MF Gooi en Vechtstreek deel *76*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alexus :W

De fanzone op het marktterrein komt dus pas na de poulefase :') Dus wordt morgen maar een gewoon kroegje O-)

Twee jaar terug zaten we daar ook altijd en werden ze het zat telkens een zooi bier te komen brengen, kregen we van die 5 liter tapvaatjes :') :}
 
Welkom terug Eifelgangers!!

Circuitgangers veel plezier morgen/strakjes.

Zo je zal toch niet kunnen slapen maar wel willen :X

poikieeeeeee *O*
 
Geen idee, werd wakker en heb vervolgens bijna een uur liggen woelen en draaien (en dat gaat allemaal al zo soepeltjes :') ) Dus toen maar besloten er even uit te gaan voor wat drinken, hopelijk kan ik zo wel weer verder slapen want morgen wil het kleine meisje ook weer gewoon aandacht natuurlijk.
 
LET OP: maandag 14 juni
* 1e t/m 5 uur: verkort rooster in verband met het WK voetbal. Het 6e uur vervalt
ik heb dan wel geen les maar dit is ook humor :')
Nu slapen :') iets eerder dan gister O-)
 
(hoop dat dit nog doorkomt ;) )

Ja, om 3 gaat MF altijd even trippen, en als je dan iets wilt posten krijg je een foutmelding,.... Elke keer F5 betekent dan dat je bericht ineens geplaatst wordt.

Dus als je dan 20 keer F5 klikt, staat ineens 20 keer je bericht geplaatst :+
 
Mogguh voor de vroegelingen (en ook voor de niet zo vroege wakker worders ;) )

Ik gaat de boel afsluiten en ff slapen :P :W
:^
Misschien maar eens gaan slapen, morgen weer vroeg op om de wedstrijd te kijken.
X, zin om te vissen? Dan ga ik niet slapen
 
26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?

- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed.

fakking leipo
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan