MF Gooi en Vechtstreek deel *91*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :W

Gaat weer hard hier met al die goeie voornemens ;)
Sneeuw is aardig op zijn retour :W
Reed ik deze zomer nog langs _O-

full
 
Ik net terug van de orthopeet. Het minder goede nieuws: miniscus gescheurd. Het goede nieuws: Woensdag operatie.
Was er al een beetje op voorbereid na verhalen van ervaringdescundige collega's.

ai mooi balen dus, maar goed dat je al zo snel geholpen kunt worden.
Alvast sterkte en succes voor woensdag :Y
 
Present *D

Kato met buggieverhaaltje in deel 90 _O-

X nieuwe bussie halen *O*

Ik net terug van de orthopeet. Het minder goede nieuws: miniscus gescheurd. Het goede nieuws: Woensdag operatie.
Was er al een beetje op voorbereid na verhalen van ervaringdescundige collega's.
-O- Sterkte man.
 
dezelfde debiele collega of een andere? Waar werk je dan :o

Dezelfde B| Werken maar 4 mensen hier nog... Baas, debiele collega, mn moeder op kantoor en ik :Y

@ Achi: Oef maar wel snelle oplossing gelukkig, sterkte komende tijd met alles!

@ Noos: Opnemen, heb je aan het eind meer aan :Y
 
Achi; balen zeg... sterkte en succes woensdag!

Nocer; ik zou lekker vrij nemen ervoor. De belastingdienst pikt anders het meeste van je centjes in.

Zo hier lekker druk met opruimen en schoonmaken... lijkt wel alsof de lente gaat beginnen *O*
 
Vakantiedagen opnemen of uitbetalen... dus even 2 weekjes vrij nemen in Januari of uitbetalen...

Vrij is wel lekker, heb nog wel wat te doen. Maar geld is ook altijd leuk. :+
Wat een vragen ook op de maandag. B|
pak lekker een last minute wintersport *O*



mensen die denken dat ik ga wintersporten _O-
 
Laatst bewerkt:
Present *D

Kato met buggieverhaaltje in deel 90 _O-

X nieuwe bussie halen *O*

Ik net terug van de orthopeet. Het minder goede nieuws: miniscus gescheurd. Het goede nieuws: Woensdag operatie.
Was er al een beetje op voorbereid na verhalen van ervaringdescundige collega's.

Bummer. B| Beterschap Chris! Toch niet van al dat kneedownen toch? :+
 
JollyJopster en de anderen die reageerden schreven op 03 januari 2011 @ 12:13:

[...]



Lekker vrij nemen.
Vind ik meer waard dan wat ik nog overhou als de belasting langs is geweest.

Mjah dat is ook zo. Je brengt het uiteindelijk toch maar naar de belasting. Dus 2 weekjes vrij. *O* Nog even kijken wat ik ga doen. Eventjes het land uit is ook wel leuk (London Jop? :+).

Wintersport lijkt me ook wel leuk... nog nooit geweest ook. Boek je zoiets met een incalculatie van vrije dagen die je bezig bent met het herstel aan botbreuken? :+ (ken uzelf ;))

Wel klöte dat ik in de 3e week 1 dag voor werk naar Brussel moet. Dus kan het niet week 3 & 4 doen.
 
Laatst bewerkt:
Mjah dat is ook zo. Je brengt het uiteindelijk toch maar naar de belasting. Dus 2 weekjes vrij. *O* Nog even kijken wat ik ga doen. Eventjes het land uit is ook wel leuk (London Jop? :+).
Wintersport lijkt me ook wel leuk... nog nooit geweest ook. Boek je zoiets met een incalculatie van vrije dagen die je bezig bent met het herstel aan botbreuken? :+ (ken uzelf ;))

Wel klöte dat ik in de 3e week 1 dag voor werk naar Brussel moet. Dus kan het niet week 3 & 4 doen.

*O* Ik stem voor *O*
 
Gevonden! :W

@ Achi: sterkte woensdag :Y

@ Zot: Heffun! ;)

@ X: nieuwe bus! *O*

@ GN: die zwaaifoto's uit deeltje 90: _O-

@ Glibberen in A'foort: :}

Zo, weer bij! :+
 
Laatst bewerkt:
Present *D

Kato met buggieverhaaltje in deel 90 _O-

X nieuwe bussie halen *O*

Ik net terug van de orthopeet. Het minder goede nieuws: miniscus gescheurd. Het goede nieuws: Woensdag operatie.
Was er al een beetje op voorbereid na verhalen van ervaringdescundige collega's.
:o da's minder joh :/


Hoe lang ga je daarmee zoet zijn?
Wel ff erbij zeggen dat we snel weer motten vissen he ;)

Bel je zo ff :Y


















X heb 'n nieuwe

full
 
Volgens mijn Duitse orthopeet, die me woensdag ook gaat opereren, ben ik 4/6 weken bezig voordat ik weer een verantwoord sprintje kan trekken.

Dus een week of 4 jonguh :P

Nocer en Jop: veel plezier in Londen *O*
Zot:don't eat yellow snow. Veel plezier :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan