MF Gooi en Vechtstreek deel * 78 * ORANJE BOVEN!

Te warm om te rijden?

  • Pfff, dit is echt te warm om te rijden

    Stemmen: 20 60,6%
  • nee hoor, niets te warm

    Stemmen: 12 36,4%
  • zo veel bier op, ik voel niets mee (poikie)

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Meteen even het hele huis open gezet, binnen nu 22 graden en dalende *O*

@Kato en Girl: welkom terug!
 
Mogguh!

@Kato en Girl: welkom terug, mooi dat het allemaal goed gaat *D
@Jantah: mooie laarzen :Y
@All: vandaag weer lekker weertje *O*
 
Morgen! :W

Eerst koffie... en dan zo even paar uurtjes werken van 11-17... Denk even lekker varen of zwemmen met de kids... :Y
 
Mogguh :W

Sow wat slaapt dat lekker zeg, n koele nacht *D Wel nogal vroeg wakker, das weer jammer :P

Eerst eten! :P

@ Noor, werkse vandaag :)
@Coonie: En van je 1 2 3!!!! Hups en hops ennuh niet te vergeten HIPS *O* *O* *O* :P
@ Ginn: Truste :P
 
:^

Dat is meestal het breekpunt waarop mensen toch voor de GS gaan. Ze vinden hem te onrustig. Ik heb er zelf eigenlijk alleen 'last' van als ik met 30 km/h moet tokkelen over een klinkerweg. Voor de rest is het prima te doseren (maar ik heb daar blijkbaar een geschikte motoriek voor).

En ja... als je de GS en de SM-T met elkaar vergelijkt dan is de SM-T een fiets met een veel groter 'fun-karakter'. :Y (denk dat zelfs de GS rijders dit zeggen)

Gewoon lekker proefrijden en gaan. :)

(Toos, wou je nog een keer op de Adv rijden dan? :9)
ik had ook proefgereden op een ktm adv dat rijd anders dan de smt veel milder
 
ik had ook proefgereden op een ktm adv dat rijd anders dan de smt veel milder
De Adventure heeft als enige KTM V2model de injectie wel voor elkaar als je de tests mag geloven.


Marc's Super Duke had ook een ruk injectie zelfs na een betere mapping. Reed mijn Firestorm veel smoother... Was wel onder de indruk van het vermogen bij elk willekeurig toerental.


En ja Bart :Y Wil er uiteraard nog wel een keer op rijden... (al vrees ik dan dat ik weer aan de V2 verknocht ben :P )
 
Zelf zou ik ook eerder voor een SMT gaan dan voor een Adv als je naar de looks kijkt. Maar op een SMR kan je toch ook een ruitje zetten ?? Ik heb er wel foto van gezien. Of is dat dan weer een ruitje van niets ivm de wind ?

Voor mij in elk geval ook een keer een motor om op proef te gaan rijden. Een SM(R of T).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan