Speed Triple topic deeltje 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
ezhfnb.jpg


ajqqv8.jpg
 
ik heb al een biertje en inderdaad Britse muziek, de nieuwe Skunk annanassie!

Proost!

Hmm, daar heb ik goede verhalen over gehoord! Is het inderdaad wat? Over Ananassen gesproken: Volgende week naar The Pineapple Thief! :)
 
Laatst bewerkt:
Prijsje kunnen we wel over hebben ,stuur maar een pb.

Gezien je vraagprijs kan ik er echt niet bij in de buurt komen, de beurt net was al even duur genoeg :X. Bedankt voor het aanbod, maar om er voor te zorgen dat ik de rest van de maand kan blijven eten, ga ik helaas af moeten slaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er trouwens niet onaardig uit, die Triple met ronde lampen!
 
Laatst bewerkt:
Da's allemaal mooi natuurlijk, en ik hoop dat ie Polizei niet tegenkomt, maar geen ervaring is een ander verhaal :P . De vraag was of de Polizei het goed vond als je met een Arrow low-mount door Duitslands mooie stuurwegen laveert en dat antwoord is simpelweg: Nee ;)
Als je de boete geen ramp vindt is het natuurlijk niet interessant of je em eronder hangt :)

sure, als je staande wordt gehouden daar door net de verkeerde grüne kan t betekenen dat: you're fucked!

maar t zelfde geldt ook in ons eigen platte land...

mijn ervaring (obv de overlevering en youtube ;) ) is dat wanneer je in duitsland de politie een db-killer kan laten zien, je probleemloos door kunt rijden. met de lage arrow kan dat idd lastig worden.


ik denk echter dat de 'hype' wat betrft de controle op open pijpen in duitsland groter is dan de realiteit :o

of dat het risico aanvaardbaar maakt, moet je natuurlijk zelf bepalen :?

wil je per se zeker weten te voldoen aan de geluidseisen, blijf dan bij standaard. hoge arrows voegen op gebied van performance weinig toe. of t moet je gaan om de looks ;)

lees wel dat okie zn bosjes in de aanbieding heeft, ook gaaf en ook met killers :Z
 
Proost!

Hmm, daar heb ik goede verhalen over gehoord! Is het inderdaad wat? Over Ananassen gesproken: Volgende week naar The Pineapple Thief! :)


als je het vroeger al wat vond is deze zeker de moeite waard, herkenbaar maar toch duidelijk anders!

volgende weekend naar Freeway en The Longhorn Devils

Pineapple Thief ken ik niet
 
als je het vroeger al wat vond is deze zeker de moeite waard, herkenbaar maar toch duidelijk anders!

volgende weekend naar Freeway en The Longhorn Devils

Pineapple Thief ken ik niet

Ah, dan ga ik er binnenkort maar eens naar luisteren! :)

Ik ben aardig bezig in de Prog-Rock de laatste tijd, met als favoriet Porcupine Tree. The Pineapple Thief lijkt er veel op, het is wat steviger en meer uptempo in veel nummers. En Als je Porcupine Tree niet kent, is dat zeker een keer de moeite waard om te proberen :) .

Freeway en The Long Horn Devils ga ik maar eens youtube, ik ken ze niet :)
 
Laatst bewerkt:
Freeway is niet helemaal wat voor mij :P . Longhorn Devils klinkt wel erg goed :) . Beetje funky, I like!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan