Dodelijk ongeluk; Bartvk

mausve

Die hard MF'er
8 aug 2009
366
0
Cuijk
EDIT


Langs deze weg willen wij iedereen bedanken voor zijn medeleven en deelname aan zijn laatste eerbetoon. Het is voor ons een hele steun. Mannen/Vrouw(en) het was SUPER. :} :} :} :}

Als 18 jarige motor rijder ooit begonnen op een Suzuki GT550, jaja toen hadden we nog tweetakt machines was ik haast vergeten dat motorrijden niet alleen rijden is maar ook saamhorigheid en het delen van passie is. In een logische opwelling heb ik er aan gedacht om mijn FJR1300 te verkopen. Maar jullie hebben me weer laten zien dat motorrijden vooral mooi is (moet zijn)
“Eens een motorrijder altijd een motorrijder”.

Toen ik Bart op 15 jarige leeftijd voor het eerst mee nam naar de TT is zijn motorhart geboren. In de tijd had ik al even geen motor meer dus zijn we met de auto naar assen gereden. Bart heeft de hele dag met een smile van oor tot oor beleeft. In zijn ogen zag ik mijzelf bij mijn eerste TT bezoek. Deze dag behoort tot mijn dierbaarste momenten met hem. Op de terugweg zei ik toen nog met een lach “als we straks thuis komen zeggen we tegen je moeder dat ik weer een motor ga kopen”. Bij thuiskomt stond Bart al bij zijn moeder voordat de wagen stil stond. Onverwacht vond zijn moeder het een goed idee. Dus 2 weken later stond de Suzuki GSXR750srad voor de deur. Als ik de sleutels van de Soes pakte had Bart zijn helm al op en de garagedeur al open.

Bart reed niet alleen motor Bart was “MOTOR”

De erehaag en begeleiding was geweldig en bezorgde ons kippenvel maar ook warmte. Nogmaals bedankt en “see you on the road”.
Ronald.
 
Laatst bewerkt:
hoi allemaal, jullie hebben vast allemaal al gehoord van het dodenlijk ongeluk in Persingen
ook ik vernam dit maar om minder prettige manier dan t nieuws, namelijk telefonisch van mn schoonmoeder.

bij jullie allen bekend en geliefd Bartvk ofwel Bart met z'n groene kawa is de ongelukkige!!

hij was voor een middag ritje omstreeks 15:30 reed hij in persingen een tractor tegemoet.
hierachter een rijtje opgefokte auto's een haalt in en heeft bart over het hoofd gezien. een frontale botsing tot gevolg.

veel is nog niet bekend maar Bart was opslag dood.

dit tragische nieuws heeft ons vanmiddag bereikt en wij allen zijn nog in chock.

wij weten niet of bart alleen is gaan rijden en als iemand van jullie toevallig mee was alstublieft PM mij.

er zijn op dit moment veel vragen maar geen antwoorden. wellicht weet iemand wat.

reacties kan via mij PM veel van jullie kennen mij niet omdat ik pas 1 keer ben mee geweest
afgelopen week met prutsertje en Dutch Tickler.

wanneer ik meer weet horen jullie het.
bedankt
Groetjes Maurice AKA Mausve


Godverdomme, shit. Strerkte. '(
 
Jeetje man... even stil :(

Zo jong, jammer dat hij het leven laat door een ongeduldige automobilist :(

Ondanks dat ik Bart niet persoonlijk kende doet het nieuws me flink wat. Heb geen woorden voor dit verlies.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken(de) Bart niet. Ongelofelijk klote. Zo zien we weer hoe kwetsbaar we zijn als tweewielers zijnde. Familie, vrienden en anderen die hem kenden: Veel sterkte toegewenst!!
 
.
full
 
Ik ben er stil van... zeker aangezien we wel eens samen gereden hebben.

Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!!!
 
RIP Bas -O-

Ik wens familie, vrienden, kennissen en diegene die het nodig hebben heel veel sterkte toe......
 
Hallo Maurice,

om te beginnen heel veel sterkte met dit verlies en gecondoleerd aan alle familie, vrienden en naasten. Ik lees zojuist het bericht in het Nijmegen topic en wilde even persoonlijk laten weten dat ik dit soort berichten ten zeerste betreur, maar vanwege het volgende raakt deze mij extra persoonlijk. Ik heb namelijk afgelopen seizoen een keer (samen met wsx) het genot mogen hebben om samen met Bart te rijden. we zijn toen door Cuijk gereden waar wij onder andere even een stop hadden gemaakt bij jtx-racing. Ondanks dat ik hem alleen deze ene keer ontmoet heb vond ik hem een leuke spontane jongen waarmee ik graag nog een blokje mee om zou hebben gedaan. Nogmaals veel sterkte met dit verlies.
 
Terug
Bovenaan Onderaan