MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom! ;)Jemig zeg, dat is slecht nieuws -O-
Ik ga ff voor je duimen :Y
Thnx ;)


Is het "dat" al bekend dan wat de oorzaak van toen der tijd was? Wellicht kunnen kun voor minder geld en tijd de oorzaak achterhalen. En dan is het aan jou de beslissing of je dat nog wilt investeren.

Hoe dan ook best zuur -O- Je mag mijn kawa wel overnemen voor weinig :P
Ik heb toen nooit echt geweten dat hij zo slecht liep. (als dat toen al het geval was hoor)
Hij was toen begrensd, dus ik wist dat hij anders zou lopen als standaard.
Ik heb toen de begrenzing eruit werd gehaald, het bedrijf waar ik het er toen in heb laten zetten nog gebeld, met de vraag of die begrensingsplaatjes het enige was dat is aangepast.
En dat was volgens hun het geval.
Dus alleen de plaatjes eruit en that's it.

Waarschijnlijk was dat ook zo, en is het na verloop van de tijd slechter gaan lopen.
Dus ik weet zelf ook niet echt vanaf wanneer wat gebeurd is.

Ik weet alleen wel dat dit op te lossen is door deze carburateurs helemaal opnieuw af te laten stellen en testen. Dat kost daar ongeveer een dag werk. (maarja dat is natuurlijk een schatting.)
Of ik koop een ander set carburateurs, zodat ik dan (waarschijnlijk) al een betere basis heb om mee te beginnen.
En dan laat ik hem daar nog ''finetunen''

Hoe dan ook, het is onderhoud dat gedaan moet worden voordat ik er nog veel mee ga rijden.
Maar het zal niet zo duur en moeilijk gaan worden dat ik erover ga denken om de hele motor weg te doen. ;)

En als het goed is win ik er weer 30 tot 35 pk mee. Dat is ook wel weer leuk.


De N201 ben je ook niet echt beter af. Op de A1 kan je voor het grootste stuk nog tussen de files door, op de provinciale weg betekent dat op de andere weghelft rijden als je er langs wil.

Maar je kan het allicht even proberen een keer natuurlijk.

Balen JeGo. Even gemist, maar waardoor is je vorige blok dan precies kapot gelopen? De carburateurs veroorzaken een heel slecht vermogensverloop waardoor je lagers op hun flikker kregen, begrijp ik dat goed? :?

@Nocer; wat is niet serieus? :)
Vorige is op een gegeven moment een tikkend geluid gaan maken.
Heb ik niet echt 1 oorzaak voor.
Hij begon te tikken, en dat bleek het geluid van de afbrokkelen big end lagers te zijn.
Dat was nog in mijn 25KW periode.

En het vermogensverloop wat ik nu heb is echt niet goed nee, en is volgens het bedrijf waar ik vanmiddag was, echt schadelijk voor het blok.



Zo..... eindelijk een beetje fit genoeg om ook nog om interesse te tonen in iets dat computer heet.... *O*

@ Frisco... leuke vooruitzichten, van harte gefeliciteerd!

.... tijd om terug te lezen heb ik nog niet echt genomen, en ook nog weinig zin aan gehad. "Zitten" is niet een van mijn specialiteiten.... ik zal u de details besparen, crime scene investigation is er niets bij... dus laat maar :X

... zo een kleine korte poging wagen om terug te lezen....

Een ding.... Prepress en mevrouw Prepress... VAN HARTE DANK!!!!!!
Mevrouw Prepress heeft ons geboortekaartje getekend. En we zijn daar zo blij mee :}
Kan eigenlijk niet de woorden vinden om dat tot uitdrukking te brengen... werkelijk super!

.. zo even een stukje bijlezen en naar de bank terug... :W
:W


Carbs al eens gesynchroniseerd? Misschien zijn ze vuil en moetje ze eens in zo'n trilding schoon laten maken. Bummer zeg! -O-
Synchroniseren weet ik niet. Moet ik even navragen of dat bij de laatste grote beurt is gebeurd.
En ultrasoon reinigen bedoel je denk ik?
Is misschien een optie. Maar ik denk dat er meer aan de hand is.
Maar bedankt voor het meedenken, ik hou het in gedachte. ;)
 
Heb daar gelukkig geen last van, mijn keuze was of android of maemo5
Heb nu de nokia net een uurtje binnen *D Het is een hele verandering maar ben er nu al super blij mee, windows mobile is gewoon traag en onhandig :') (had hiervoor een htc touch pro) Toch maar gekozen voor de iets betere cam en vooral het echte toetsenbord van de nokia :P
 
Zal aan de topicnaam liggen maar er verschijnt ineens Olvarit reclame onder in beeld en "slaaptips voor je baby" _O-
 
Zal aan de topicnaam liggen maar er verschijnt ineens Olvarit reclame onder in beeld en "slaaptips voor je baby" _O-

Misschien werken die tips ook wel als je zelf niet kunt slapen :+

@Lanko: jij hebt ook altijd pech he :/
 
Girl: :W Zo ernstig joh? Was ook geen lichte he, sterkte ermee in ieder geval dan de komende tijd :Y
 
Laatst bewerkt:
Op naar huis..eens even kijken hoe het nu (straks rond 18:15- 18:30 uur) op de A1 is..

Anders kijken of ik later kan beginnen de komende tijd en dus later naar huis
 
Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(
 
Wie weet er overigens een redelijke doorrijroute van Amsterdam naar Hilversum (niet A1)..?
Met die spitsstrookverbreding is het echt geen doen om over de A1 naar huis te rijden. Je kan er niet tussendoor en al die automobilisten zitten te k*tten..

Gisteren om 18:00uur nog onwijs druk (meestal juist rustiger dan) en dat terwijl het vakantie is..

Ik werk in Almere, meestal als ik terug naar huis ga neem ik de afslag Naarden-West, stukje door Naarden en Bussum heen. Richting Amsterdam kan je ook door Weesp en Diemen heen maja is ook regelmatig druk als het vaststaat op de snelweg :)
 
Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(

Keertje achter Fred aan de eifel in?



Wie gingen er vrijdag ook alweer richting Eifel/ring ?


@Nocer: Feli!
 
Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(
Ten eerste moet je rijden zoals je dat zelf lekker vindt. Er zijn altijd mensen die sneller/soepeler/beter rijden dan jij.
Als je je rijstijl wilt verbeteren misschien een VRO een optie? Of rij eens een stukje achter iemand met meer ervaring, die niet gelijk het gas er op gooit :P , zodat je rustig kan kijken/leren van zijn bochten etc.
Ten slotte, misschien iets lichtere motor oid?
 
:^

Naarden en Bussum is af en toe echt niet geinig. Als het gewoon vast staan op de snelweg kan je er rustig vanuit gaan dat Bussum ook not the place to be is. Heb er eens meer dan een uur over gedaan om door Bussum heen te komen. :N

Motor begrenst. *D

Nu alleen even de tank erop. Wat een pokkeding is dat trouwens om er af te halen. En geen klep ofzo die je kan sluiten, dus de slangen loshalen en in een emmer hangen is de enige optie. Of je moet een passende bout hebben voor de banjo's, maar kon bij de praxis even niet zo gauw een M12 vinden. Haal zo wel even een kannetje 98. :')
 
Zoals het er nu voor staat kan ik vrijdag dus de Eifel in. Wil vanavond nog even een 12V aansluiting erbij prutsen, zoals dat ook op de Hornet zat. Was toch wel erg handig. :) Alleen dan dit keer wat mooier weggewerkt in een cover. Heb nu toch geen plek voor een beugeltje op het stuur.
 
Zoals het er nu voor staat kan ik vrijdag dus de Eifel in. Wil vanavond nog even een 12V aansluiting erbij prutsen, zoals dat ook op de Hornet zat. Was toch wel erg handig. :) Alleen dan dit keer wat mooier weggewerkt in een cover. Heb nu toch geen plek voor een beugeltje op het stuur.
Wat doe je nou met je 25kw? Laat je hem vol staan en rij je met de uitdraai, of ga je hem toch nog 25kw maken?
 
Keertje achter Fred aan de eifel in?



Wie gingen er vrijdag ook alweer richting Eifel/ring ?


@Nocer: Feli!
Vrijdag 6 augustus 2010 om 07.00uur verzamelen bij de Witte Bergen.
Dan richting de Nurnburgring via Woffelsbach en nog wat andere mooie plekken En we gaan dezelfde dag weer richting huis.
Wie er wil aansluiten kan of heb je een beter idee mag ook.

- TCB
- MTeun
- Lankho09 (OVB)
 
We weten nog niet zeker of we helemaal doorrijden naar de ring of we blijven bochtjes draaien daar in de buurt. monschau ruhrberg woffelsbach dat zijn leuke weggetjes daar.
 
We weten nog niet zeker of we helemaal doorrijden naar de ring of we blijven bochtjes draaien daar in de buurt. monschau ruhrberg woffelsbach dat zijn leuke weggetjes daar.

Hmmm.... zover is de Nürburgring helemaal niet.... :N
Afhankelijk van wat je wilt doen en hoelang je achtereen in het zadel wilt zitten.


Vrijdag 6 augustus 2010 om 07.00uur verzamelen bij de Witte Bergen.
Dan richting de Nurnburgring via Woffelsbach en nog wat andere mooie plekken En we gaan dezelfde dag weer richting huis.
Wie er wil aansluiten kan of heb je een beter idee mag ook.

- TCB
- MTeun
- Lankho09 (OVB)

- Kato (maybe) ;)
 
Laatst bewerkt:
Zie boven, is al gelukt.

Die man waar ik vanmorgen was kon het niet in de behuizing op de clipon voor elkaar krijgen maar heeft gewoon het gas opengedraaid tot de bank 25Kw aangaf en dat op de gashendel afgetekend.
Hij wou in principe wel kijken of het bij het gashuis kon maar dan moest de tank en het luchtfilter eraf, en dat was meer werk dan waar hij op gerekend had, etc.

Heb de 25Kw uitdraaien meegekregen en net zelf even de tank en het luchtfilter eraf getrokken en iets op de gaskabel gedraaid bij het gashuis zodat deze niet verder open kan. En niet blijft hangen. Ook niet geheel onbelangrijk.

Google me nu helemaal suf om uit te leggen wat ik er op heb gezet, maar kom er even niet uit. Is eigenlijk gewoon een busje met inwendig schroefdraad en een inkeping waar de gaskabel mooi inviel, daarover heen een schroefje. Gaat echt nergens heen, blijft niet hangen en het beperkt m'n uitslag.

Binnenkort eens kijken of het niet in m'n kabel loopt te snijden. :+
 
@Prepress; Balen dat het rijden niet lekker voelt.

Inderdaad misschien eens met iemand meerijden die er even de tijd voor neemt? Of anders gewoon lekker zelf een rondje sturen en concentreren op wát je doet, niet hoe hard het gaat.
 
Hmmm.... zover is de Nürburgring helemaal niet.... :N
Afhankelijk van wat je wilt doen en hoelang je achtereen in het zadel wilt zitten.
Nee zover is het ook niet. Maar we willen bochtjes draaien en niet bij auto's kijken. Maar we kijken misschien knallen we een rondje ring. Dan heb ik er een sticker bij voor op de koffer hehe.
 
Ja, dat snap ik ook nog wel. Maar goed, had gekund dat je er ergens wat eerder weer af ging, is even geleden dat ik op de ring geweest ben. ;)

Maar laat ik het anders stellen, Als jullie een rondje ring doen dan neem ik een uitgebreide pauze en kom ik je vanzelf wel weer tegen op de parkeerplaats. :Y :)
 
Ja, dat snap ik ook nog wel. Maar goed, had gekund dat je er ergens wat eerder weer af ging, is even geleden dat ik op de ring geweest ben. ;)

Maar laat ik het anders stellen, Als jullie een rondje ring doen dan neem ik een uitgebreide pauze en kom ik je vanzelf wel weer tegen op de parkeerplaats. :Y :)
_O- Ik ben er nog nooit geweest hoor, kan best dat er iets verschil zit tussen de parkeerplaatsen :P Maar lijkt dat het me niet al te ver uit elkaar zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan