Den Bosch en omgeving Deel 13, we gaon karten k#t!

Wanneer gaan we nou eens karten?

  • Zaterdagavond 6 november

    Stemmen: 3 23,1%
  • Zondagmiddag 7 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag(voor)avond 7 november

    Stemmen: 8 61,5%
  • Ander weekend

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zowiezo. Wat een beetje tupperware al kost :( . Gelukkig heeft een MF'er de fiets gekocht hoe deze erbij stond. Ben zelf totaal niet handig (IT'er he :)). Verlies wat ik nu geleden heb was ruim 2000 euro. Erg zonde van het geld natuurlijk, maar niks aan te doen. Heb daarentegen erg veel plezier beleefd aan het circuitrijden.
Nu het circuitrijden in de koelkast gezet, en weer lekker op de weg :]


weg is ook beter. van rondjes rijden je ook dol. jah ook van andere dingen maar het gaat nu over circuit rijden
 
Er werd zoveel geouwehoerd dat ik het bijna niet kon bij lezen.

Maar hoe ver zijn we met het plannen van het karten?

Een hele topic maar nog niks concreets *O*
 
wanneer karten? met wie? en waar?
oh ging het daarover.... ik wacht nog steeds op pien da ze me introduceert. hahahahahha
 
WTF heej..
Ik bel vandaag met Ziggo.
De 16e werd ik gebeld of ik voor 4,95 het digitaaltotaal pakket wou hebben. Dit was 1 euro meer dan het sport pakket wat ik al had. Dit gelde dan 3 maanden. Als ik optijd zou opzeggen dan zaten er geen verdere verplichtingen aan.
Ik bel dus vandaag op omdat ik een nieuwe decoder wil want ja ik heb een nieuw abonnement dus heb je recht op een nieuwe decoder. (aangezien die van mij van 2005 is is dat ook wel eens handig) Krijg ik te horen dat die aanbieding helemaal niet bestaat. (na goed 5 maanden geleden). En de huidige aanbiedingen gingen over film1 en eredivisie live. Dus wat ik zeg kon niet volgens hun.
Ik weer tegen die :@ vriendelijke mevrouw.. "Ze hebben het gesprek opgenomen. Ik ga nu een klachtbrief schrijven."
Ja sorry meneer maar dit is wat mij verteld wordt door de supervisor.
En die mocht ik dan weer niet spreken.
 
Met ziggo hebben wij al zo veel problemen gehad dat ik al tot 2x toe bij een rechtbank heb moeten zitten voor hun.

Is gewoon zo belachelijk hoe dat bedrijf met hun klanten omgaat.
 
WTF heej..
Ik bel vandaag met Ziggo.
De 16e werd ik gebeld of ik voor 4,95 het digitaaltotaal pakket wou hebben. Dit was 1 euro meer dan het sport pakket wat ik al had. Dit gelde dan 3 maanden. Als ik optijd zou opzeggen dan zaten er geen verdere verplichtingen aan.
Ik bel dus vandaag op omdat ik een nieuwe decoder wil want ja ik heb een nieuw abonnement dus heb je recht op een nieuwe decoder. (aangezien die van mij van 2005 is is dat ook wel eens handig) Krijg ik te horen dat die aanbieding helemaal niet bestaat. (na goed 5 maanden geleden). En de huidige aanbiedingen gingen over film1 en eredivisie live. Dus wat ik zeg kon niet volgens hun.
Ik weer tegen die :@ vriendelijke mevrouw.. "Ze hebben het gesprek opgenomen. Ik ga nu een klachtbrief schrijven."
Ja sorry meneer maar dit is wat mij verteld wordt door de supervisor.
En die mocht ik dan weer niet spreken.

Houd op over ziggo :). De diensten die ze aanbieden zijn geweldig. Digitale tv, internet alles super tevreden over. Maar het gezeik begint als er iets "administratiefs mis gaat".
Toen ik verhuisde van Engelen naar Vlijmen, een jaar! lang digitale tv kunnen kijken. Opeens de melding dat de zenders geblokkeerd waren. Ik ziggo bellen. Meneer dit adres heeft geen digitale tv. Grrr hoe kan ik dan al een jaar lang digitale tv kijken muts :).
Kwam erop neer dat de verhuizing niet goed doorgevoerd was. Na 3 keer de verhuiskaart ingevuld te hebben werkte het weer.
Toen dacht ik dat alles in orde was, zag ik dat mijn rekening opeens een euro of 7 per maand hoger was. Ikke weer bellen. Meneer Engelen/Den Bosch heeft een ander tarief dan Vlijmen :? . U heeft dus een jaar lang tegen een goedkoper tarief tv kunnen kijken _O-

Falierke
 
Laatst bewerkt:
kheb sinds 2005 digitale tv..
geen enkel probleem gehad..
zelfs niet met verhuizen..
alleen wat hier mis ging..
i do not have a fokkin clue..
 
Gisteren Youp van het Hek zeker niet gezien ? Dat ging nou precies daarover. En die is klachten aan het verzamelen tegen de t-mobile, ziggo, upc, vodafone, eneco, essents van deze wereld.

Yep hier ook problemen gehad, en heel vaak heel lelijk gedaan. Op een gegeven moment gewoon een advocaat laten bellen en toen was het snel opgelost.
 
Ja lang verhaal maar iets met een contractverlenging afgesloten met verzekering, telefoon na een paar weken stuk, en die kon niet gerepareerd vanwege een administratieve dwaling, en moest dan maar een nieuwe verlenging aangaan. En die werdt echt van kastje naar de muur gestuurd, enorme wachttijden aan de telefoon en niemand die echt een helpende hand bood.

Het verhaal wat zowat iedereen wel eens heeft meegemaakt bij een van de eerder genoemde bedrijven.
 
karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten karten
 
kom de laaste tijd niet vaak meer op het forum maar, het duurt wel lang hoor voor dat er iets is besloten over waneer we goan karten :S kom op ik kan elk weekend en avonden :P
 
De andere sok houd mijn vrouw angstvallig bij, om de kooplust van dr vent in de perken te houden. Normaal is het andersom _O-

Bij het kopen van een andere fiets ben ik net een vrouw. Moet natuurlijk wel een pakje erbij hebben dat er helemaal goed bij staat, en niet te vergeten leuke accesoires :$

Herkenbaar gedrag voor mij :)
 
:+

full


Ow, stotterfoutje, moet 'invullen' zijn natuurlijk :9
 
Laatst bewerkt:
Ik Kart niet mee, maar kom voor de gezeligheid. KUT
Ga dus ook niet stemmen voor de datum KUT
Lees wel wat het is geworden KUT

:) :) :) :)
 
ik heb voor zaterdag middag gekozen omdat ik zondag moet werken van 17:00 tot 22:00.

Indien echt nodig en mogelijk is natuurlijk bij mijn baas kan ik vrij nemen.

:W
 
De op en afritten lagen er weer schoon bij :)

Edit; ik heb 7 nov. gestemd overigens
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan