MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
full
 
Laatst bewerkt:
Hmmz bij Kalsbeek niet op voorraad. Zijn er nog andere sites die een van jullie misschien weet waar je uitlaten kan bestellen. Ben ondertussen druk aan het googlen.
 
aan het werk en dus vanaf mobiel. Kan geen pb lezen. Komt vanaaf wel. Tijden zijn rekbaar.
 
morgen afhankelijk van het weer een ritje? Uurtje of 11 verzamelen tot ong 5 uur... Verzamelplek volgt nog afhankelijk van de animo. Om 10 uur morgenochtend hak ik de knoop definitief wel of niet door.

Goed plan...maar ik kan niet -O-
 
Laatst bewerkt:
Rabasa welke heb jij dan en uit welk jaar is jouw 600RR? Lijkt er wel op alsof hij inderdaad niet leverbaar is voor 2003/2004 model :O
 
Mooi, Navi ook geinstalleerd en geactiveerd. Nu nog een houder, en dan ben ik weer helemaal voorzien. Even het dorp in. :W
Goed bezig :Y


[me="Terror"]ziet langzamerhand alleen nog maar x'jes, f'jes, cijfertjes, en ¡²³¤€¼½¾‘’¥' tjes en is de examens nú al meer dan zat :z [/me]

:P
Nog even doorzetten man, komt vast goed *D


[me="spookz0r"]niet blij :(.[/me] Spuitwerk van de motor is nog niet klaar. Uitlaat die ik had uitgekozen uit de 2010 catalogus van Leovince is niet meer leverbaar voor bouwjaar van mijn 600RR. Vraag me af wat die uitlaat dan nog in de catalogus doet :/
Dat is nou weer minder -O-
Balen man.




Net weer bezig geweest met de Soes. (ja alweer B| )
Hij reageerde normaal tot 2/3 gas, gaf je meer gas, wat je al snel doet op die soes, zakte het vermogen weg, en maakt hij een wat brommender geluid.

Ik had bedacht dat dat mogelijk aan de sunchronisatie van de carbs kan liggen. (mede omdat ik hoop dat dat het is, omdat er tegenop zie om de carbs uit mekaar te moeten halen :P )
In het maintenance manaul werd beschreven hoe je dit kan controleren en bijstellen.
Hiervoor had je meeredere druk/vacuum metertjes nodig (voor iedere carb 1), en die hebben wij niet.
Dan zou je hem zo moeten afstellen dat beide metertjes dezelfde druk aangaven

Toen kwam mijn vader met het idee om het drukverschil te meten met een zogenaamde U-buis.

Naar het tuincentrum geweest en een paar meter doorzichtige slang gekocht.
Hiermee een soort U-buis gemaakt en op de carbs aangesloten.

Wat benzine in de buis gedaan en gestart. (het niveau in beide kanten zou dan ongeveer even hoog moeten blijven, en anders moet je hem afstellen zodat dat het geval is)
Starten en ''floep'' alle benzine uit de buis schoot meteen de linker carburateur in :P

Na wat stellen aan en synchronisatie schoefje, heb ik het nu voor mekaar dat hij op 4duizend touren mooi gelijk staat.
Onder de 4K iets hoger in de linkerbuis
Boven de 4K iets hoger in de rechterbuis.

Proefrijden heb ik nog niet gedaan.
Ga ik vanavond of morgen doen.

Hoop dat het probleem nu opgelost is, en me zo het werk van de carbs demonteren bespaart :P

Gs aan het infuus:
full
 
Lekker bezig Jego :D Doe mij de helft van jouw kunde kwa motorklussen ik ben blij :o
 
Net weer bezig geweest met de Soes. (ja alweer B| )
Hij reageerde normaal tot 2/3 gas, gaf je meer gas, wat je al snel doet op die soes, zakte het vermogen weg, en maakt hij een wat brommender geluid.

Ik had bedacht dat dat mogelijk aan de sunchronisatie van de carbs kan liggen. (mede omdat ik hoop dat dat het is, omdat er tegenop zie om de carbs uit mekaar te moeten halen :P )
In het maintenance manaul werd beschreven hoe je dit kan controleren en bijstellen.
Hiervoor had je meeredere druk/vacuum metertjes nodig (voor iedere carb 1), en die hebben wij niet.
Dan zou je hem zo moeten afstellen dat beide metertjes dezelfde druk aangaven

Toen kwam mijn vader met het idee om het drukverschil te meten met een zogenaamde U-buis.

Naar het tuincentrum geweest en een paar meter doorzichtige slang gekocht.
Hiermee een soort U-buis gemaakt en op de carbs aangesloten.

Wat benzine in de buis gedaan en gestart. (het niveau in beide kanten zou dan ongeveer even hoog moeten blijven, en anders moet je hem afstellen zodat dat het geval is)
Starten en ''floep'' alle benzine uit de buis schoot meteen de linker carburateur in :P

Na wat stellen aan en synchronisatie schoefje, heb ik het nu voor mekaar dat hij op 4duizend touren mooi gelijk staat.
Onder de 4K iets hoger in de linkerbuis
Boven de 4K iets hoger in de rechterbuis.

Proefrijden heb ik nog niet gedaan.
Ga ik vanavond of morgen doen.

Hoop dat het probleem nu opgelost is, en me zo het werk van de carbs demonteren bespaart :P

Gs aan het infuus:[afbeelding]

Handige lui jullie 2 hoor :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Bouwjaar van je 600RR ook 2003/2004? Heb het artikel nummer van leovince iig nu nog ergens zien te vinden. Morgen Ten Kate maar eens bellen.

*edit* Thanks voor de info :) Blijkbaar is het modelletje toch een beetje oud aan het worden ondertussen.
 
Laatst bewerkt:
Bouwjaar van je 600RR ook 2003/2004? Heb het artikel nummer van leovince iig nu nog ergens zien te vinden. Morgen Ten Kate maar eens bellen.

*edit* Thanks voor de info :) Blijkbaar is het modelletje toch een beetje oud aan het worden ondertussen.

aan zijn voorvork te zien heeft hij ook gewoon 2003/2004 model :Y
 
Bouwjaar van je 600RR ook 2003/2004? Heb het artikel nummer van leovince iig nu nog ergens zien te vinden. Morgen Ten Kate maar eens bellen.

*edit* Thanks voor de info :) Blijkbaar is het modelletje toch een beetje oud aan het worden ondertussen.


welke wil jij dan precies?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan