Den Bosch en omgeving Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen allemaal!

Maurits, ik denk dat ik dit keer maar een printscreen ga maken :P.

Film kijken tijdens stage *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem net.Moet zeggen dat me jas erg strak zit dus denk dat ik hem ga ruilen tegen een grotereIk hoor alleen maar voordelen over leer en sinds kort door me drastish afvallen past het me ook.

Mocht deze niet groter leverbaar zijn ga ik een berkin(sorry Corne) of een Alpine halen.
Ik Breda (ben ik vandaag ook geweest) zit een outlet van motorkleding en die is met alles belachelijk goedkoop.

Ook helmen laarzen en dat soort dingen.

Berkin pak wat Corne draagd kost daar nu €575,-
Alpine ook zoiets.

Al complete merkpakken vanaf €250,-

Heb deze alleen genomen omdat ik die ken van Roedy en ziet er mooi uit.Vandaag ff getest op de motor maar zit erg strak.
Denk een maatje te klein.

idd FC-moto :Y hebben ook een webshop http://www.fc-moto.de

alle grote merken zoals berik, alpinestars, arlen ness, spidi enz enz voor hele zachte prijsjes peer
 
Heb zitten kijken de revit broeken en combi's zijn of even duur of het verschilt maar 10-25 euro.

Valse hoop :(:P

Je zit al heel lang te kijken naar kleding :P

bij Motozoom was je gaan kijken voor Revit kleding.Je kreeg het 2e artikel voor de helft van het geld en nog heb je niks gekocht.

Dan had je het pas goedkoop gehad.

Dus als je nu zegt dat die 20 euro verschil teweinig is had je het toen moeten kopen.Dan ha dje dik 400 verschil gehad.
 
Klopt :P Niet echt de verkeerde, maar wij waren door Tiel gegaan en jullie denk ik na het tankstation dat dijkje op naar rechts? Bij Tiel aan de waalkade. Wij moesten daar nog tergend lang wachten op een stoet voetgangers :+
 
Ja, als je het dijkje wil blijven volgen wel ja :P Maar als je dan naar beneden gaat en de weg volgt naar dat industrieterrein, onder het viaduct door, kom je helemaal vooraan weer uit.
 
Pff wat een bedrag brulbeer :N

Heerlijk, geruisloos binnenkomen op het kantoor van Alae en achter hem in eens geluid
maken en hem als een razende z'n internet vensters zien wegtabben :+
 
Haha, stiekem van je maurits ik hele dag met mijn vingers op alt-tab wordt ik alsnog gepakt!

Maakt niet uit het is maar maurits *O*

Stagebegeleider is 10 dagen op vakantie :P
 
Goeiemorgen :W

Mooi filmpje Mozes :Y
thx, bij 02:30 min zie je nog de voorrijder met van die mooie kleuren, en extra lamp.
Even wachten nog op Corneoo zijn clipje, die had hem mooi scherp in beeld :+

Maurits en ik staan er niet op... Misschien komt dat omdat we de verkeerde afslag hadden genomen :+
Bij de kermis, sta je er heel even op... een seconde of zo.... :]
 
@maurits naar een hele dag kijken op stage heb ik besloten ( al gekocht ) de normale black ops :P

Het scheelde 24 euro zag ik en moest hem dan ergens kopen waar ik nooit iets heb gekocht.

Waarschijnlijk zullen die extra maps wel via ps3 store worden verkocht voor maar 15 euro.

Het gaat hiet om call of duty black ops *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan