Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow mogguh!! Wat een weekend... *D

Zaterdag werd de 1e 30 en dat hebben we goed gevierd... Verder heb ik nog 2 keer in een gloednieuwe Mini Cooper Works rond mogen rijden/scheuren... Wat een apparaat is dat zeg! Nog nooit een auto (fabrieks-af) horen roffelen en ploffen bij gas lossen.
 
Sow mogguh!! Wat een weekend... *D

Zaterdag werd de 1e 30 en dat hebben we goed gevierd... Verder heb ik nog 2 keer in een gloednieuwe Mini Cooper Works rond mogen rijden/scheuren... Wat een apparaat is dat zeg! Nog nooit een auto (fabrieks-af) horen roffelen en ploffen bij gas lossen.
Die dingen sturen he! Is gewoon een wat groter uitgevallen kart! Gaaf dat je daarin mocht rijden, vriend van je ofzo?
 
Sow mogguh!! Wat een weekend... *D

Zaterdag werd de 1e 30 en dat hebben we goed gevierd... Verder heb ik nog 2 keer in een gloednieuwe Mini Cooper Works rond mogen rijden/scheuren... Wat een apparaat is dat zeg! Nog nooit een auto (fabrieks-af) horen roffelen en ploffen bij gas lossen.

Hehe grappig.. reed er dagelijks in... alleen dan in de showroom, had er op mn werk 1 staan ook een Mini Cooper S Works 210PK Donkergrijs Metallic en is vorige week eindelijk verkocht.

Maar het rijd als een kart op steroids :P en inderdaad die roffel mag er wezen!
 
Die dingen sturen he! Is gewoon een wat groter uitgevallen kart! Gaaf dat je daarin mocht rijden, vriend van je ofzo?
Jep, hij wacht op z'n 1-serie en kreeg deze mee tot woensdag *D

Hij kwam zaterdag ineens langs, omdat ie weet dat ik het nogal kick vind en zondag stond ie weer op de stoep hahahaha.

Sow mogguh!! Wat een weekend... *D

Zaterdag werd de 1e 30 en dat hebben we goed gevierd... Verder heb ik nog 2 keer in een gloednieuwe Mini Cooper Works rond mogen rijden/scheuren... Wat een apparaat is dat zeg! Nog nooit een auto (fabrieks-af) horen roffelen en ploffen bij gas lossen.

Hehe grappig.. reed er dagelijks in... alleen dan in de showroom, had er op mn werk 1 staan ook een Mini Cooper S Works 210PK Donkergrijs Metallic en is vorige week eindelijk verkocht.

Maar het rijd als een kart op steroids :P en inderdaad die roffel mag er wezen!
Ja joh. In 6e versnelling, 3.000 RPM en dan nog een duw in je rug krijgen. Te bizar! Zeker in sport-modus leek ie wel extra fel op het gas te reageren en (weet niet of het echt zo was) klonk ie ook wat bruter, stuurde ook veel zwaarder. Waar werk je dan Remko? Deze komt bij Dubbelsteyn vandaan geloof ik en hij was ook donkergrijs of zwart...
 
Neem dan ook zijn/haar nespresso's maar :P

Komt goed, zit nu aan mijn 3e bakkie :9

ik heb al 2 uur vergadering achter de rug :Z
lekkere start :X

Hè gadver, wil maandag ook het liefst ff rustig starten...vanochtend toen ik binnen kwam stonden er alweer 3 collega's om m'n bureau had m'n jas nog niet eens uit
Word door dat soort acties altijd extra "behulpzaam" voor ze }) ...not!

Het gaat nu wel goed, begreep dat ik zometeen bloemen krijg ter ere van mijn 10 jarig jubileum als verrassing _O- [me="Zen_78"]wacht geduldig af[/me]
 
Laatst bewerkt:
Waar werk je dan Remco? Deze komt bij Dubbelsteyn vandaan geloof ik en hij was ook donkergrijs of zwart...

Ik werk nu sinds Juli bij Indumij Occasion Centre Breda :) Heb vaak van dat leuke spul staan, vorige week een BMW Z4 binnen gekregen en heb nog een Audi TT 2.0 TFSI en last but not least een Nissan 350Z 3,5 V6... Knaloranje! Is wel leuk al die aparte dingen.
 
Leuk die aparte wagens.

begin dit jaar nog een corvette C5 gekeurd. leuk als er sneeuw ligt met die 265 bandjes. Echt niet mee te rijden en geen brug op te krijgen.
zoiets dus:
1999-corvette-c5.gif
 
Komt goed, zit nu aan mijn 3e bakkie :9
Is goed voor je cholestorol :P

Waar werk je dan Remco? Deze komt bij Dubbelsteyn vandaan geloof ik en hij was ook donkergrijs of zwart...

Ik werk nu sinds Juli bij Indumij Occasion Centre Breda :) Heb vaak van dat leuke spul staan, vorige week een BMW Z4 binnen gekregen en heb nog een Audi TT 2.0 TFSI en last but not least een Nissan 350Z 3,5 V6... Knaloranje! Is wel leuk al die aparte dingen.
Oh joh, ik heb het goed in m'n telefoon staan en nog neem ik het verkeerd over :z

Hahaha, tof man! Mag je er dan ook nog in rijden of alleen op het terrein?
Leuk die aparte wagens.

begin dit jaar nog een corvette C5 gekeurd. leuk als er sneeuw ligt met die 265 bandjes. Echt niet mee te rijden en geen brug op te krijgen.
zoiets dus:
1999-corvette-c5.gif
Toffe wagens! In P'drecht zie ik er ook wel eens zo één rond rijden 's morgens. Ook rood, alleen een wat ouder type.
 
Leuk, al die koekblikkenpraat :Y Ben ook een behoorlijk autofanaat. Maar sinds ik motor rij is het toch echt minder geworden! Ben vandaag nog wezen rijden met een maatje van me, was weer heerlijk. Toch nog steeds goed weer zo af en toe!
 
Koekblikken! Gisteren gereden op Zandvoort met een uitje van mijn werk. 4x4 in de duinen, slalomproefje, "ijsrijden", formule-auto (open Lotus) circuitrijden en als klap op de vuurpijl met een Porsche GT-3 het circuit rond!!! Op het rechte stuk 260 km/u!!!! *O*
 
Koekblikken! Gisteren gereden op Zandvoort met een uitje van mijn werk. 4x4 in de duinen, slalomproefje, "ijsrijden", formule-auto (open Lotus) circuitrijden en als klap op de vuurpijl met een Porsche GT-3 het circuit rond!!! Op het rechte stuk 260 km/u!!!! *O*

260 ?... dat haalt je motor toch ook.. :z
 
Met alles zelf achter het stuur en niet als bijrijder. Wel de rondjes over het circuit met een voorrijder die je moest volgen, zodat je ook meteen de ideale lijn hield.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan