholpen bij bonmotoren in den Bosch trouwens..

mf-sticker kan dus weer besteld worden!!
 
Bestellen dan, zie zat motoren in DB, maar zelden eentje met een MF sticker.


Heb hem wel gehad maar toen ik ruzie kreeg met mijn kentekenplaat beschadigde die.
Wilde eerst wel weer een nieuwe, maar aan de andere kant. Ik kijk nooit in het gespot topic.
 
Kijk, het wordt al weer lekker druk op Den Bosch en omgeving. Heerlijk weer om de fiets even uit te laten. Komende twee dagen grote kans rondom Den Bosch een rode viffer tegen te komen.

Wordt er vanuit dit topic nog een ritje gemaakt t weekend?


Sta nu in zuilichem ff te rusten... Dus ja!

Damn supermotard rijden is ook weer wenne zeg...
 
Zoo net even lekker stukje gereden. Even langs huybers stukje rooi schijndel.

Het was erg mooi weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan