Den Bosch en omgeving Deel 15! Bam!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope, de rem zat er in no time op en bij de koppeling was het even goed opletten op dat pinnetje dat jij bij de jouwe gebroken had, het enige minpuntje bij de koppelingshendel was dat er wat speling was toen ik het boutje door het pasbusje had gedaan dus ik heb het pasbusje er uit geboord en die van de originele koppelingshendel gebruikt. Al met al een fluitje van een cent!
 
Ziet er goed uit! :}
Ik heb al behoorlijk wat dingen uit Hong Kong etc. besteld en eigenlijk nooit problemen gehad. Een keertje was de kabel van mijn mini-cameraatje kapot en toen is praktisch het complete aankoopbedrag terug gestort zodat ik in NL een nieuw kabeltje kon kopen.

Jammer dat ze niet leverbaar zijn in het zwart met oranje adjusters.... :(
 
nope, de rem zat er in no time op en bij de koppeling was het even goed opletten op dat pinnetje dat jij bij de jouwe gebroken had, het enige minpuntje bij de koppelingshendel was dat er wat speling was toen ik het boutje door het pasbusje had gedaan dus ik heb het pasbusje er uit geboord en die van de originele koppelingshendel gebruikt. Al met al een fluitje van een cent!

Daar doelde ik eigenlijk ook op. Bij mij was de bus ook te groot waar de bout doorheen moest waardoor er speling op zat. Originele bus uit de originele koppelinghevel getikt en in de nieuwe gedaan.
 
ik vond de koppelingshendel tegenvallen (had een originele en geen namaak). Heb nu een andere hendel die veel lichter is (aangeraden door DaLiks). Ben alleen even de naam kwijt.
 
's Avonds ammul... :W


Wat voor applicatie beheer je dan, dat je zo'n maffe diensten draait?

De officiele titel is technisch applicatie beheerder. Ik werk voor de verzekeraar uit Tilburg, dan weten de meeste wel genoeg :). Een onderdeel van mijn werk is dat de applicaties die we beheren 24 uur per dag in de lucht blijven. Na kantoortijden mag de standby'er daarvoor zorg dragen. Als je geluk hebt word je een keer per week gebeld, als ik pech heb meerdere keren per nacht. Gelukkig heb ik het maar 1 op de 6 a 7 weken, anders zou ik er echt gek van worden.
 
De officiele titel is technisch applicatie beheerder. Ik werk voor de verzekeraar uit Tilburg, dan weten de meeste wel genoeg :). Een onderdeel van mijn werk is dat de applicaties die we beheren 24 uur per dag in de lucht blijven. Na kantoortijden mag de standby'er daarvoor zorg dragen. Als je geluk hebt word je een keer per week gebeld, als ik pech heb meerdere keren per nacht. Gelukkig heb ik het maar 1 op de 6 a 7 weken, anders zou ik er echt gek van worden.
Pfft, ben je lekker mee inderdaad. Heb ook in de automatisering gezeten, maar ben blij dat ik eruit ben :+
 
hoezo ist ie al vol dan,net as de new kids.
1 miljoen bezoekers,stond vanmiddag met een jonghu te buurte .
wa denkte gij da ie zeit,ik vond het une kut film .
ik vroeg hem warom,wa denkte da ie zeit.














er zit gin verhaal in . _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
ik heb hem gezegd dat ie er wel thuis hoort as ge denkt da daar un verhaal inzit _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Er zit wel degelijk verhaal in, baan kwijt, uitkering kwijt, bezittingen kwijt, en ze nemen het uiteindelijk op tegen de regering. :')
 
Vandaag een Husqvarna SM 610 proefgereden, wel leuk :Y

Zit echt te twijfelen tussen de SM 610 (meer straatgericht) en de SMR 510 (meer competitiegericht).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan