MF Gooi en Vechtstreek deel * 86 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
morning :W

Veel plezier ritjerijders! Hou de boel heel.

Zo maar is ontbijten, motor wassen en straks naar Harderwijk.. tussen de 600- en 1000RR's

full
 
Ja we kijken wel even. Moet die zaterdag als het goed is ook de RR ophalen. Heeft dan weer nieuw banden en grote beurt gehad :) De nieuwe Dunlop Sportsmart maar is proberen.

Toch maar is een autorijbewijs gaan halen, wordt nu toch wel eens handig :P
 
Laatst bewerkt:
ja die markt is van 9-17. Ga om 10.00 zodra van Heerdt open is de RR oppikken denk ik :P Moet al een dag met het ov omdat de motor beurt krijgt is al erg genoeg.
 
Ook weer aangekomen in het land der levenden :W

Noosie gaat zooo goed! *O* Dierenarts zei maandag dat het wel een half jaar kan duren maar dat hij uiteindelijk helemaal goed gaat komen *D
Oogje gaat alweer perfect dicht, komt vast door de kittiesnippietherapie :P
*O*

:W

Net Nee ingemaakt met Monopoly :9

Tot morgen 'allemaal'! :W
Whaha. moest even op het forum gemeld worden. _O-
Maar gefeliciteed dan. *O*


Vandaag maar is kijken of ik wat aan de minibike kan doen.
 
Zo maar is douchen en de motor maar is schoonmaken. Velgen zijn matzwart ipv glimmmend zwart :o
 
Net pas wakker :$
Had ik het ff nodig zeker :')

Veel plezier aan de rijders :W
Stap misschien straks nog even op de motor :)
 
Sow geheh tis echt zondag, langzaam komt iedereen terug uit zijn eigen kerk :+

Lekker geslapen allemaal? En ja tis heerlijk weer om te rijden of buiten te zijn! *D
Kheb de auto alweer spik en span schoon :) Nu de was en het huis nog -O-
 
Motor iig schoon straks nog in de polish :) Net ff stukkie droog gereden maar was goed te doen :]
 
Dat nog niet die moeten nog, moest ff op zoek naar iets om ze mee schoon te krijgen :') Moet hem ook nog in de polish zetten :P
 
Dat heb ik niet staan helaas. Wel wd-40 gevonden daar maar even voorzichtig mee aan de gang straks :)

Bedankt voor de tip iig :)
 
Lampolie heb ik geprobeerd maar dat had bij mij weinig effect, misschien verkeerd gebruikt maar Dasty doet wonderen kan ik je uit ervaring vertellen! *D

met wd-40 idd wel goed oppassen op de banden zelf ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan