Suzuki GS750 '77 Caféracer

Bedankt voor het meedenken, maar ik heb al 2 dempers liggen!

DSC_0004-1.jpg


Ik wil deze pasmaken op de voorbochten die ik pas gekocht heb. Daarvoor moet ik dus tweemaal een 2in1 verloop maken! (Als dat maar goed afloopt :+)
 
Welke zijn dat? Peashooters? S-type? Ben iig benieuw naar het geluid, want ik zoek een alternatief voor de Megatons, echt te luid die dingen.
Zijn inderdaad S-types. Als je voor stiller wil gaan door deze te kopen vrees ik dat je geen resultaat zal boeken Renaat...

wat voor koplamp is dit, erg sjiek met die meter en de schakelaars
Deze koplamp:
rocket-caferacerparts.nl

Let wel dat je een 12v exemplaar krijgt, ik had 6v. Nieuw lampje is al onderweg (Hopelijk is het voetje niet anders van grootte |( )

Had ik ook toen ik van 4-1 naar 4-2 ging, echt kei-breed werd hij d'r van :') *O*

Goed bezig Dieter, wordt een schone :}

Bedankt! Hij is nu inderdaad echt te breed, daarom wil ik zo snel mogelijk m'n andere uitlaten erop (onder een mooie 30-40° hoek *D)
 
Ik heb eraan gedacht om, terwijl ik ergens volgende week m'n tank en zitje wegbreng voor de spuiter, de boel te demonteren en frame in het zwart te doen.

Inderdaad, daar ben ik een beetje laat mee, maar deze foto uit het fotosoep topic doet me al dagen twijfelen |(

Ter vergelijking:
full


full


O ja, framebuizen waar duostepjes en uitlaat origineel aanhangen zal ik waarschijnlijk ook afslijpen, ophangpunt voor de demper komt aan de schokker.


Begin maar te stemmen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eraan gedacht om, terwijl ik ergens volgende week m'n tank en zitje wegbreng voor de spuiter, de boel te demonteren en frame in het zwart te doen.

Inderdaad, daar ben ik een beetje laat mee, maar deze foto uit het fotosoep topic doet me al dagen twijfelen |(

Ter vergelijking:
[afbeelding]

[afbeelding]

O ja, framebuizen waar duostepjes en uitlaat origineel aanhangen zal ik waarschijnlijk ook afslijpen, ophangpunt voor de demper komt aan de schokker.


Begin maar te stemmen!

Zwart staat beter dan het goud, dit is dus nu precies waarom ik mijn frame nog niet heb laten coaten.
Dingen die je achteraf nog tegenkomt :Y
 
Hoe bedoel je afwerken? Framebuis bijlassen die meegaat met de vorm van het zitje?
Als dat is wat je bedoelt, nee zal ik niet doen. Ik vind het mooi als het zitje uitsteekt :Y
 
Donker grijs zou mooi kunnen zijn, maar dat is dan weer een gok. Als het niets is kan ik voor een derde maal herlakken :+
Ik reken je dan maar bij het zwarte kamp :)
 
Braaf geluisterd!

_O-

Achteraf gezien is mijn frame vd GS550E te licht blauw en de velgen te donker.
Maar het stoort me niet gelukkig.
 
Dan maar een nieuwe poll, wie vindt er ook dat Hans zijn frame in een andere kleur moet lakken?
Ik stem bruin met roze wielen!
(Als iemand hier een soepje kan van maken zou het heel vriendelijk zijn)

:+ :+
 
Laatst bewerkt:
HAPO kwootje:

Achteraf gezien is mijn frame vd GS550E te licht blauw en de velgen te donker.
Maar het stoort me niet gelukkig.



Mij wel en 2 Dieter :+

_O- _O- _O-
full
 
Laatst bewerkt:
Zwart is ook maar zo zwart... er zijn wel frisse kleuren die bij je frame passen, wit met een lekker streepje bijvoorbeeld.
 
Als ik met een streepje wil moet ik me wenden tot spuiten ipv lakken. En dat zal heel wat meer geld kosten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan