Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
kawasaki noemt het zelf een opwindende supersport voor dagelijks gebruik, dus het antwoord op de vraag in welk topic hij thuishoort is door de bedenkers a lgegeven . de z1000sx hoort hier en niet bij naked z afdeling
 
Gaaf ding :Y Zou een leuke opvolger zijn voor mijn CBR600F, maar voorlopig nog even niet ;( Je hebt ook best kans inderdaad dat dit een verkooptopper gaat worden omdat hij lekker allround is *D
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels is de prijs bekend.
Zoals verwacht is de prijs excl. afleverkosten 13.998,- Euro

Groeten Knoetsoer
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels is de prijs bekend.
Zoals verwacht is de prijs excl. afleverkosten 13.998,- Euro

Groeten Knoetsoer



Heb geinformeerd bij Divmo in gilze-rijen noord-brabant en zij hopen hem 2de kerstdag te kunnen laten zien. Ik hoop dat er dan ook nog een mogelijk is om proef te rijden daarna. Ik weet niet of het een demo is.

Is die prijs incl. ABS?

greetz, TvZ
 
Yep! incl. ABS. Versie zonder ABS is niet verkrijgbaar in Nederland.

Groeten Knoetsoer
 
Wat moeten de belgen toch gelukkige mensen zijn. 1000 Euro minder betalen voor dezelfde motor t.o.v. wij Nederlanders.......

groeten Knoetsoer
(Sponsor staat der Nederlanden)
 
Ja maar met die 1000 euro bpm doet onze regering maar weer wel hele leuke en nuttige dingen!
 
Laatst bewerkt:
Het loon van de struikrovers wordt er van betaald! En er worden mooie nieuwe politie motoren voor gekocht (en dat zonder bpm natuurlijk) :W :W
 
Wat moeten de belgen toch gelukkige mensen zijn. 1000 Euro minder betalen voor dezelfde motor t.o.v. wij Nederlanders.......

groeten Knoetsoer
(Sponsor staat der Nederlanden)

:^

En hoe hoger het bedrag, hoe groter het verschil :P

Ducati 1198S: NL € 24.790 / BEL € 21.990 *O*

Auto's zo'n beetje hetzelfde verhaal...
 
maar ja we kunnen er wel heel lang over blijven lullen :r ,hard om lachen :+ , of huilen ;( , het nederlandse belastingsysteem kunnen we niet veranderen dus we zullen toch met dat geld over de brug moeten komen!
 
maar ja we kunnen er wel heel lang over blijven lullen :r ,hard om lachen :+ , of huilen ;( , het nederlandse belastingsysteem kunnen we niet veranderen dus we zullen toch met dat geld over de brug moeten komen!

Straks krijgen we een EU belastingsysteem, ik ben benieuwd of wij dan geen BPM meer hoeven te betalen, of dat de andere EU landen dan ook BPM gaan heffen.....

Ik vrees het laatste als ik zie hoe er met ons belastinggeld wordt omgegaan... |( :( -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan