Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem zelf gemaakt van een plaatje aluminium maar komt op hetzelfde neer. Je haalt de achterste body werk eraf en snijd of dremelt/zaagt vervolgens het plastic weg wat onder het bodywerk uitkomt. De nieuwe undertail past dan precies ........ ;) ;)

Stelt eigenlijk niets voor.

Oke ik ga van t weekend eens aan t zagen als t klaar is komt er wel een foto...Thanx alvast.
 
En zo ziet het eruit:
[afbeelding]

Is ie verkouden?
Dit is mijn kont ( met nieuwe Led achterlampjes zonder los reflectortje) sorry dat ie zo vies is. Dit weekend maar weer eens wassen. Na dat ik een CV ketel heb verplaatst!
full

full


Laters
 
Laatst bewerkt:
sterkte man, ik weet wat het is, maar met rust bereik je een hele hoop (zonder operatie).
Mee eens! Ik heb zojuist ff proefgezeten op mijn TRX en dat lijkt te gaan voor een (rustig) ritje volgende week zondag :)

Tja, ook in mijn hoofd gaat het weer beter :+


Hey ..Ik wist niet dat er een topic was over de RVT :}

[afbeelding]

[afbeelding]
Die plaat *KICKEN*! Maar dat schapenvelletje :X


Ohw ja, da's collateral damage, daar is ook een film van. :+
_O-

:W
 
voor snelle beslissers zijn er dacht ik nog plekken vrij op zandvoort dit weekend....

99 euries .... aktie van stomopdefoto.nl....
inschrijven via mail..

Voor welke dag is dat en is 't 'vrij rijden'? kan er niets van vinden op google.
 
btw.....aspengate welkom!!!

hmzzzz.....
dutch rvt .....ik zie import mogelijkheden .... :)
Laat die Sato's maar komen! hahaha

edit: ik zie net op de Sato-racing site dat de Highmount helemaal niet meer geleverd worden voor de SP's! :? |( :(
 
Laatst bewerkt:
Mijn dochter naar de basisschool en kijk nu wat er op de voorkant staat 8-)

Foto-QUFOQM88.jpg


Mijn zoon zou het nog gaver vinden, die moet alleen nog een jaartje wachten hehe ;)

:W
 
Morgen schijnt het mooi weer te worden. Zijn er gegadigden die mee willen voor een rondje eifel? Verzamelen morgen om 10:00 bij het Shell Tankstation A76 richting Aachen. (vlak voor de grens)
ardenneeiffel03.jpg
 
Laatst bewerkt:
leuk filmje met de sp ...http://www.youtube.com/watch?v=fyi2sgMfs3Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan