"Studenten in het Zuiden" deel 9: WK2010, Vakantie en BBQ's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Addertje onder het gras is in dezen: BMW dealer.

Dit soort auto's moet je niet willen kopen bij een liefhebber en/of een dealer (handelaar in oldtimers) maar zoeken bij particulieren die geld nodig hebben ...

Er staat genoeg goed spul te koop tegen redelijke prijzen, alleen niet dáár waar je denkt te moeten zoeken.

[edit]Dammn ... post ik wéér hier ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Addertje onder het gras is in dezen: BMW dealer.

Dit soort auto's moet je niet willen kopen bij een liefhebber en/of een dealer (handelaar in oldtimers) maar zoeken bij particulieren die geld nodig hebben ...

Er staat genoeg goed spul te koop tegen redelijke prijzen, alleen niet dáár waar je denkt te moeten zoeken.

[edit]Dammn ... post ik wéér hier ;) [/edit]

Dat komt dan mooi uit, want deze is van een particulier die geld nodig heeft. Hij is echter wel een liefhebber die er geld en moeite in heeft gestoken, vooral in het blok.

Hij staat te koop in een zijstraat hier in tilburg met weinig vreemd verkeer (alleen mensen die hier wonen) en niet op het internet. Die vriend die bij die bmw dealer werkt beunt ook bij ik vertrouw hem wel. Heb zelf de auto ook zitten googlen en ik kwam ook op veel hogere prijzen uit.
 
@wimmel: zou je hier niet mogen posten dan? Je bijdragen zijn duidelijk onderbouwd en zeker meer dan nuttig en welkom!
 
Zo mijn eerste werkdag deze vakantie is ook weer een feit, en ben meteen gebroken.

2 Uur geslapen in totaal (half 5 ging de wekker), 12 uur gewerkt en 5 40ft zee-containers gelost waarvan 4 met zakken houtskool.

[me="artifex"]ziet eruit als zwarte piet[/me]

Rond de 3 liter gezweet schat ik aangezien ik tegen de 4,5 liter water op heb en de hele dag niet naar de wc moest :X

Dadelijk even op de bank liggen, daarna eten en naar bed denk ik
 
Zo mijn eerste werkdag deze vakantie is ook weer een feit, en ben meteen gebroken.

2 Uur geslapen in totaal (half 5 ging de wekker), 12 uur gewerkt en 5 40ft zee-containers gelost waarvan 4 met zakken houtskool.

[me="artifex"]ziet eruit als zwarte piet[/me]

Rond de 3 liter gezweet schat ik aangezien ik tegen de 4,5 liter water op heb en de hele dag niet naar de wc moest :X

Dadelijk even op de bank liggen, daarna eten en naar bed denk ik

sochtends een man, savonds een man! :+

Maar wel leuk werk dus ;) ?
 
Zo mijn eerste werkdag deze vakantie is ook weer een feit, en ben meteen gebroken.

2 Uur geslapen in totaal (half 5 ging de wekker), 12 uur gewerkt en 5 40ft zee-containers gelost waarvan 4 met zakken houtskool.

[me="artifex"]ziet eruit als zwarte piet[/me]

Rond de 3 liter gezweet schat ik aangezien ik tegen de 4,5 liter water op heb en de hele dag niet naar de wc moest :X

Dadelijk even op de bank liggen, daarna eten en naar bed denk ik

scheelt wel weer dat je dan niet meer hoeft te sporten en dan wel echt het gevoel hebt dat je wat hebt gedaan.

Ik heb vandaag samen met Esther de BMW opgehaald en binnen even goed opgepoetst, morgen verder poetsen en wat kleine dingen vastschroeven :)
 
Net zo rood als mijn Duc?

Ik zit trouwens met een luxe probleem. Heb nog een Ducati Performance carbon voorspatbord liggen...

Zal ik dat erop schroeven of niet? Delen onder de tank zijn van carbon, hugger is carbon en airduct-covers zijn carbon...



Foto ter illustratie
full
 
Laatst bewerkt:
net een rondje Tilburg, Moergestel, Hilvarenbeek, Tilburg gedaan op de andere fiets..

21km in 43 min, net geen 30 gemiddeld, hartslag lekker op 180, cadans op 95RPM en gaaaaaan... Ik zweet me kapot nu!
 
Gisteren trouwens een Nikon D5000 camera besteld. Ben benieuwd of ze uitleveren. Stond voor iets minder dan 110 euro in de prijslijst (ex BTW) en dat is toch ruim 390 euro ex BTW minder dan gemiddeld....

Foutje ;)!
 
Mud: is niet op een mountainbike maar op een wielrenfiets... Met een mtb zou ik nou dood in de greppel liggen :+

Scheelt nogal veel qua belasting namelijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan