Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto-YW7FGFLT.jpg



Benieuwd of iemand deze pas weet te herkennen .... (hier in het land met de witte kentekenplaten ;) )

en de volgende foto op dezelfde pas (maar dan gele kentekenplaten, dacht ik) zal ook niet helpen :P maar vind het wel toffe foto ;)
Foto-Z8AXN4YG.jpg
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]


Benieuwd of iemand deze pas weet te herkennen .... (hier in het land met de witte kentekenplaten ;) )

en de volgende foto op dezelfde pas (maar dan gele kentekenplaten, dacht ik) zal ook niet helpen :P maar vind het wel toffe foto ;)
[afbeelding]

De tweede foto is waarschijnlijk de Timmelsjoch.
 
Laatst bewerkt:
De tweede foto is waarschijnlijk de Timmolsjoch.
beide is zelfde pas, juiste spelwijze is Timmelsjoch (paar maand geleden zelf gezien :Y ) en niet geheel onbelangrijk, het is fout :P

wel frappant dat jij het fout hebt, want het rijmt zelfs op jouw ..... ;) (inkoppertje )
 
Laatst bewerkt:
:W Bekenden,
Leuk topic, ga ik bij favorieten zetten :Y

ff een makkelijke van mijn kant :

full
 
Laatst bewerkt:
Hornberger Uhrenspiele in het Zwarte Woud.

En nu deze raden. Wat was de meest dichtbijzijnde plaats... (plaatsje verderop mag ook)

dscn2719z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmmm was het zo herkenbaar... of heb je deze foto in een ander topic zien staan?

Beide, Ik heb er zelf tientallen keren gereden voor mijn vorige baas en de bevestiging inderdaad door even op je naam te klikken en daar stond de foto tussen je geposte topics.
 
Passo Fedaia

Transfagarasan road
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]


Benieuwd of iemand deze pas weet te herkennen .... (hier in het land met de witte kentekenplaten ;) )

en de volgende foto op dezelfde pas (maar dan gele kentekenplaten, dacht ik) zal ook niet helpen :P maar vind het wel toffe foto ;)
[afbeelding]
helaas, niet geraden, was de col de mont Cenis (rijmt op P.Nis ;) 0

Col du Mont Cenis - Wikipedia

[me="Ted"]kan nu rustig dit topic weer even vergeten ipv steeds checken of iemand het geraden heeft ;)[/me]

Fijne kerst allemaal *:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan