Triumph Speed Triple topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal! :W

Trouwens, hoe gaat met Pina?
Oehoe, hier ben ik! :W

Gaat goed hoor, heb 't alleen 'n beetje druk met van alles en nog wat :+
Tijdje hier niet meer geweest, maar hoop binnenkort tijd te hebben om een stukkie terug te lezen :)
 
Haaalooo
trouble en pina
trouble hoest met de koffiedame???
en pina hoest met de boot are u sailing??
:W :W :W

Varen is helemaal super *O* , maar op de dagen dat ik niet vaar ben ik nog steeds druk bezig met de laatste details van het opknappen :/

Ik begin me zowat te schamen omdat ik zowat geen motor rij momenteel: ik heb pas 4 keer gereden dit jaar :$ ...........zal wel zadelpijn krijgen als ik over anderhalve week naar Zwitserland ga! :+
Met mijn blonde koffie dame is het helemaal super, lang geleden dat ik zoveel & verschillende koffie gedronken heb. ;)
Gentlemen prefer blondes!
full
full
full





:+
 
:W :W :W

Varen is helemaal super *O* , maar op de dagen dat ik niet vaar ben ik nog steeds druk bezig met de laatste details van het opknappen :/

Ik begin me zowat te schamen omdat ik zowat geen motor rij momenteel: ik heb pas 4 keer gereden dit jaar :$ ...........zal wel zadelpijn krijgen als ik over anderhalve week naar Zwitserland ga! :+Gentlemen prefer blondes![afbeelding][afbeelding][afbeelding]




:+
ach een jaartje wat minder km,s is ook geen ramp tog
tgaat uiteindelijk om de fun lijkt me :Y
maar tzal iid wel weer ff wennen zijn zo,n langer ritje, ook geen nek troubles meer ??
 
:(
Das dan weer nie lief nie :P

Denk dat de kleur in het eggie mooier is dan op een ploatje :Y


op de plaatjes is het een beetje mietenkleur, die moet je echt in het echt zien

kom net terug van een rondje rijden, was lekker rustig!

Trouble, is je aanbouwtje nou al klaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan