CB 350 Café / Classic Racer

de motor zit nu binnen bij erix honda in wondelgem.
hij gaat de bussen draaien en wielen in 1 lijn zetten en de ketting erop maken. dit zou deze week klaar moeten zijn en dan volgende week hopelijk laten lassen zodat hij stilaan klaar is :)
 
Volgende week kan ik wel even tijd maken om wat te lassen,
als je tot in Assenede geraakt met dat gevaarte ...
 
dat moet wel lukken :) ik bel je wel nog dit weekend ( gsm staat vast nog ergens in mijn mailbox :) )
alvast heel erg bedankt!!
 
hey bedankt ! en ook dankzij jouw hulp natuurlijk!

nu heel snel achterschokbrekers kopen en eindelijk eens naar de lasser :)
 
en via ebay ook nog een koopje gedaan



Uploaded with ImageShack.us

het wordt nog afwachten hoe deze gaan staan, ik hoop dat ze niet te lomp uitvallen, en anders gaan ze terug in de verkoop :)
 
de achterveren zijn aangekomen en zien er goed uit (al zijn ze misschien lek, dat laat ik nog nakijken)
het zijn showa veren voor de cb750/900
enigste dat nog moet gebeuren is busje maken om ze bovenaan goed passend te krijgen.



Uploaded with ImageShack.us

nu wordt het echt tijd om alles te laten lassen....
 
Laatst bewerkt:
even opgeruimd en totaalfoto gemaakt



Uploaded with ImageShack.us

nog te doen:

bevestiging voor tank en zit lassen
bevestiging voor kuipsteun lassen
bevestiging voor backstep lassen
achtervering vast plaatsen (draadeinden bovenaan verlengen)
Demper en linkpijp kopen
Elektriciteit vastzetten en wegsteken
accubox maken en accu kopen
dan nog zitje bekleden en tank spuiten en frame laten coaten als alles uiteindelijk perfect zit
wellicht ben ik nog iets vergeten :)
 
oprotten OMA !

er is weer veel gebeurd, al lijkt het van niet

de batterijbox is geplaats, de tank is nu helemaal spuitklaar en het zitje gaat eindelijk naar de bekleder.
ik ben net 3 dagen non-stop (ok ja, voor te eten) met de elektriek bezig geweest en die is zo goed als af.

wat er niet meer op zit: startmotor (kabeltjes zijn vooorzien dus kan terug geplaatst worden, pinkers, en wat indicatorlampjes en achterste remcontact.
wat er wel nog op zit: voor, achter en remlicht (met schakelaar), voorste remcontact en natuurlijk spanningsregelaar en dergelijke

foto's !
dit is de selectie van 4 kabelbomen geworden, en reeds ingekort


Uploaded with ImageShack.us

en zo ziet dat er uit op de moto! accubakje wordt nog gelast, tank gespoten en zitje bekleed


Uploaded with ImageShack.us

nu nog kleine bestelling bij rvm namelijk
olie
voorvorkolie
oliefilter
uitlaatpakkingen
nieuwe tandwielen

en dan kunnen we starten !!


als hij eenmaal rijdt gaat hij weer helemaal uit elkaar om alles grondig schoon te maken, spuiten en coaten en dan weer definitief ineen, kan niet wachten !! (na 5jaar :p)
 
nope, denk niet dat deze nog pas te maken is... hij is echt wel een stuk tekort

maar er staat wel EEN stuurdemper in de planning :p maar eerst eens starten :p
 
te kort?

hoezo dan?

(hij moet onder het balhoofd, maar dat weet je neem ik aan?)

dus zo, maar dan onder het balhoofd :+
full
 
ik weet het, heb het geprobeerd... maar ik heb geen positie gevonden waarmee ik het kon aansluiting met mijn cb balhoofd, of ik had het verkeerd, kga het nog eens bekijken oor de zekerheid
 
sjah, ik hoop zo snel mogelijk... maar er komt stilaan weer wat meer schot in de zaak :)
het doel is eind augustus, en dan met de moto naar oktoberfest :D
 
heeft iemand een adresje om 35mm k&n filters te kopen?

en ik denk dat ik er sowieso een elektrische ontsteking op zet, maar ik lees ook veel van bobines te gebruiken van Dyna S, is het dan aan te raden om ook de Dyna S ontstekieng te kopen ipv de elektronische van rvm?
zijn bold'or bobines een verbetering? die zijn 3ohm ipv 5 zeker? dus moet je iets bijbestellen bij de ontsteking met een andere hoek ofzo, heb mij hierover nog niet echt ingelezen
 
Laatst bewerkt:
HIJ RIJDT !!!!!!!!

en onmiddelijk weer uit elkaar om motorblok op te kuisen, achterbrug en voorvork volledig mooi te maken, tank laten spuiten, zitje bekleden en frame naar coater te brengen....
binnen een maand hoop ik grotendeels klaar te zijn !
 
met wat geluk de kuip, tank en batterijbox voor weinig laten spuiten door carrossier voor heel weinig. De keuze in kleuren was niet heel erg groot, maar ik hoop dat het een beetje in de smaak valt, normaal is het volgende week klaar en volgen er foto's
en nu de kleur vaststaat is ook het zitje naar de stoffeerder gegaan, ook volgende week terug als het goed is.

nu even wat minder geluk, mijn carterpan is gebarsten
dus

heeft iemand nog een carterpan van een cb400f tekoop !?????
 
Terug
Bovenaan Onderaan