MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:$
Je hebt elke dag weer iets, dus ik zat te wachten op wat komen zou ;)
ook ik had weer iets schuine stoep standaart niet helemaal uit en dan toch afstappen alsof hij uit staat.
weer motor bovenop mij paar krassen op de beugels en koffer.
dan val jij nog mee lankho,je zou denken dat mijn moteriek toch aardig is met profbokser en sport leraar als achtergrond.
ik lig verdacht vaak op de grond.
 
Laatst bewerkt:
Aaf allen :W

Net ff een rondje Soesterberg gedaan spot ik toch een mooie cbr bij Annes hoeve.

Heb ik niet echt gedaan. _O-

Alleen het ding was niet echt gelukkig. Brandstofpomp sloeg aan zodra de sleutel in het contact zat, nog op "off', killswitch deed niets meer. Als de motor eenmaal gestart was bleef ie lopen, ongeacht de positie van het contact of de killswitch.

Uiteindelijk maar gewoon naar R'dam mee gereden op familiebezoekje, daar aangekomen nog steeds de motor niet kunnen afzetten. Heb deze dan maar gewoon laten afslaan. Is niet mooi, maar werkt ook.

Daar even een paar uurtjes in de zon gestaan, en op de terugweg was alles weer normaal. :)

Of was je aant rijden tot de benzine op was :+
_O- Nee ff serieus, ik wist niet dat dat deel van hilversum was omgetoverd tot circuit. _O-

Echt een mooie fiets, de uitlaat is ook echt dik. :Y
Je hoeft volgens mij niet eens te gaan verzitten om je knie aan de grond te krijgen.
:W

Nou nog maar ff zwaaien naar dit deel, 3 kiddo's op de wereld in een week. Wat een wonder en wat een rijkdom. Ik wist niet dat je zo anders kon gaan denken door de geboorte van je eigen kind. :W
 
Laatst bewerkt:
ook ik had weer iets schuine stoep standaart niet helemaal uit en dan toch afstappen alsof hij uit staat.
weer motor bovenop mij paar krassen op de beugels en koffer.
dan val jij nog mee lankho,je zou denken dat mijn moteriek toch aardig is met profbokser en sport leraar als achtergrond.
ik lig verdacht vaak op de grond.

jemig man, zit jou ook niet mee inderdaad -O-
Zonde en heb je morgen spierpijn vanwege het toch proberen op te vangen denk je?
 
Morph gespot op Anna's Hoeve. :W

Verstond de helft niet, maar was leuk je even gesproken te hebben! :+

'K dacht er een redelijk tempo in te hebben zitten, maar dat kon dus nog wel een stukje harder. _O-

Behalve dat de CBR weer heerlijk rijdt, en het gewoon doet zoals ik wil heb ik vanavond net nadat Morph vertrokken m'n eerste KD te pakken. En daarna links ook op het asfalt gekregen op een rotonde. Het is wel écht minimaal, en ik moest er voor m'n gevoel als een aapje naast hangen, maar allah. Als de berg niet naar mohammed komt, dan kom ik wel naar het asfalt. Of zoiets. :')

Je moet nog veel meer kunnen hangen, toen ik achter je zat heb ik niet eens gezien dat je een poging deed om te verzitten.
 
knie ligt inmekaar kan nu al bijna niet lopen.
ik moet stoppen met 100 dingen op 1 dag te willen doen,ik heb daardoor altijd haast en word ik vergeetachtig.
en ik heb de laatste tijd concentratie problemen.
 
knie ligt inmekaar kan nu al bijna niet lopen.
ik moet stoppen met 100 dingen op 1 dag te willen doen,ik heb daardoor altijd haast en word ik vergeetachtig.
en ik heb de laatste tijd concentratie problemen.

Klinkt inderdaad als haast, toch meer je rust pakken dan :Y
 
knie ligt inmekaar kan nu al bijna niet lopen.
ik moet stoppen met 100 dingen op 1 dag te willen doen,ik heb daardoor altijd haast en word ik vergeetachtig.
en ik heb de laatste tijd concentratie problemen.
'


Edit: Lezen trut :')



Rustig an he ;)
 
Laatst bewerkt:
knie ligt inmekaar kan nu al bijna niet lopen.
ik moet stoppen met 100 dingen op 1 dag te willen doen,ik heb daardoor altijd haast en word ik vergeetachtig.
en ik heb de laatste tijd concentratie problemen.

-O-

[me="spookz0r"]zwaait dit deeltje vast uit :W[/me]
 
je was toen al weg als ik zijn verhaal goed begreep ;)

:Y dat terwijl ik keurig de max toegestaande snelheid reed O-)
Maar geloof hem wel, hij gooit hem echt plat door de bocht.
Ik schreef al, voordat ik had gelezen over zijn kd, dat hij niet ver er van af zat.

Maar goed KD 's blijven link, het houd ergens op.... :X
 
Laatst bewerkt:
me motor horizontaal geparkeerd met mij eronder en ik kwam op me knie terecht voor de verandering.
1 gelukje ik rolde door de weg op ik kwam echt midden op de weg terecht er was gelukkig geen verkeer
 
me motor horizontaal geparkeerd met mij eronder en ik kwam op me knie terecht voor de verandering.
1 gelukje ik rolde door de weg op ik kwam echt midden op de weg terecht er was gelukkig geen verkeer

Balen man, gelukkig heb je er een die tegen een stootje kan, en jij ook :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan