Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moest er even voor googlen, maar dat ziet er uit als een blits en handig camera'tje.
De atc5k bedoel ik.

Klopt, ding is ook een echte actiecamera, die bv ook onder water kan. Niet dat ik het gebruik :), maar het zou kunnen. De beelden zijn van "youtube" kwaliteit, dus niet te vergelijken met bijvoorbeeld een gopro.

Heb het ding hier op MF voor 70 euro gekocht. Heb wat zelfgeknutselde mounts in elkaar gezet zodat ik het ding overal op kan hangen. Ipv een tientje of 5 aan 1 mount te besteden heb ik met 2 deurstoppers (jawel :-)) en wat schroeven 2 mounts gemaakt voor nog geen 10 euro.

Ding hangt echt stevig en heeft met de diverse circuitdagen geregeld snelheden van 200+ voor zijn kiezen gehad. Op de openbare weg doe ik dat natuurlijk niet O-) .

Enige nadeel van deze camera is het geluid. Je krijgt boven de 70 een windruis die ik met diverse programma's eruit heb proberen te filteren, maar dat vervormde het alleen maar.

Voor het geld een super cameraatje. Nieuw kosten ze dacht ik iets van 125-150 euri
 
Uit een ander topic:Iets voor jou misschien Maurits?

Heb nu een gopro hd :9

Deze cam? http://www.aiptek.eu/index.php?option=com_product&task=view&productid=200&Itemid. Zit al een tijdje te denken om mijn atc5k van de hand te doen, en een kleiner cameraatje te kopen. Voordeel van de atc5k is weer dat je een scherm hebt, dus hem goed kan richten.

Zal eens op youtube gaan kijken wat voor beelden en vooral ook geluid (dat is bij de atc wat minder) die pencam produceert. Misschien dat ik er ook wel een aanschaf.

Groeten Michel

Die is het inderdaad. Als je hem naar achteren richt op een wat beschutte plek dan heb je weinig windruis. Ik had hem boven de uitlaat en dan had je een mooi motorgeluid :)
 
De enige action cam met goed geluid, voor een redelijke prijs, blijft de GoPro.
ik heb een ATC9K, maar het geluid is zwaar ruk... best een flinke domper.

en met muziek eronder is het,, mjaa minder?
http://exposureroom.com/members/mozes/7f494a6ab51b456581733943db0abc9b/
je mist het geluid van de motoren gewoon....

Wist niet eens dat er een atc9k was. Beelkwaliteit is bij jou wel beter. Helaas weinig verbetering in de microfoon. Heb in wat topics (over de atc3k) gelezen dat dit aan het membraam ligt die over de microfoon zit om de camera waterdicht te houden.
Schijnbaar is het geluid beter als je die eruit haalt, maar ik ga daar mijn camera niet voor open trekken.

Hieronder de atc5k


Hoe heb jij hem "op de tellers" gericht zitten? met een tankmount of een zuignap? Kan hem zowel bij de kuipschroeven aan de zijkant naar voren richten, en bij de passagierssteunen naar achter, maar zit nog te kijken hoe ik hem op de tellers kan richten
 
Laatst bewerkt:
die membraam heb ik eruitgehaald.
maar dat helpt geen ene ruk..........
de atc9 is FullHD...
De kwaliteit is meer dan goed, alleen de websites die video tonen.
Gooien er steeds zwaardere compressies overheen.
Vimeo was voorheen erg goed, tegenwoordig halen ze het soms amper nog aan youtube.
Lijkt erop dat als je een betaald abb hebt, dat ze het ongemoeit laten.
Exposurerome is ook niet verkeerd.....

en youtube, ik geloof dat de kwaliteit daar steeds beter van word..


Maar jouw geluid is veel beter dan de mijne, scheelt echt stukken. :Y
 
Hoe heb jij hem "op de tellers" gericht zitten? met een tankmount of een zuignap? Kan hem zowel bij de kuipschroeven aan de zijkant naar voren richten, en bij de passagierssteunen naar achter, maar zit nog te kijken hoe ik hem op de tellers kan richten
Hij zit op het beugeltje wat de linker en rechter kuip gedeelte bij elkaar houd.

Mijn zuignap blijft niet goed zitten, ik moet er dan een hoop ducktape omheen plakken.
 
Hij zit op het beugeltje wat de linker en rechter kuip gedeelte bij elkaar houd.

Mijn zuignap blijft niet goed zitten, ik moet er dan een hoop ducktape omheen plakken.

Zuignap had ik ook geen vertrouwen in. Zou je eens een fotootje willen posten hoe die bij jou staat als dat niet te veel moeite is. Bedoel je de topkuipsteun?, snap even net welk beugeltje de linker en rechter kuip bij elkaar houd :)

W.b.t. youtube de kwaliteit is inderdaad wat slechter, hoe beter de beelden, hoe meer je dat verschil zal zien.

Het geluid heb ik redelijk kunnen dempen door de "roosters" van de mic af te plakken met tape.

Ik hoef dus geen moeite te doen om het membraam eruit te halen.

Groeten Michel
 
Net ff bij MG Parts geweest }) })
Ze gaan de SP1 rij klaarmaken voor Joske *O* *O* *O*
Kan ik hem binnen kort ophalen *O* *O* *O*
Dat word lachen met dat ding :W :W :W
 
Zou je eens een fotootje willen posten hoe die bij jou staat als dat niet te veel moeite is. Bedoel je de topkuipsteun?, snap even net welk beugeltje de linker en rechter kuip bij elkaar houd :)
Ik zal eens mijn archieven induiken....
 
kan er een kopen voor mijn zxr (2e hands) , ben nog ff bezig met de prijs en het opsturen .......
Ik hou jullie op de hoogte ........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan