kit car/ kit motor

op de OCC site kan je ook je eigen bike samenstellen (en een offerte vragen... of gewoon de onderdelen zelf los kopen bij occ!)
 
ziet er erg leuk uit, ff verder in verdiepen. iemand ook zelf ervaring?
 
Kun je het beste even in het custom/cruiser gedeelte vragen. Staan ook een paar projectjes van mensen die er één aan het bouwen / verbouwen zijn.

er staat in het choppergedeelte niet kitbike project,weet niet hoe je op die gedachte komt maar goed ook jij hebt wel eens ergens een klokje horen luiden maar weet dus blijkbaar niet waar de klepel hangt.

in nederland is er eentje die een soort van kitbike aanbied,l&l choppers in opmeer
bied een attackkit aan..is een frame en een olietank waarbij je dan de meeste onderdelen van een orginele sportster bij kan gebruiken.
http://www.l-l-choppers.com/attacKIT.html

er werden tot voor kort wel enige big dog chopperkits geimporteerd maar dat was niet echt een succes.
 
er staat in het choppergedeelte niet kitbike project,weet niet hoe je op die gedachte komt maar goed ook jij hebt wel eens ergens een klokje horen luiden maar weet dus blijkbaar niet waar de klepel hangt.
Misschien moet je eens beter lezen ipv van meteen met die opmerkingen te komen.
Ik zei dat mensen met PROJECTEN bezig zijn. Eigenbouw zeg maar.
 
de sites die net hier neergezet worden bedoel ik. echt zelfbouwpaketten dus.

je koopt zeg maar een complete motor, je moet hem daarna wel zelf helemaal in elkaar zetten.
 
jongens, jongens.......

Hier hoef je niet eens ver naar te zoeken, kan er maar 1 zijn..


deze man!

Een soort macgyver maar dan met motors.
Geef hem een stalen pijp en je krijgt er een motorfiets voor toch :9
 
Laatst bewerkt:
Je had toch ook nog zoiets van een crosser naar een supersport ombouwkit? Was wel grappig en ze hebben er ook nog een raceklasse in. Linkjes plaatsen is niet mijn sterkste punt maar ooit is er hier op MF wel eens over geouweklepmadamd
 
Terug
Bovenaan Onderaan