MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een kattenmens...die laten zichzelf uit en hoef je nooit af te drogen

tenzij die dikke een snoekduik in je badkuip maakt, maar dat was ook maar één keer :+

@Saknopper: welkom! :W
 
Laatst bewerkt:
frisco over de toekomst...
in januari komt er nog een kleine bij O-)


Van harte gefeliciteerd.... spannende tijden in 't verschiet. ;)


Zo... wij hebben het nieuwe deeltje ook weer gevonden.....

wiegje.jpg


... en nu weer verder slapen. *D
 
Bedankt allemaal voor de felicitaties! :j
Weer een jaartje erbij. Kato, waar kan ik dat cadeautje afhalen? :9

Tygo en Atlas zien er erg schattig uit! :) Erg leuk om te zien.

@Frisco: *O*

@Lankho: Ik neem aan dat dit niet serieus is allemaal?
 
Laatst bewerkt:
Olah, allergisch voor honden en katten, dus die komen er bij mij nie in nie! :N

Saknopper, welkom en wat betekent je nic eigenlijk?

Hier ist weer droog! *O*

Edit: BTW: leuk idee om dit deeltje te openen met foto's van de drie kleine stinkerts! :Y
 
Laatst bewerkt:
Jollyjopster schreef op 04 augustus 2010 @ 13:21
Blablabla... kzoek vrouwenadvies, verkeerde adres onie? :')

Tip van de week: veeeeeel met vrouwen praten :Y
Joepie :P wordt je alleen vrienden mee, en daar blijft het bij. :P



@ Foto van EHBO,
_O-


:W


Meteen een nieuwtje: *O* in januari komt er nog een kleine bij O-)
Gefeliciteerd *O*


Laat ik ook eens wat posten hier en wat ligt meer voor de hand dan me even voor te stellen... *D

Ik ben nu zo'n 1,5 jaar actief op het forum en was voorheen met name actief in de newbie topics waar ik Lankho en GillettiNo van "ken". Het gespam daar is simpelweg niet bij te houden op sommige momenten en dus is mijn interesse een beetje vervlogen.

Zo een jaar geleden ben ik gespot door sunny met mijn vorige motor en nu sta ik dan eindelijk op het punt haar advies op te volgen om hier eens rond te neuzen.

Er staat wel wat persoonlijke info op motorstek, maar voor de luie mensen: ik ben 23, woon in Soest (voorheen 10 jaar in Hilversum gewoond) en studeer informatica aan de UvA. Verder doe ik aan kickboksen en probeer ik af en toe een snaar te raken (gitaar spelen) maar een talent ben ik zeker niet, wel is het ontspannend ;)

Hoe dan ook, ik zal eens beginnen dit topic in de gaten te houden en proberen bij te houden. Verder ben ik altijd wel in voor een ritje mits de planning het toe laat. Ik rij nu zo'n 1,5 jaar motor (wel vol vermogen) en heb in die tijd aardig wat kilometers gereden (+/- 30000), maar zou mezelf toch eerder als een beginnende motorrijder beschouwen.
Welkom hier :W




-O- -O-
Net terug van moto Eemnes, en het is NIET goed.
de vermogenskromme is verre van vloeiend. schokkeriger dan deze had hij ze nog niet gezien. (mogelijk ook de reden van de kapotte big end lagers een tijd geleden, waardoor mijn blok vervangen moest worden.)
En hij levert max 75 pk, terwijl dat op zijn minst 105 moet zijn.
Wordt er werer niet vrolijk van. -O- -O-
Dus ik ga op zoek naar een andere set carbs, en laat hem daarna bij hem ''finetunen'',
of ik breng hem zoals hij nu is daarheen.
 
Laatst bewerkt:
Joepie :P wordt je alleen vrienden mee, en daar blijft het bij. :P



@ Foto van EHBO,
_O-Gefeliciteerd *O*Welkom hier :W




-O- -O-
Net terug van moto Eemnes, en het is NIET goed.
de vermogenskromme is verre van vloeiend. schokkeriger dan deze had hij ze nog niet gezien. (mogelijk ook de reden van de kapotte big end lagers een tijd geleden, waardoor mijn blok vervangen moest worden.)
En hij levert max 75 pk, terwijl dat op zijn minst 105 moet zijn.
Wordt er werer niet vrolijk van. -O- -O-
Dus ik ga op zoek naar een andere set carbs, en laat hem daarna bij hem ''finetunen'',
of ik breng hem zoals hij nu is daarheen.
Hmmm das balen zeg!

Hopelijk kunnen hun dat ding van jou weer beetje "opknappen" :Y Verders goede zaak dus? Zit eraan om te denken om mijne ook eens op de bank te zetten en af te laten stellen....
 
Laatst bewerkt:
Hmmm das balen zeg!

Hopelijk kunnen hum dat ding van jou weer beetje "opknappen" :Y Verders goede zaak dus? Zit eraan om te denken om mijne ook eens op de bank te zetten en af te laten stellen....
Dat ze hem wel weer kunnen ''opknappen'' geloof ik wel. Maargoed, vraag is wel tegen wat voor prijs. Er gaat al snel een dag werk in zitten volgens hem -O-Maar waar ik vooral van schrik, is dat dat misschien de oorzaak is geweest dat mijn vorige blok naar de ***** is gelopen.
En dat ik hier ook al weer een tijdje mee rij.
 
Ik had trouwens wel verwacht dat je het topic zou openen met foto's van alle 3 de kanjers... Beetje jammer hoor michel.

:/
Die kan ik er later toch nog bijvoegen?
Het oude deel ging ineens zo hard dat ik snel met X spoedoverleg had en hem snel gemaakt heb omdat ik ook even de deur uit moest...

beste stuurlui staan aan wal weer eens zie ik :+
 
Wie weet er overigens een redelijke doorrijroute van Amsterdam naar Hilversum (niet A1)..?
Met die spitsstrookverbreding is het echt geen doen om over de A1 naar huis te rijden. Je kan er niet tussendoor en al die automobilisten zitten te k*tten..

Gisteren om 18:00uur nog onwijs druk (meestal juist rustiger dan) en dat terwijl het vakantie is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan