Triumph Speed Triple topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
alleen ik wil deze kleur ;)

full
 
VW Golf Plus?
VW Touran?
:Y Is ook goed

VW Golf Plus?
VW Touran?
Tiguan met 200pk blokje :9~~
Iets boven budget O-)

VW Golf Plus?
VW Touran?

Touran is gewoon een Transporter, net zo luidruchtig.
Altea XL?
Citroën Grand Picasso? Lekker frans en soepel!

Altea is nix voor mij heb er al mee gereden, franse troep hoef ik nie meer na dat ik een Laguna heb gehad :(
 
Ik heb ook nog steeds een paar pazzo's liggen. Die passen niet meer op mijn motor, maar wel op één van modeljaar 2005-2007. De eerdere modelen weet ik niet. Ze zijn wel zwart :9 en iets beschadigd. Wie ze wil hebben voor een nader te bepalen prijs pb me maar.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog steeds een paar pazzo's liggen. Die passen niet meer op mijn motor, maar wel op één van modeljaar 2005-2007. De eerdere modelen weet ik niet. Ze zijn wel zwart :9 en iets beschadigd. Wie ze wil hebben voor een nader te bepalen prijs pb me maar.

hebbie een ploattie?
 
Hey mannen.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een gearindicator.
Nu zie je ze overal wel aangeboden ,maar dat is meestal voor een electrisch aangestuurde KMteller enzo.Mijn type is nog met kabel.

Weet iemand waar je deze kunt halen?Ik heb gehoord dat ze er wel zijn.Via Optitune (link bovenaan het forum) kom je uit bij een electrisch aangestuurde en die is dus niet goed.Zeggen ze zelf ook ,want ik had ze gebeld.
Ik schakel nog steeds wel eens mis ( Ja ik weet het hahaha) omdat ik erg moet wennen aan het rijden met een 3cil.
Ik wil alleen me blok niet de soep in laten lopen en daarom maar een investering in zo’n ding.

Mocht er iemand nog een adresje hebben voor mooie flyscreens ofzo ook graag ff laten weten.

Alvast bedankt!
 
Ik heb ook nog steeds een paar pazzo's liggen. Die passen niet meer op mijn motor, maar wel op één van modeljaar 2005-2007. De eerdere modelen weet ik niet. Ze zijn wel zwart :9 en iets beschadigd. Wie ze wil hebben voor een nader te bepalen prijs pb me maar.
Kwestie van een merkstift/likje verf er over heen en niemand die het ziet ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een gearindicator.
Nu zie je ze overal wel aangeboden ,maar dat is meestal voor een electrisch aangestuurde KMteller enzo.Mijn type is nog met kabel.

Weet iemand waar je deze kunt halen?Ik heb gehoord dat ze er wel zijn.Via Optitune (link bovenaan het forum) kom je uit bij een electrisch aangestuurde en die is dus niet goed.Zeggen ze zelf ook ,want ik had ze gebeld.
Ik schakel nog steeds wel eens mis ( Ja ik weet het hahaha) omdat ik erg moet wennen aan het rijden met een 3cil.
Ik wil alleen me blok niet de soep in laten lopen en daarom maar een investering in zo’n ding.

Mocht er iemand nog een adresje hebben voor mooie flyscreens ofzo ook graag ff laten weten.

Alvast bedankt!
Helaas kan ik je niet verder helpen, maar misschakelen met een S3 :X
 
Hey mannen.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een gearindicator.
Nu zie je ze overal wel aangeboden ,maar dat is meestal voor een electrisch aangestuurde KMteller enzo.Mijn type is nog met kabel.

Weet iemand waar je deze kunt halen?Ik heb gehoord dat ze er wel zijn.Via Optitune (link bovenaan het forum) kom je uit bij een electrisch aangestuurde en die is dus niet goed.Zeggen ze zelf ook ,want ik had ze gebeld.
Ik schakel nog steeds wel eens mis ( Ja ik weet het hahaha) omdat ik erg moet wennen aan het rijden met een 3cil.
Ik wil alleen me blok niet de soep in laten lopen en daarom maar een investering in zo’n ding.

Mocht er iemand nog een adresje hebben voor mooie flyscreens ofzo ook graag ff laten weten.

Alvast bedankt!
Bel deze meneer eens http://www.biketronix-racing.com/NL/index1.html hier komt de mijne ook vandaan(die op de ouwe zx6 zit) werkt goed wel wat lastig instellen, maar hier zit een aparte snelheids sensor bij.
 
Hey mannen.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een gearindicator.
Nu zie je ze overal wel aangeboden ,maar dat is meestal voor een electrisch aangestuurde KMteller enzo.Mijn type is nog met kabel.

Weet iemand waar je deze kunt halen?Ik heb gehoord dat ze er wel zijn.Via Optitune (link bovenaan het forum) kom je uit bij een electrisch aangestuurde en die is dus niet goed.Zeggen ze zelf ook ,want ik had ze gebeld.
Ik schakel nog steeds wel eens mis ( Ja ik weet het hahaha) omdat ik erg moet wennen aan het rijden met een 3cil.
Ik wil alleen me blok niet de soep in laten lopen en daarom maar een investering in zo’n ding.

Mocht er iemand nog een adresje hebben voor mooie flyscreens ofzo ook graag ff laten weten.

Alvast bedankt!


Deze is voor een 1050 versie, maar misschien hebben ze ook voor die van jou?
Gipro DS plug&play gear indicator Triumph Speed Triple | eBay
 
Laatst bewerkt:
Deze is voor een 1050 versie, maar misschien hebben ze ook voor die van jou?
Gipro DS plug&play gear indicator Triumph Speed Triple | eBay

Deze heeft dus een digitale aansturing nodig.

Bel deze meneer eens http://www.biketronix-racing.com/NL/index1.html hier komt de mijne ook vandaan(die op de ouwe zx6 zit) werkt goed wel wat lastig instellen, maar hier zit een aparte snelheids sensor bij.

Zal morgen eens bellen
 
Laatst bewerkt:
Is spinning ook al werk?

Ja :)
ben Freelance Lesmills RPM instructor :)

geef nu 2 uur les in de week

dus ga binnen kort maar een paar trappers op me S3 zetten, gaat hij sneller


ps ben ook opzoek naar zwarte hendels, alleen heb ik een koppel nodig voor 2007, en rem voor 2009 (radiaal) en met zwarte verstel nippels
welke zijn het mooist, en goed koop??
 
Altea is nix voor mij heb er al mee gereden, franse troep hoef ik nie meer na dat ik een Laguna heb gehad :(

Ik wou eigenlijk zeggen dat de Franse auto`s de afgelopen jaren
een heel stukje degelijker zijn geworden maar nu ik lees dat je een
Laguna hebt gehad begin ik daar niet eens meer aan _O-
 
Ik wou eigenlijk zeggen dat de Franse auto`s de afgelopen jaren
een heel stukje degelijker zijn geworden maar nu ik lees dat je een
Laguna hebt gehad begin ik daar niet eens meer aan _O-
_O-

doe maar niet :N :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan