Suzuki Tweetakt topic, beeldmateriaal!

Ook maar ff plaatjes posten dan:

GT 750 1975.
Rijd/loopt momenteel niet. Project begin ik van het voorjaar aan.
Bedoeling is dat het een nette fiets word die ala 70's gepimpt is met de gibsons, ander stuurtje, witte knipperlichtjes enz.
afb053.jpg


GT 380 L
Rijd goed en is op de lak na helemaal origineel. Bedoeling is om er gewoon mee te rijden en de details bij te houden/werken. Beugeltjes moet ik nog op het voorspatbord zetten, spaakkies mogen wat knapper enz.

 
M'n eerste, T350J '72 , eigenlijk (bijna) origineel nu, incl. het pompje, gereedschapsetje en (nos) instructieboekje. Ook in een HMR - kerstnummer gestaan met heel veel kleurenfoto's :9~ is inmiddels mooier/orgineler dan het artikel :Y

full
 
Laatst bewerkt:
M'n tweede .......een GT250X7, beetje gepimpt en de uitlaten van Gibson :9~ waarmee hij echt is verbeterd m.b.t. de motorloop :Y De gietwielen vervangen door spaakte wielen met Morad-velgjes omdat ik dit mooier vind *D

In actie.... in een lekker :] boggie in Belgie.........bij Malmedy *O*



full
 
Laatst bewerkt:
M'n derde, de "GT750 van Dunsz" :Y Heb ik gekocht van "meester Vic :} " met een gereviseerd blok en hoef hem alleen nog maar mooi te maken :9~ Is inmiddels na enkele duizenden km-tjes :] heel betrouwbaar gebleken en m'n belevenissen staan in het MF-topic. Inmiddels is er een setje "Gibson-brothers" :+ in bestelling en ben er voorlopig nog niet mee klaar :N Heb nog vele plannen met dit brik, maar heeft natuurlijk ook met de beschikbare pecunina te maken })

full
 
Laatst bewerkt:
M'n eerste, T350J '72 , eigenlijk (bijna) origineel nu, incl. het pompje, gereedschapsetje en (nos) instructieboekje. Ook in een HMR - kerstnummer gestaan met heel veel kleurenfoto's :9~ is inmiddels mooier/orgineler dan het artikel :Y

[afbeelding]

Mijn eerste motor was precies zo,n uitvoering :Y ,zeer veel plezier mee gehad :] ,totdat
een bougie besloot om de cylinderkop te verlaten bij 140km ;( ,dat gaf een heel mooi effect,
de vorige eigenaar had blijkbaar de draad naar de eeuwige jachtvelden geholpen :( ,
helaas voor mij geen andere cylinderkop kunnen vinden en van helicoils had men toen
nog nooit gehoord :N ,ik heb hem toen maar ingeruild voor een kleppenhok. :r :)
 
Dan mag een plaatje van "Snoepie" toch niet ontbreken. Een T500K uit 1974 (kenteken, het is model 1973) in de kleur candy lavender. Vandaar Snoepie.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen uitgesproken liefhebber van japans maar met name deze oudere modellen en kleurtjes zijn erg leuk.
De getoonde bagagerekjes zijn ook erg leuk! (wat je er ook op zet, het gaat naar 2takt ruiken B| )
 
Ja hè O-) , ik heb de gaten al dicht alleen nu geen zin om de kouwe schuur in te gaan om het af te maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan