MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik met deze foto in de OP?
main.php
 
Laatst bewerkt:
ben weg.... tot vanavond weer :W fijne dag nog allen. En diegene die gaan rijden vandaag nog... hou het rubber onder en geniet.
 
*O* *O* GOEDEMORGENMIDDAG! *O* *O*


@ Noos: Gave foto!!!! :} *O*

@ Rest: Haai! *O* :W


en nu weer naar buiten..... *D
 
Zo hehe, ik ben er ook weer even. Beetje druk gehad afgelopen weekend.

Jazzuki; veel plezier met breakdancen!

WB/X; kibbel maar lekker voort hoor, doen Michel en ik ook altijd ;) En wat balen dat er nog niks bekend is van/over de tijger :/

Achi en Pino; welkom terug! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en bedankt voor jullie smsje met mijn verjaardag :D

Nocer; jij ook welkom terug en hele coole foto!

En volgens mij is Erwin vandaag jarig dus hierbij van harte!! *O*
Deze dames willen graag een stukje taart ;)

530a923q.jpg
 
Laatst bewerkt:
* Mei
18 Claudia (Coonie)
23 Manuela (Diddle)

Dat is alles in Mei op de kalender :/

Ik wacht dus wel met feliciteren tot Erwin aangeeft dat hij inderdaad jarig is :+
 
Diddle: hoooooooooi! :W Hoe gaat ie verder, behalve druk? :)

Zot: zit ik niet in je filter? :/

Birthday or no birthday; that's the question of MF 't Gooi _O-
 
Ik wacht dus wel met feliciteren tot Erwin aangeeft dat hij inderdaad jarig is :+

Hij zei het van de week op msn tegen me, dat hij de 25e mei jarig is, denk dat er gewoon toen wat mis is gegaan met de kalender. En anders mogen jullie ook naar het plaatje kijken hoor :P
 
Diddle: hoooooooooi! :W Hoe gaat ie verder, behalve druk? :)


Ja wel goed, maar erg druk geweest dus tijd om weer even rust te pakken... al wordt dat erg lastig met werken en Louise etc. Ach ja, nog maar 3 weekjes en dan heb ik lekker verlof! Verder mag ik niet klagen hoor :)
 
Pfff... voorbereidingen in volle gang, nog ff dit, nog ff dat... :/

Daarom alleen :W van mijn kant komende dag(en)!

Kerel waarmee ik meerijd naar Polen belde net: half 5 staat tie donderdagochtend voor m'n deur... :o :/ Nie goed wies, dat jong! 'S avonds rond 11 uur zitten we dan in koud en misschien weer sneeuwachtig Polen! 8-) Bij de open haard met een halve liter dus... :9
 
Pfff... voorbereidingen in volle gang, nog ff dit, nog ff dat... :/

Daarom alleen :W van mijn kant komende dag(en)!

Kerel waarmee ik meerijd naar Polen belde net: half 5 staat tie donderdagochtend voor m'n deur... :o :/ Nie goed wies, dat jong! 'S avonds rond 11 uur zitten we dan in koud en misschien weer sneeuwachtig Polen! 8-) Bij de open haard met een halve liter dus... :9


Alvast heel veel plezier dan maar! Wapper ik je vast ff uit... :)

komtie:
:W
 
Pfff... voorbereidingen in volle gang, nog ff dit, nog ff dat... :/

Daarom alleen :W van mijn kant komende dag(en)!

Kerel waarmee ik meerijd naar Polen belde net: half 5 staat tie donderdagochtend voor m'n deur... :o :/ Nie goed wies, dat jong! 'S avonds rond 11 uur zitten we dan in koud en misschien weer sneeuwachtig Polen! 8-) Bij de open haard met een halve liter dus... :9
Viel spaß :W
 
Krijg 250,-- terug van de verzekering..


Stelletje simpele ^&_($I^ daaro. Zijn niet helemaal lekker joh!

Schadeloos stellen my ass
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan