Het grote GSX-F topic - deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh vanavond ga ik aan mijn KM teller werken (waar de naald van blijft hangen op 90), nu kwam er net een collega van mij aan met een nieuwe teller (van een gebruikte motor, dus staat wel 30.000 meer op de teller :P) maar ik was aan het kijken, maar aan de achterkant zitten 2 schroeven, maar dan kom ik nog niet bij de naald. Moet dat glaasje (die zwarte rand) er ook vanaf? kan deze er vanaf geklikt worden of niet (moet ik dat echt er vanaf gaan "slopen")?
 
oh vanavond ga ik aan mijn KM teller werken (waar de naald van blijft hangen op 90), nu kwam er net een collega van mij aan met een nieuwe teller (van een gebruikte motor, dus staat wel 30.000 meer op de teller :P) maar ik was aan het kijken, maar aan de achterkant zitten 2 schroeven, maar dan kom ik nog niet bij de naald. Moet dat glaasje (die zwarte rand) er ook vanaf? kan deze er vanaf geklikt worden of niet (moet ik dat echt er vanaf gaan "slopen")?
Je moet de zwarte rand terug buigen (met platte schroevendraaier o.i.d.). Daarna kun je de rand en het glas eraf halen.
 
Een paar weekjes nog wel!
Motorvakantie?
Ik MOET nog een paar weekjes tot vakantie :9

Ik ook, nog vijf en een halve week te gaan *O*. Morgen nog even een regenpak gaan kopen en dan ben ik volgens mij klaar. Misschien ook alvast even een inpak-proef doen, om te zien of ik alles mee kan krijgen dat ik wil meenemen... Wordt ook nog spannend :P.
 
Ik ook, nog vijf en een halve week te gaan *O*. Morgen nog even een regenpak gaan kopen en dan ben ik volgens mij klaar. Misschien ook alvast even een inpak-proef doen, om te zien of ik alles mee kan krijgen dat ik wil meenemen... Wordt ook nog spannend :P.

hoe zwaar bepakt ga je weg ? :)
en hoeveel tassen ga je op je gsx plakken :9
 
Het plan is om op weg te gaan met een tanktas, een bagagerol en twee zadeltassen van ongeveer 20L per stuk. Ik gok dat ik dat allemaal wel redelijk volgepropt ga krijgen, aangezien ik voor de zekerheid ook een tent+matje+slaapzak meeneem.
 
Netjes! ik wil eigenlijk ook nog gaan kijken voor een (mogelijke) topkoffer maar had al gezien dat dit echt een van suzuki moet zijn anders gaat het volgens mij niet zo goed passen!

Trouwens de helm die ik afgelopen weekend heb gekocht (wel in het zwart) :)

0000_HJC_Sun_Visor_for_Symax_II_IS-33_Helmet.jpg
 
Ik ook, nog vijf en een halve week te gaan *O*. Morgen nog even een regenpak gaan kopen en dan ben ik volgens mij klaar. Misschien ook alvast even een inpak-proef doen, om te zien of ik alles mee kan krijgen dat ik wil meenemen... Wordt ook nog spannend :P.
Een voordeel is dat de gsxf geen dak heeft :9
 
Is er eigenlijk ook een digitale variant? als ik deze misschien toch moet vervangen kan dat wel leuk zijn? ik kon op internet niets vinden..!
Ik ben er nog nooit 1 tegengekomen met een digitale meter...
Maar als je toch wat vindt wil ik het ook wel graag weten :Y

Edit: Is het niet zo dat er veel verschillende tellers op kunnen? De snelheid wordt toch aan je voorwiel gemeten? Hmmm... misschien maar eens uitzoeken...
 
Laatst bewerkt:
ja ik heb er wel een paar gevonden van koso, maar dat is een hele unit en dat gaat er niet in bij mijn gsx, het moet een klein rondje zijn en die zijn dus blijkbaar schaars! ik ga eens google!
 
zoiets zou dan wel weer leuk zijn eigenlijk, maarja dan niet in het chrome natuurlijk...

et-koba550b51.jpg

KO-BB552B70.jpg



wat wel vervelend is, is dat al die dingen 55 MM zijn (inbouw 58 MM) en volgens mij is die van de GSX iets van een MM of 70.... dus dan heb je veel speling, nog maar te zwijgen over de bevestiging van dat ding.

Edit:
Even gemeten, de diameter is zonder rand 75MM en met rand 80MM
 
Laatst bewerkt:
Zo dat zijn wel hele gave dingen!

Je zou bijvoorbeeld een plastic, rvs of wat dan ook plaatje kunnen maken en dit bevestigen aan de onderkant. Vervolgens deze meters er in te monteren.wel prieleerk om netjes te krijgen maar vast wel te doen..
Brutale vraag.. Duur die meters??
 
Het plan is om op weg te gaan met een tanktas, een bagagerol en twee zadeltassen van ongeveer 20L per stuk. Ik gok dat ik dat allemaal wel redelijk volgepropt ga krijgen, aangezien ik voor de zekerheid ook een tent+matje+slaapzak meeneem.
Ik weet dat het slim is om mee te nemen, Een tent en slaapmat Maar ik weet bijna zeker dat je het niet hoeft uit te pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan