MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm minder is dat.... :/ Is bij mij ook wel heel erg, tis rennen of lopen (dus niet stilstaan), maar die loopmomentjes zijn altijd wel even lekker zeg maar... Maar met tegenzin naar je werk gaan is nooit leuk... :N Vrijdag ook nog?!

Lopen is iig nog vooruit gaan, ik sta/zit gewoon stil... -O-
Maar goed, kben bezig met ander werk te zoeken, nu echt van mn hobby mn beroep maken :]
Jups maar kheb n leuk weekend voor de boeg, dus morgen en vrijdag zullen wel goed komen :)
Jij nog steeds op je plekje zo? ;)
 
Duss.

25Kw. Check. *D
12V in kuip. Check. *D
Motor start nog. Check. *D
Motor gewassen. Check. *D

Zo nog even droogrijden dan maar. Zwaar leven. *D

Nog niet helemaal tevreden met de 12V, en ook nog niet aangesloten. Niet helemaal tevreden omdat de boor iets aan het lopen was, en je dus net langs de aansluiting her en der wat rullen/krasjes kan zien. Maar het is minimaal.

En omdat het allemaal iets hoger is uitgevallen dan ik oorspronkelijk in gedachten had is de ruimte die ik over heb ook minimaal. Garmin lader pas er nét tot net niet in, afhankelijk van welke kant de wind waait. :)

Maar goed, het zit, en het ziet er nog redelijk strak uit. :)
 
Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(
Tis al gezegd: cursus Eifel met als het ff kan Fred als voorrijder. Alternatief is natuurlijk om met mij van motorfiets te ruilen O-) D'r zitten net een nieuwe koppelings- en remhandel op ;)

Blijf optimistisch en realiseer je elke keer waarom je bent gaan motorrijden! :Y


Mijn stek verklaart al een hoop, maar niet dat mijn 2e naam Anco is... ;)
Check! :P


Gewoon keertje met mij gaan rijden, voel je je meteen weer king of the road :+ ;)

Rustig an, moet voor JOU leuk zijn en geen wedstrijdje! *O* :Y
Wat ben je toch een schat :j maar je hebt wel gelijk! :Y


Even off-topic: Zijn er hier kampeerders onder de MF-ers? Wij zoeken een leuke camping waar ook iets voor kids te doen is op ongeveer max 100 km afstand van Hilversum. Reden: ik zal af en toe even naar huis moeten voor wat freelanterfanter gedoe.

Wat we perse niet zoeken is een mega-camping met zo'n animatieteam waar je voor een nacht 50 euri kwijt bent maar een kleine camping met vrije plaatsen zonder heggetjes en het liefst iets aan een riviertje of plas.

Tips??? :W

Wel kampeerder, maar alleen in het buitenland -O-

@ 6 augustus: gaat nie lukke nie :N :/
 
Laatst bewerkt:
Duss.

25Kw. Check. *D
12V in kuip. Check. *D
Motor start nog. Check. *D
Motor gewassen. Check. *D

Zo nog even droogrijden dan maar. Zwaar leven. *D

Nog niet helemaal tevreden met de 12V, en ook nog niet aangesloten. Niet helemaal tevreden omdat de boor iets aan het lopen was, en je dus net langs de aansluiting her en der wat rullen/krasjes kan zien. Maar het is minimaal.

En omdat het allemaal iets hoger is uitgevallen dan ik oorspronkelijk in gedachten had is de ruimte die ik over heb ook minimaal. Garmin lader pas er nét tot net niet in, afhankelijk van welke kant de wind waait. :)

Maar goed, het zit, en het ziet er nog redelijk strak uit. :)

Betekend wel dat ie goed klem zit ;)
Goed bezig vandaag! *O*
 
Betekend wel dat ie goed klem zit ;)
Goed bezig vandaag! *O*

Betekent ook dat als ik met lader nog in de 12V het ding op het stuurslot wil zetten dat ik dan het stuur naar rechts moet draaien. Full lock naar links gaat net niet. Slordigheidje. Toen ik alles even losjes erop heb gegooid paste het riant. _O-
 
Lopen is iig nog vooruit gaan, ik sta/zit gewoon stil... -O-
Maar goed, kben bezig met ander werk te zoeken, nu echt van mn hobby mn beroep maken :]
Jups maar kheb n leuk weekend voor de boeg, dus morgen en vrijdag zullen wel goed komen :)
Jij nog steeds op je plekje zo? ;)

Mja stilzitten is idd niks nee... :N Waar zoek je nu naar?!? Mja ik zit nog steeds lekker daar hoor! :Y
 
Betekent ook dat als ik met lader nog in de 12V het ding op het stuurslot wil zetten dat ik dan het stuur naar rechts moet draaien. Full lock naar links gaat net niet. Slordigheidje. Toen ik alles even losjes erop heb gegooid paste het riant. _O-

Ach het zit iig, ik zou daar ook niet bij nadenken :P
Kwil uiteindelijk ook gewoon n soort houder maken in het kuipwerk. Even niet vergeten dat ik dan de stuurslag bekijk enzo :P

Lopen is iig nog vooruit gaan, ik sta/zit gewoon stil... -O-
Maar goed, kben bezig met ander werk te zoeken, nu echt van mn hobby mn beroep maken :]
Jups maar kheb n leuk weekend voor de boeg, dus morgen en vrijdag zullen wel goed komen :)
Jij nog steeds op je plekje zo? ;)

Mja stilzitten is idd niks nee... :N Waar zoek je nu naar?!? Mja ik zit nog steeds lekker daar hoor! :Y

Van alles eigenlijk, het liefst zit ik de hele dag op de weg, auto rijden is toch ook leuk vinnik :Y Koeriersdiensten ofzo maar dan graag zonder de idiote tijdsdruk erachter enzo :P Prive chauffeur zie ik ook nog wel zitten.
Verder vind ik veel leuk, als ik maar weet dat ik elke dag werk heb.

Fijn dat het nog bevalt, de juiste keus gemaakt! :)


Ik ga mn bedje opzoeken :) Morgen weer n dag, eens zien wat die brengt ;)

Have a good night all :W
 
@Noor; lopen ging wel prima... weer klein rondje gedaan van 4.3km. Denk minuutje sneller dan vorige keer ofzo. Kreeg halverwege wel last van mn rechterkuit, maar ben toch door gelopen.

Net even lekker een bad genomen en eens kijken hoe het morgen gaat. Denk dat ik het allemaal nog maar even rustig aan moet doen en de boel voldoende rust geven :Y



Nu lekker bankhangen met crackers en kaas :9
 
Tis weer leuk geweest voor vandaag... ik ga fijn nog even highlander in bedje kijken en dan slapen.... Trusten allemaal :W
 
Halloooo allemaal weerrrrrr :W

Heb even getracht bij te lezen. Hieronder de reacties na een scan van waar ik nog niet op gereageerd had..

Eyyyyyyy Sander!!! *O* *O* *O* *O* :W
Eyyyyyyy Marc!!!!!! *O* *O* *O* *O* :W

Welkom allebei! :W

@Katten fillumpie: zo zijn ze leuk :Y irl niet :N

@Jego: Balen van je motor, en ook wel jammer dat het ws niet 1 2 3 opgelost zal zijn..

@afsnijden van de A1: Succes!

@cute babies: :)

Hoooooooooooiiii Noor :W

Ennuh owja, wat ik vandaag meegemaakt heb: was even met de auto (en achteraf ook een heleboel meuk die niet op de motor mee kon) naar mn ouders die nu op de Veluwe zitten. Daar hebben ze vorige week twee elektrische fietsen gekocht.
Nou, die moest ik even proberen natuurlijk; Whahahahahahahahhahahahahahha _O- das echt maf. Je trapt en verder hoef je niets te doen, alleen die pedalen in beweging houden, anders stopt die motor er mee :P

Maar goed. Niets boven mijn motor meer op dit moment. Hij is weer als nieuw! :)

Mocht er trouwens nog iemand een leuk huisje/appartement MET GARAGE voor rond de 2 ton in de driehoek Mijdrecht-Utrecht-Amersfoort weten, dan wil ik wel eens komen kijken.
Al zal de kans klein zijn denk ik dat zoiets bestaat..

Maar mn schuurtje is te klein geworden.. -O-
 
G'avond :W

Noor: klinkt leuk, zo'n Ital-dagje. Maar ik laat het even afhangen van de vertrekdatum van de vakantiegangers.

VFR-Senna: :W Ik heb je niet gezien. Ben uiteindelijk maar omgedraaid en mijn bestemming gewijzigd :/

Pino: zie HvNl nu of uitzendinggemist ;)

Girl: sorry: SW's kosten me meer tijd dan ik krijg op de laptop :P

Welkom nieuwkomers :)

PP: Camping Zeven Linden.
En komende zondag ga ik naar die tracktraining. :Y

@rest: halloooooo :)
 
Betekent ook dat als ik met lader nog in de 12V het ding op het stuurslot wil zetten dat ik dan het stuur naar rechts moet draaien. Full lock naar links gaat net niet. Slordigheidje. Toen ik alles even losjes erop heb gegooid paste het riant. _O-
Vroeger las ik je posts niet zo, tegenwoordig lees ik alles, benieuwd wat je nu weer verkloot hebt :')
 
Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(
Blijf lekker je ding doen ;)

Da's al 20 jaar goed voor je, dus waarom nu niet meer?
En mocht je dan toch meer willen zijn idd de VRO circuitdagen, maar vooral ook meer rijden goede opties.
Pak's een weekend Eifel mee :Y
 
Truste slapers. :Y

@X; Of ik haal de lader eruit voor ik de motor op het stuurslot zet. Dat het niet kan met lader erin is een kleinigheidje waar ík me aan stoor, maar het betekent niet dat het verkloot is. ;)
 
Naaf :W

Grotevoet: welkom ;)

Hier avondje saaie dvd kijken over vaarbewijs rommel, maar toch wel handige ezelsbruggetjes geleerd *D
Daarna 2 oefenexamens gemaakt, allebei dik geslaagd. Dus laat vrijdag maar komen *D
 
Bedankt voor alle adviezen en tips. Het zit bij mij gewoon tussen de oren denk ik....
Motor is prima, banden ook (MPR2C), en een lichtere fiets zou denk ik ook niet zoveel uitmaken. Motor heeft veel vermogen, ook onderin maar rijd verder heel gemakkelijk (enkelen van jullie kunnen dat beamen). Het is gewoon te weinig technische kennis cq uitvoering en daardoor dus te weinig vertrouwen.
Ik rij al meer dan 20 jaar motor maar zoals Michiel terecht al zei, vooral snelwegkilometers.

Hard rijden durf ik ook maar ben vooral op 'de dijk' bang dat ik bepaalde bochten niet haal door te hoge snelheid. Daarbovenop komt nog eens dat ik scherpe bochten naar rechts helemáál krampachtig neem :? Toos merkte al eens op dat ik verkeerde lijnen rij....

Een VRO is denk ik een goeie optie en wellicht eens een circuitdagje in groep 1. Als ik in m'n uppie rij ben ik helemaal in m'n element maar dat komt natuurlijk omdat ik me dan niet hoef te meten met anderen.

Ach, ik ben in ieder geval van plan om dit najaar een trip te maken naar Rome om daar iemand op te zoeken. Ga ik rustig in m'n eentje de Stelvio rijden :]
Als ik je verhaal lees, denk ik dat het heel veel te maken heeft met (door de bocht heen) KIJKEN en vooruit kijken.
Dan zou ik eerst in Nederland een bochtig stuk opzoeken.
Bij Opheusen is een mooi stuk maar daar is maar 1 hele mooie bocht. Daar kun je wel goed oefenen. Als je een bocht kent, geeft dat ook al wat meer vertrouwen.

Maar ook op een dijk kun je heel goed oefenen. Het is dan véél makkelijker als er een ervaren rijder voor je rijdt die dan wél constant aanwijzingen geeft (d.m.v. vooraf afgesproken gebaren) over rem- kijk- bocht- en gastechniek. Constant dezelfde aanwijzingen: want er moet een gedrag gecorrigeerd worden en als je daar niet constant op gewezen wordt, val je terug in je huidige gedrag, waar je juist vanaf wilt.

Ik heb dat onlangs ook gedaan met Corvette freak. Een lekker ritje waarbij de voorrijder zich aan de achterrijder aanpast, zoals het eigenlijk ALTIJD zou moeten. Anders moet je aan te veel dingen tegelijk denken en dat gaat OOK weer niet.

Ik heb hem nog niet alles verteld. Eerst maar eens met een paar tips oefenen zodat dat een automatisme wordt. Dan een volgend(e) stap(je).

Ik heb er wel eens iets over geschreven.
Mail me maar even als je het wilt ontvangen. Het gaat over:
1. ALGEMEEN
2. RIJDEN IN GROEPEN
3. RIJDEN DOOR TEGENSTUREN EN GASBEHEERSING
4. STOPPEN EN WEGRIJDEN IN DE BERGEN
5. PARKEREN IN DE BERGEN
6. DE BERG OP RIJDEN
7. DE BERG AF RIJDEN
8. REMMEN IN EEN BOCHT
9. HET WEER IN DE BERGEN
10. TUNNELS
11. SLECHT LOPENDE MOTOR IN DE BERGEN
12. AFSTANDEN IN HEUVELACHTIG TERREIN
13. MOTOR OP VEERBOOT

Totaal zijn het 13 A4 tjes.

Ik wil best een paar aanwijzingen in de praktijk geven,.
Dat zou dan zaterdag(middag) `moeten`, daarna ben ik met vakantie (Dolomieten).
Vervolgens maandag t/m donderdag thuis en dan weer 2 weken met vakantie oefenen met bochten in Frankrijk en weer de Dolomieten.

(Te) lang wachten is zonde: dan mis je heel veel mooie bochten!!!
 
Laatst bewerkt:
:W En de twee voor het slapen gaan plaatjes van vandaag zijn geworden:

201001motogpqatar6.jpg

201001motogpqatar121.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan