MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zowww de eerste kilometers na de halve marathon van vorig weekend zitter er ook weer op... Toen ik net begon voelde het alsof ik zo weer een halve kon lopen, maar al snel merkte ik dat die 21km toch nog wel voelbaar waren :P Lekker kort rondje van 4.5km gelopen maar :+



Voedertijd!!
 
zowww de eerste kilometers na de halve marathon van vorig weekend zitter er ook weer op... Toen ik net begon voelde het alsof ik zo weer een halve kon lopen, maar al snel merkte ik dat die 21km toch nog wel voelbaar waren :P Lekker kort rondje van 4.5km gelopen maar :+



Voedertijd!!

Goed bezig, ik ga ook eens omkleden en n rondje hupsen! :P

Smaaklijk :W
 
Hardlopen.... heerlijk om naar te kijken _O- hehehe maar nee ik doe liever wandelen met de hond :)

Maar ze zijn wel goed bezig hier allemaal. Kijken of ze het allemaal ook volhouden.
 
*O* Nááf! *O*


Lessert: leuk he! *D S5: brrrr -O- Droomvlucht :') en dat liedje gaat ook 5 weken niet meer uit je kop _O- Jazz: sterkte met je plan :Y Teun: Zonde, hopen dat de volgende niet door een stagiaire in elkaar gezet is B| Mieg: *O* vast wat vergeten maar vergeeft u mij! :X


Onverwachte meevallert: Hyperweek, nokvol muziek en repetities, belt mijn moeder ineens: "Jah, je vader en ik hebben besloten dat we je de hele week niet willen zien!" Werk bij mijn ouders dus ineens weekie vrij!!!!! *D TE lief weer *O* *O* *O* *O* *O* *O* hebben die arme mensen ook een weekie rust :')
 
Lekker Coon. :Y *O* Opeens een heel relaxt weekje dus!

Hardlopers, sporters en ander tuig; goed bezig. :Y

@Frankyman: Mooi dat het rijden bevalt! Maar dat kan ook eigenlijk niet anders met zulk lekker weer als vandaag! ;)

Zelf vanmorgen een goed uur hardlopen gedaan, en eigenlijk voor twee gelopen. Moest iemand even opduwen. "Even" was in dit geval na 10 minuten tot de laatste meter. :')

Net nog even sportschool in geweest. Jezus, heb nu op één dag al meer gesport dan ik vorig jaar rond deze tijd in een maand deed! :+
 
*O* AAF! *O*

@ Frankyman: Bij Motor Ferdinand in Huizen les je altijd meerdere uren achter elkaar :Y dan heb je je rijbewijs na 2 a 3 maanden :]

@ Watje 2,5: had nergens last van :P :W

@ Clau: *O* en :} voor pa en ma!

@ Efteling: :')

@ Poik:
full
 
Laatst bewerkt:
Oh, en balen van de auto Teun! -O- Wel leuke dingen om te zien, die 500'tjes. :Y

Maar de dealer vergoed alle kosten? :? Zou wel zo netjes zijn. :Y
 
Lekker lessen bij Motor Ferdinand! :Y

Al weet ik nu niet het zit qua lestijden. Staat me iets van bij dat dat een beetje teruggeschroefd was, maar weet het even niet zeker. :Y

Heb zelfs met lesblokken van 4 uur meer dan 3 maanden nodig gehad om m'n A'tje te halen. Ben wel echt een natuurtalent. :')

Daartussen ook wel even een pauze gehad, vrij lang. Maar dan nog heeft het heel lang geduurd. :/
 
nou wij nog :+

Hoe is het met de poezebeesten?



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

kortom: fail ;)


Katties gaan geweldig!! Guppies groeien als een gek, breken de tent af en horen er helemaal bij! Nozem kijkt nog wel scheef de wereld in maar that's all! I'm in looooove! *O* :j
 
Sow 2.5 achter elkaar, vlekkeloos! Kmoet gewoon iets rustiger aan lopen, dan kom ik er wel! *D
Eind van deze week hopelijk dikke 3 km achter elkaar lopen :)
 
JollyJopster crossed naar huis....
Zo, eerste werkdag zit erop..

Nu naar huis :]


En mag ik me daarbij aansluiten.... eerste werkdagje hier na het zwangerschapsverlof... Mijn god wat was ik blij dat ik met de motor was. Had Kato's Adventure mee om half zeven vanochtend. Toen ging het nog redelijk, maar twee a drie kilometer file... Maar de terugweg :o

A12 stond vast vanaf de IKEA richting aansluiting A27, daar kreeg je de melding dat zowel de A28 als de A27/A1 ramvol stond... al met al drie kwartier heb ik erover gedaan om thuis te komen.... met de motor!!! Had er niet aan moeten denken om dat met de auto te doen. Wat een ellende!

Eerste werkdag.... beviel half half... niet echt tegen dus. Mooi zo. :P

@ Diddle..... heel veel succes morgen tijdens jouw eerste werkdag! Ik hoop dat je het leuk hebt! *D
 
Oh, en balen van de auto Teun! -O- Wel leuke dingen om te zien, die 500'tjes. :Y

Maar de dealer vergoed alle kosten? :? Zou wel zo netjes zijn. :Y
toen ik hem ophaalde had ik al gezegd dat ik hem niet goed vond hij zou iets anders voor me regelen en half jaar later kan ie nog niks regelen dus dan maar terug en km verekend.
vind het echt kut hij reed echt top
 
K*dtdag zeg vandaag... Kon echt niet op gang komen en had flink de pest erin. Net ff frustratie eruit gelopen met hardlopen! *O*

Ging weer lekker, 5km (Jammer Chiel :P ) in een half uurtje! Nu douchen en voer scoren! :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan