Triumph Speed Triple topic deel17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren kenners,
Schaf ik me daar een carbon High Level uitlaat aan (origineel Triumph) past ie niet op m'n Daytona 955i (model T595)??? De ogen voor montage van de trekveren zitten er niet op!? ~`!#$%^&*. Ik dacht dat alle uitlaatsystemen van de Speed Triples en Daytona's hetzelfde waren...Mooi niet dus!!! Heren. Als er iemand interesse heeft, hij mag voor Euro 150,= weg... geen geld... Of weet iemand een adres waar ze d'r twee oogjes op kunnen lassen!????
Zit ie bij de Speed Triples van 2002-2004 met een klem??? Who knows...
;( ;( ;(
ThX 4 alle reacties maar ik snap er nix van dat ik dan weer een uitlaat tref met een klem ipv trekveren. Weet jij hoe het zit Pina???
 
vanaf 2002 is met een klem ,daarvoor met veren
misschien kun je het zien op de foto,s s3 is van2004 en de t595 van98
full
 
ThX 4 alle reacties maar ik snap er nix van dat ik dan weer een uitlaat tref met een klem ipv trekveren. Weet jij hoe het zit Pina???

he vriend, heb je een plaatje van jou demper en van je uitlaat? weet niet wat je bedoeld

ps wanneer kom je de velgies halen?
zaterdag, moet ik naar prolife factory, als je moet werken kan ik ze ff afgooien :)
 
voor de mannen die niet meer in hun pakken passen
heb ik een tip
gebruik powerslim, dat is op eiwitten bassis, ben van 92+ naar 85 in 5 weken
ik wil er nog 5, maar dag gaat wel lukken
zie PowerSlim | Afvallen samen met je coach

bij koment voordeel, is als je er bij sport (kan 30min per dag fietsen zijn) gaat het beter
en je verliest geen spiermassa, alleen vetmassa

vaak bij afval kuren, verlies je ook voch en spiermassa, en aangezien je juist met spieren je vet verbrand, is dat juist nadelig
en eiwitten verlagen je hongergevoel :)
 
Laatst bewerkt:
voor de mannen die niet meer in hun pakken passen
heb ik een tip
gebruik powerslim, dat is op eiwitten bassis, ben van 92+ naar 85 in 5 weken
ik wil er nog 5, maar dag gaat wel lukken
zie PowerSlim | Afvallen samen met je coach

bij koment voordeel, is als je er bij sport (kan 30min per dag fietsen zijn) gaat het beter
en je verliest geen spiermassa, alleen vetmassa

vaak bij afval kuren, verlies je ook voch en spiermassa, en aangezien je juist met spieren je vet verbrand, is dat juist nadelig
en eiwitten verlagen je hongergevoel :)

Enige nadeel van al die eiwitten kunnen de windjes zijn :+
 
Sjesus, deel 17 alweer.
Kan het allemaal niet bijhouden op m'n ouwe dag. :+

Hee Brumby! :W :W

Gefeliciteerd met deze beauty! :9~ :9~ :9~ :9~

Ik vind de Arrows ook behoorlijk duur. 1200 voor de dubbel en 1300 voor de 3in1. :X
Ik wil eigenlijk een 3in1 maar dan wel met e-keur.
En da ga nie lukkie nie met de Arrows.
Ben al een tijdje bezig om onze vrienden uitlaatbouwers in de gaten te houden.
Momenteel is er nog niks anders, maar gaat ongetwijfeld komen.

Veel plezier met de voorpret!

ik probeer de vrienden in Italië zo ver te krijgen dat ze deze gaan ontwikkelen :Y aangezien ik elke maand doorgeef aan de fabriek wat de meest aangevraagde uitlaten zijn, zet ik deze er komende maand ook wel bij :Y
 
;)

( kunnen we straks zwart-wit gaan triplelen in de Eifel als je met ons meegaat )
Gaan jullie dit jaar weer met hetzelfde clubje, zo ja wanneer *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan