MF Gooi en Vechtstreek deel 84**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

FF stukkie tuffen naar Zeist vandaag, Mieg en JJ gespot :W , is na de vakantie weer een ander verhaal op de openbare weg.... de enige lol is nu stoppies remmen, beetje hupjes maken en te snel rijden... :/

Petfles: _O-
Airbag: :X wat een lul
Ro: bottum's up
 
écht een rotklap hoor :o








Denk niet dat ie dat had verwacht :')

Denk het ook niet, daarom moest ik zo hard lachen.
Had ook niet verwacht dat dit zo'n knal zou geven, alhoewel ik een ex-collega ken die 2e graads brandwonden over heeft gehouden aan de polsen toen de airbag in het stuur openknalde na een botsing :X
 
Wat een simpele ziel. Die moet al eerder hersenletsel gehad hebben, dat kan niet anders. Geen enkel ander weldenkend mens gaat anders een airbag uitproberen met zo'n plafond boven je. :')
 
Naaf allemaal :W
In slaap gevallen op de bank :z Zot, fijne vakantie! 8-) Ritje gemist -O- Girl gefeliciteerd met de ski's *O* TCB goed werk :} X' airback fimpje *auuuwwwww* het zullen je vrienden maar zijn.. :X Run2Day in Utrecht heeft inderdaad een voetencamera met analysegeneuzel :Y Lankh, en de rest, verder nog lekker gereden? :]
 
avond :W


heerlijk gereden vandaag. En lekker op terras gezeten in amsterdam.

Echt veel animo voor MFMM is er niet lees ik. Naja morgen maar even kijken of het niet te extreem regend. Als het redelijk weer is dan ga ik wel even kijken.
 
avond :W


heerlijk gereden vandaag. En lekker op terras gezeten in amsterdam.

Echt veel animo voor MFMM is er niet lees ik. Naja morgen maar even kijken of het niet te extreem regend. Als het redelijk weer is dan ga ik wel even kijken.

:^ Loopt niet echt storm.

Denk dat ik in dat geval Veenendaal even oversla en misschien even langs Amersfoort rij. Toch weer even uitslapen, dan kan ik bovendien nu lekker stappen, en misschien zelfs morgen nog even naar de motor kijken, denk nu dat ik weet waar ik het zoeken moet. :)
 
Ik heb Plexat een route gemaild voor morgen naar de MFMM, dus wacht zijn voostel ff af :Y
 
ik wou ook naar amersfoort gaan maar ik ga om 3 uur naar een kickboks gala moet een kennis van me wil ik ff zien.
vrees dat ik het dan niet red
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan