het grote Harley-Davidson topic deel drie

Status
Niet open voor verdere reacties.

axetattoo

MF veteraan
24 apr 2009
1.326
0
das de eertse keer in de geschiedenis van het choppergedeelte dat een onderwerp een derde deel krijgt.
het enige topic wat meerdere delen heeft is het bobberpics topic met twee delen.

alsdus deel drie:let´s rockroll.

slap lullen over h-d´s,bier drinken,choppers bouwen,tegen vrods aanschoppen,oudijzer aanbidden,en je tuin showen..(en murph zijn trekker)
 
eerst maar weer eens iedreen zn brommert/trekker hier parkeren.
is mischien ook wel even leuk als jeje eigen giechel er ook bijzet.hebben we er ook een gezicht bij
full
 
Mijn dyna hier ook maar effe showen.... Helaas geen echte HD want het is een Twincam..... Sinds afgelopen zaterdag in mijn bezit. Mooiere foto's komen nog een keer maar de pc waar ze op staan ging net op z'n gat

dyna.jpg
 
XL1200C 2003

full



eeeh, mag deze al O-)

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had net een spruitstuklekkage.
Spruitstuk op zijn plaats gemept met de 5 pondshamer.
Tevens een koelrib eraf gemept.
Daarna getest op lekkage.In het halfdonker.Ipv carburateurreiniger per ongeluk de rode verfspuitbus gepakt.

Ga een pilsie pakkuh. :?
 
Laatst bewerkt:
Ik had net een spruitstuklekkage.
Spruitstuk op zijn plaats gemept met de 5 pondshamer.
Tevens een koelrib eraf gemept.
Daarna getest op lekkage.In het halfdonker.Ipv carburateurreiniger per ongeluk de rode verfspuitbus gepakt.

Ga een pilsie pakkuh. :?

Dat doe ik met een spuitbus matzwart ipv remmenreiniger, was trouwens k*t verf, 1 ritje en alles was weer schoon.

Maar zit effe niet op te letten en opeens deel 3, mot nie gekker worden.
 
Ik had net een spruitstuklekkage.
Spruitstuk op zijn plaats gemept met de 5 pondshamer.
Tevens een koelrib eraf gemept.
Daarna getest op lekkage.In het halfdonker.Ipv carburateurreiniger per ongeluk de rode verfspuitbus gepakt.

Ga een pilsie pakkuh. :?

Je kunt er ook gewoon tegenaan pissen, krijg je stoomvorming uit de uitlaat dan lekt ie...
 
kan goed kloppen ...ben vier jaar waardeloze geweest
ben vorig jaar september overgegaan naar chopper freesen mc aurich.

krijg je als je je giegel erbij zet..
maar euh ..nou je het zegt....die shovel komt me ook bekent voor..kan je niet helemaal plaatsen zeg maar
 
Laatst bewerkt:
bij lieuwe in de kroeg....das al heeeel lang geleden....kroeg is uitgebrand jaren terug
en de zomerpartys bij kughel waren ook geweldig8helaas was dat voor mijn tijd.

ben erbij gekomen toen ze al in het nieuwe clubhuis zaten..
weet niet of je er de laatste tijd alwelweer eens bent geweest..is een berg veranderd daar.
clubhuis ziet er nu helemaal goe uit.kompleet verbouwd.en ze zijn tegenwoordig support 81
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan