gooi en vechtstreek deel 89

moet utrecht ook in de topic titel?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 1 2,9%
  • Ben je Zot?

    Stemmen: 15 42,9%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle vrouwelijke posters oplevert

    Stemmen: 18 51,4%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle mannelijke posters oplevert

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn dat de zieken weer wat aan het opknappen zijn!

Girl; spannend van je sollicitatie. Wat voor iets is het? Ik heb ook een sollicitatie lopen en ben uitgenodigd om vrijdag op gesprek te komen *O*

Coon; die jas blijft super! *O*

Jaapie; hele gave outfit!!

Wij zijn weer terug van het cb, Tygo is weer goedgekeurd, is goed gegroeid en heeft zijn prikjes ook weer gehad, voorlopig hoeven die gelukkig niet meer. Hij ligt nu met een vol buikje lekker te slapen.
 
Fijn dat de zieken weer wat aan het opknappen zijn!

Girl; spannend van je sollicitatie. Wat voor iets is het? Ik heb ook een sollicitatie lopen en ben uitgenodigd om vrijdag op gesprek te komen *O*

Coon; die jas blijft super! *O*

Jaapie; hele gave outfit!!

Wij zijn weer terug van het cb, Tygo is weer goedgekeurd, is goed gegroeid en heeft zijn prikjes ook weer gehad, voorlopig hoeven die gelukkig niet meer. Hij ligt nu met een vol buikje lekker te slapen.
*O* Voor Tygo en *O* voor je gesprek Vrijdag *D
 
Girl; spannend van je sollicitatie. Wat voor iets is het? Ik heb ook een sollicitatie lopen en ben uitgenodigd om vrijdag op gesprek te komen *O*
Spannend, succes beide *O*

Beterschap aan alle zieken en herstellenden


Voel me ook niet helemaal 100%. Twee gebakjes, lunch en taaitaai binnen een uur is misschien toch niet zo'n uitgebalanceerd dieet :/ :$
 
Fijn dat de zieken weer wat aan het opknappen zijn!

Girl; spannend van je sollicitatie. Wat voor iets is het? Ik heb ook een sollicitatie lopen en ben uitgenodigd om vrijdag op gesprek te komen *O*

Coon; die jas blijft super! *O*

Jaapie; hele gave outfit!!

Wij zijn weer terug van het cb, Tygo is weer goedgekeurd, is goed gegroeid en heeft zijn prikjes ook weer gehad, voorlopig hoeven die gelukkig niet meer. Hij ligt nu met een vol buikje lekker te slapen.

Zelfde als wat ik nu ongeveer doe... kortom niet een hele spannende wijziging.

Fijn dat Tygo het harstikke goed doet. Donderdag moeten wij weer. Wat fijn dat hij nu lekker ligt te slapen. 't Is denk ik best wel veel voor zo'n hummel die prikjes.
Jij had toch ook een puckababy? Volgens mij las ik dat tijden geleden eens.
Wij inmiddels ook.... werkt prima voor ons "ik mep me met mijn eigen kleine handjes voor mijn kop dan wordt ik tig keer wakker" ventje. :X
 
Krijgt Atlas donderdag ook weer prikjes? Ik neem aan van wel he.

Tygo slaapt inderdaad al tijden in een puckababy, hij had eerst de piep en nu heeft hij de mini. werkt hier ook super, anders slaat hij zichzelf steeds wakker inderdaad.
 
Krijgt Atlas donderdag ook weer prikjes? Ik neem aan van wel he.

Tygo slaapt inderdaad al tijden in een puckababy, hij had eerst de piep en nu heeft hij de mini. werkt hier ook super, anders slaat hij zichzelf steeds wakker inderdaad.

Na gegronde research op het www, is mijn conclusie dat ik dat zielig vind..... :+
laat ze lekker bewegen , konden wij vroeger ook!!! :Y :+
 
Middag :W

@ Girl, spannend van je sollicitatie. Ben benieuwd! :)

@ Manu, wat fijn dat je op gesprek mag! *O*

@ Jan, :') :9
 
Na gegronde research op het www, is mijn conclusie dat ik dat zielig vind..... :+
laat ze lekker bewegen , konden wij vroeger ook!!! :Y :+

Nee hoor, is niet zielig... in een puckababy kunnen ze hun armpjes gewoon nog bewegen alleen kunnen ze zichzelf niet meer wakker slaan. Het is juist zielig als kindjes in bedje in slaap moeten vallen terwijl ze 9 maanden ook in een soort puckababy hebben gelegen ;)
 
Na gegronde research op het www, is mijn conclusie dat ik dat zielig vind..... :+
laat ze lekker bewegen , konden wij vroeger ook!!! :Y :+


Beetje toelichting en nee... ik voel me niet aangevallen. ;)

Hij kan zijn handjes tot zijn kin krijgen maar niet hoger.
Inderdaad zou ik hem ook graag liever los laten liggen.
In het begin ging dat ook harstikke goed. Maar hij wordt steeds sterker en zijn armpjes ook. En sinds een tijdje tikt hij zichzelf per ongeluk net zo hard voor zijn koppie dat hij wakker wordt. Als ik jou nou eens tien keer per nacht wakker maak? Eens kijken of jij nog zo vrolijk bent... Het lijkt misschien onvriendelijk maar is niet zo.
Als je merkt hoe rustig hij daarvan slaapt... dat is echt fijn voor het mannetje. :P
 
Krijgt Atlas donderdag ook weer prikjes? Ik neem aan van wel he.

Tygo slaapt inderdaad al tijden in een puckababy, hij had eerst de piep en nu heeft hij de mini. werkt hier ook super, anders slaat hij zichzelf steeds wakker inderdaad.

Zou dat iets voor Wilco zijn. :?
 
@nocer. Had je dat spul al binnen?

:N Ben nog niet thuis geweest ook. ;)


Ben ik ook benieuwd naar... vandaag niet gereden maar ik moet vanmiddag wel de deur uit met die "vette" Adventure... Wat zal dat ding roken zeg.
Toen Nocer bij ons vertrok en de lichtbundel door die rook scheen moest ik wel heel erg lachen. 't Was werkelijk een rookgordijn. :+

:') Net of hij in de fik stond. ;)


~Middag.... :W

.... het virus dat Kato te pakken had van vrijdag op zaterdag heeft mij inmiddels ook getackeld. Gisterenavond overgeven etc... nu stabiel, geen koorts, yoghurt muesli en beschuitjes blijven erin. Brood durf ik nog niet aan. Inmiddels wel al een sollicitatiebrief de deur uitgegooit. :o
/sub]


Beterschap! Ik ben gelukkig niet aangestoken. ;)
 
Heb al jaren 2 goretex jassen van North Face. 1 wat dikkere voor de winter en is slijtvaster en 1 dunnere voor in de zomer. Donsjas gaat daar onder voor de warmte bij extreme kou.

1 jas is nu 9 jaar oud en begint behoorlijk te slijten maar ik ben er van overtuigd dat andere alternatieven het niet zo lang volgehouden zouden hebben. Draag 'm nog steeds voor werk.

Kost wel wat maar betaald zich allemaal terug op termijn ;)

Daar ben ik ook achter gekomen inderdaad. :Y Dan maar even slikken en flink investeren. Ben je wel gelijk klaar.
 
Zo, als ik zie op buienradar wat eraan komt.... :X


Nee he.... ik moet nog even langs de huisarts met de motor.... gadverdamme.
Zit daar uitgerekend vandaag niet op te wachten. Voel me nog niet 100%. En fietsen heb ik al helemaal geen zin in. 't Is aan de andere kant van de stad. -O-
 
Spannend, succes beide *O*

Beterschap aan alle zieken en herstellenden


Voel me ook niet helemaal 100%. Twee gebakjes, lunch en taaitaai binnen een uur is misschien toch niet zo'n uitgebalanceerd dieet :/ :$


en dan nog het lijf van een koorddanser, je moet me toch 's uitleggen hoe je dat doet :')


@ Girl und Diddle: Suczes met de sollies *O*

@ Dodo: mooi zo.... ;) :j

@ PuckaWilco: _O-



Ik zie hier ook vlokjes :)
 
Puckababy en wilco hebben we het ooit al eerder over gehad, misschien een idee voor een nieuw fotoshoppie })

@Zieken: beterschap :/
@Sollicitaties: succes *O*
 
Top dat je op gesprek mag, Diddle! *O*
Girl: spannend! (zowel je sollicitatie, als je ritje op de motor door de sneeuw vanmiddag :+ )
Jantah :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan