MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker weertje *D Motor onder 't hoes en afdakje gezet, andere motor staat nu helaas zielig te wezen in de regen :P

Bartje; al iets van 'n ontwerp? Of wordt het 1 kleurrrr?
 
Met dit weer krijg ik wel een beetje een overdosis maaltijdsalades binnen :P

[me="Jantah"]controleert voorzichtig de lengte van zijn oren en voortanden [/me]
 
Met dit weer krijg ik wel een beetje een overdosis maaltijdsalades binnen :P

[me="Jantah"]controleert voorzichtig de lengte van zijn oren en voortanden [/me]

_O-



Jeej... AH Langestraat is weer open *O*
Is een mooie winkel geworden, maar is er nu, ondanks het weer, stervensdruk.
Heb 40 minuten over over 5 boodschappen. Langste was afrekenen :P
Kassa gaat natuurlijk stuk als jij net aan de beurt bent :P

Ach ja, gelukkig wel op tijd voor de bui thuis... Dat scheelt weer :)
 
Als het lekker hard gaat waaien, laten die motor hoezen van jullie dan wel de wind er door heen?
Zo niet, ik heb een aantal keer wel met wat hardere windstoten een motor op zijn kant zien liggen die opgeborgen waren in zo'n hoes :X
 
Goed dat jullie daar over nadenken hoor. :Y

Heb gelukkig een schuurtje waar de motor riant in kan want als ik er een hoes overheen zou doen zou ik geheid vergeten rekening te houden met weersverwachtingen. _O-
 
ik heb gelukkig een garage waar mijn motor in kan. :P
De boot(roeibootje+motor+trailer) gaat er uit, dus er komt meer ruimte O-) volgend jaar een tweede motor er bij zetten *D

ik hoorde wat over een hoes dus dacht ik meld het maar meteen even :P
 
Even snel zwaaien in het nieuwe deeltje :W

Het noodweer is zojuist hier langs geweest en het ging echt goed hard!! Gelukkig was ik niet met de motor weg :)
Verder niet bijgelezen :+

:W
 
Ik zit hier nog een beetje het noodweer af te wachten, maar het stelt echt niks voor hier :P
 
:^

Alleen een beetje regen.

Trouwens al gehoord dat VTOC waarschijnlijk gaat sluiten? Van wat ik gehoord heb ben je de laatste, of één van de laatste lichtingen.
 
Even snel zwaaien in het nieuwe deeltje :W

Het noodweer is zojuist hier langs geweest en het ging echt goed hard!! Gelukkig was ik niet met de motor weg :)
Verder niet bijgelezen :+

:W
Komt nog motorweer genoeg aan ;)
 
:^

Alleen een beetje regen.

Trouwens al gehoord dat VTOC waarschijnlijk gaat sluiten? Van wat ik gehoord heb ben je de laatste, of één van de laatste lichtingen.
Nee niet gehoord dat het gaat sluiten, wel dat ze naar een ander gebouw zouden gaan.

Maare hoe weet je dat dan?
 
Dat andere gebouw zouden ze twee jaar geleden ook al naar toe gaan. :')

M'n elektrotechniek docent is de vader van een MF'er. Kleine wereld. Die is nu werkloos, contracten worden niet meer verlengd. Reden die gegeven is is dat blijkbaar VTOC hierna geen contract meer heeft met de Luchtmacht. De huidige lichtingen worden afgemaakt, daarna is het over en uit. Geloof ik. :)
 
Hey Diddle! Hoorde berichten dat op het forum een beschilderde toeter ronddwaalt ;) Leuk dat je een foto geplaatst hebt...zie alleen andere kant niet O-)

Leek mij goede reden om na wat jaartjes weers te komen kieken :X

Gelukkig zijn er nog een paar die weten wie ik ben :)

Gefeliciteerd Kato met de aankomende kleine *O* Gaaf dat je pappa wordt!

Ey Pino! Leuk dat je naar Portugal gaat...zal ik met je mee gaan :? ;)


Lijkt me gezellig om die kant op te gaan en kieken waar ik de rest van mijn leven ga vertoefen *D
En ja hoor je mag mee, maar wel op je eigen motor :P

Goeieaaaaf na een beetje regen schijnt hier de zon weer 8-)
 
Even snel zwaaien in het nieuwe deeltje :W

Het noodweer is zojuist hier langs geweest en het ging echt goed hard!! Gelukkig was ik niet met de motor weg :)
Verder niet bijgelezen :+

:W

:W

Hier viel het reuze mee, gewoon wat regen, en een paar donderklappen en wat bliksem :Y

Veel plezier nog *D
 
Met dit weer krijg ik wel een beetje een overdosis maaltijdsalades binnen :P

[me="Jantah"]controleert voorzichtig de lengte van zijn oren en voortanden [/me]

Is ook heel erg lekker en fris eten nu :Y
Beter dan boven een warm fornuis staan om wat klaar te maken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan