Triumph Speed Triple topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan m ook nog wel ff aan trappen, heb tenslotte een ORANGE bike en voetbal kan me voor geen ruk boeien !!!!!!
 
Ik kan m ook nog wel ff aan trappen, heb tenslotte een ORANGE bike en voetbal kan me voor geen ruk boeien !!!!!!
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

mot je die vent zien zitten op dit ploatje:
Triumph Speed Triple Modelljahr 2009

Die stuur/zithouding ken ik nog nie


_O- _O- _O- _O- _O-
 

full
dus
 
ja, dan moet je nog een stukkie
:N
Gaat m nie meer worden nie, heb vandaag m'n wief weer op de motor gekregen *O* *O* *O* *O* *O* *O* na 2,5 jaar *O* *O* *O* *O*
Ze reed echt super !!!! volgende week nog ff wat uurtjes en dan kan ze zelf weer op haar SV-tje stappen *O* *O* *O*
 
:N
Gaat m nie meer worden nie, heb vandaag m'n wief weer op de motor gekregen *O* *O* *O* *O* *O* *O* na 2,5 jaar *O* *O* *O* *O*
Ze reed echt super !!!! volgende week nog ff wat uurtjes en dan kan ze zelf weer op haar SV-tje stappen *O* *O* *O*
Kijk dat zijn de berichten *O*
 
:N
Gaat m nie meer worden nie, heb vandaag m'n wief weer op de motor gekregen *O* *O* *O* *O* *O* *O* na 2,5 jaar *O* *O* *O* *O*
Ze reed echt super !!!! volgende week nog ff wat uurtjes en dan kan ze zelf weer op haar SV-tje stappen *O* *O* *O*

goed zo

Dus ik ga binnenkort een stukkie met haar rijden *O* *O* *O*
 
:N
Gaat m nie meer worden nie, heb vandaag m'n wief weer op de motor gekregen *O* *O* *O* *O* *O* *O* na 2,5 jaar *O* *O* *O* *O*
Ze reed echt super !!!! volgende week nog ff wat uurtjes en dan kan ze zelf weer op haar SV-tje stappen *O* *O* *O*


gefeliciteerd! maar heeft ze nou dan op die van jou gereden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan