MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dat zet je direct onder een berichtje van Deadeye :X


altijd baas boven baas.... voor het werk????

Hoezo mag dat niet onder het bericht van deadeye? die luie donder doet alleen maar :^ altijd :+

:Y
Zondag heen, zaterdag weer terug.
Dus ff snel 6 daagjes voor de World Expo 2010 in Shanghai voor het werk wat verbindingen regelen *D
 
Laatst bewerkt:
Samenvattinkje (of zou Jan dit nu van me overnemen :? :+ )
Na het 'voorvalletje Lankho' zitten we elkaar vooral voor te houden dat we eigen tempo moeten rijden (weet iedereen dit nog tijdens het volgende ritje?!); CF denkt aan de hand van deze posts dat dit een leuke groep is om mee te gaan touren (welkom trouwens); Jan kreeg het warm in zijn nylon; Morph is er makkelijk van afgekomen thuis en hoefde alleen nog maar het plafond te verven; JeGo weet een Soes aan de praat te krijgen ( :} ); Girl en Noor hebben gewerkt -O- (volgende keer komen wij langs, Girl; gezellig :) ), Jan kan geen weerstand bieden tegen drop, TQB heeft eea gefilmd *O* , Loesje zit in chaos, Phoen heeft zich vermaakt in Assen, Erwin: jammer dat ik je gemist heb -O- , Michiel: morgen misschien rijden *O* , Giletti vond het idee van een Gooier-ritje slaapverwekkend :? , het lukte Ernst om legaal hard te rijden zonder roze shirt, Plex moet misschien zijn duim gaan gebruiken voor de scheur in zijn band, X was errug stil vandaag, maar was helaas wakker genoeg voor het openen van een nieuw topic :P
dank je
 
Morgen *D wat een weertje zeg *O*

Sunny: lekker genieten in la France, veel plezier.
Toos : Marathon vastgelegd voor het nageslacht?
Mies : Nog meer van die vervelende berichten :+
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier Sunny!

Ik vlieg zondagavond naar Shanghai 8-)
*D
Morgen *D wat een weertje zeg *O*

Sunny: lekker genieten in la France, veel plezier.
Toos : Marathon vastgelegd voor het nageslacht?
Mies : Nog meer van die vervelende berichten :+
:Y Was best frisjes... Maar goed, gelukkig liep ik een beetje rond met die handtas dus nog goed te doen. Was wel lang, 6 uur live. Vandaag hopelijk wat oude zeertjes er uit te kunnen ontspannen... Jij TE nog een beetje door gekomen???
 
*D:Y Was best frisjes... Maar goed, gelukkig liep ik een beetje rond met die handtas dus nog goed te doen. Was wel lang, 6 uur live. Vandaag hopelijk wat oude zeertjes er uit te kunnen ontspannen... Jij TE nog een beetje door gekomen???


8 uur op de k1200 toezicht gehouden, verkeersstromen geregeld. Best een ok zadel maar na 8 uur toch spijt dat ik geen wielrenbroekje had aangedaan, 2 uurtjes regen maar dat mocht de pret niet drukken *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan