Belgische BMW R100R - EML GT3 gestolen in Thorn

Lieven_D

Rookie
13 mei 2010
6
0
Langs deze weg wil ik jullie vragen om uit te kijken naar een zwarte BMW-EML combinatie. Deze combinatie is van mijn vader en werd vandaag gestolen op een parking in het Nederlandse Thorn.
de desbetreffende combinatie is een BMW R100R - EML GT3 combinatie. kenteken MHB170, Belgisch kenteken.
Als er iemand iets hoort, of deze combinatie ergens zou tegen komen, gelieve mij dan te verwittigen op lieven.defauw'at'gmail.com.
Tevens wil ik ook iedereen verwittigen dat motordiefstallen daar blijkbaar een plaag zijn, volgens de politie worden daar regelmatig motorfietsen gestolen.

Ik probeer om later foto's op te laden, momenteel lukt dit niet.
 
zijspan is nou geen combinatie om te stelen.
Geeft mij het gevoel dat hij snel naar het buitenland gaat om daar gesloopt te worden.
 
zijspan is nou geen combinatie om te stelen.
Geeft mij het gevoel dat hij snel naar het buitenland gaat om daar gesloopt te worden.
Daar ben ik ook bang voor. Tussen Maastricht en Nijmegen verdwijnen veel motoren. Een R100R is een vrij zeldzaam ding, Helaas zitten de onderdelen ook op allerlei andere modellen.
Kom maar op met de foto's, ik kijk regelmatig op Marktplaats en Ebay.de naar BMW onderdelen, Misschien valt er iets op. Zeker de bak wordt niet veel aangeboden.
 
Zoekwekker is misschien een idee.

Dat van dat er veel motoren gejat worden daar is oud nieuws, in heel het land zijn ze flink bezig en de politie doet niks behalve dat soort uitspraken....
Sterkte man, hopelijk wordt ie gevonden.
 
Dank jullie voor de reacties. Ik besef ook wel dat de kans dat hij wordt teruggevonden klein is. IK probeer nog wat foto's te plaatsen.
 
mgWyhcUAZm_76mxoWh7hig

l_-NNdXnalzwky_X9Lh2oQ

sq8dvBo4QIOhWtZNZ8Irzg
 
succes ermee,ik dacht nog dat ze een motor met zijspan iets minder snel zouden stelen,
maar dat blijkt nu dus ook slechts een illusie.

die fotos plaatsen is volgens mij niet echt goed gelukt,ik kan ze in elk geval niet openen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien krijg je meer respons als je dit draadje naar Algemeen verkast? Ik hoop van harte dat ze je motor terugvinden. De foto's doen het niet, maar het klinkt als een mooie fiets-met-span.
 
Misschien krijg je meer respons als je dit draadje naar Algemeen verkast? Ik hoop van harte dat ze je motor terugvinden. De foto's doen het niet, maar het klinkt als een mooie fiets-met-span.

moet ik daarvoor een nieuw topic starten in Algemeen, of kan ik gewoon dit topic naar daar kopiëren?

Halflive, bedankt voor het plaatsen van de foto's, mij lukte dat niet.
 
moet ik daarvoor een nieuw topic starten in Algemeen, of kan ik gewoon dit topic naar daar kopiëren?

Halflive, bedankt voor het plaatsen van de foto's, mij lukte dat niet.


Bovenin het topic zie je een driehoekje. "rapporteer bij de moderator".
Als je daar op drukt kan je vragen het topic in een ander deel te plaatsen.
 
Nog wat extra informatie:
der combinatie had nog maar net nieuwe schokbrekers gekregen rondom.
van de motorfiets zelf waren tevens de schijremmen en de remblokken vervangen. Vooraan Ferrodo semi-zwevende schijfremmen, achteraan een origineel exemplaar.
Het zijspan zelf is aan de buitenkant zwart, recent was de binnenkant van de bak nog maar grijs geschilderd met de borstel, de koffer is binnenin wit geschilderd, ook met de borstel.
chassisnummer: 6088661
motorblok: 0240890
 
Terug
Bovenaan Onderaan