Het grote GSX-F topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergeet dan niet je framenummer weg te vijlen, als je toch in de plomp zit om je plaat er af te halen. En zorgen dat het goed geregeld is met je 'missende' motorfiets :P

Nee ik denk niet dat dat gebeurd is.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook weer aanwezig!

Wordt een mooie motor dirk1300, komt vast helemaal goed!

Heeft iemand toevallig ook een lijst welke uitlaten op de gsx f 600 oude type passen?
Of welke diameter de originele pijp heeft, misschien kan je ook gewoon 2 dempers pas maken...
Heeft iemand al zoiets gedaan?

Pre 98 600:

Yoshi header (nitros222)
Notes:
Mod needed to belly pan.

98+ Yoshi 750
Notes:
Same as above

98+ Stock 600 exhaust
Notes:
Mod required to clear oil pan. (dent collector or use 98+ pan)

98+ Stock 750 exhaust (waltri/ Cyber poet)
Notes:
Mod required to clear oil pan. (dent collector or use 98+ pan)

Pre 98 750:

98+ exhaust (a few incuding CP)
Notes:
Same as for 600 install above

bron: katriders.com
 
Laatst bewerkt:
Ik ging gister fotos maken op een feestje maar ik had al een keel ontsteking :X

"Zo dat was wel even een lichtelijke hell.
Om 4 uur toch maar besloten om naar huis te gaan rijden want voelde me goed beroerd.
Eerst 10 min gedaan om die auto ijs vrij te krijgen :S

Met een rap tempo naar huis en dan er achter komen dat alle deuren op de haak zitten :S
Tja dan maar je moeder uit bed bellen :P

Snel tandenpoetsen en dan bed in denk je lekker te kunnen uitrusten :) niet dus lag eerst nog een dik 30 half uur te rillen van de kou :S

vanochtend ook hondsberoerd wakker geworden :S kon amper lopen alles deed pijn.

Net even wat gedronken en een lekkere warme douche genomen dus dat gaat al de goede kant op maar we zijn er nog lang niet.

Als je dan toch bezig ben gelijk maar even twee aspirine naar binnen gewerkt (ach wat zijn die dingen ranzig :P )

Nu maar proberen de fotos uit te zoeken en rustig de boel opruimen."

:X :X

Dus iedereeen blijf uit me buurt ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ging gister fotos maken op een feestje maar ik had al een keel ontsteking :X

"Zo dat was wel even een lichtelijke hell.
Om 4 uur toch maar besloten om naar huis te gaan rijden want voelde me goed beroerd.
Eerst 10 min gedaan om die auto ijs vrij te krijgen :S

Met een rap tempo naar huis en dan er achter komen dat alle deuren op de haak zitten :S
Tja dan maar je moeder uit bed bellen :P

Snel tandenpoetsen en dan bed in denk je lekker te kunnen uitrusten :) niet dus lag eerst nog een dik 30 half uur te rillen van de kou :S

vanochtend ook hondsberoerd wakker geworden :S kon amper lopen alles deed pijn.

Net even wat gedronken en een lekkere warme douche genomen dus dat gaat al de goede kant op maar we zijn er nog lang niet.

Als je dan toch bezig ben gelijk maar even twee aspirine naar binnen gewerkt (ach wat zijn die dingen ranzig :P )

Nu maar proberen de fotos uit te zoeken en rustig de boel opruimen."

:X :X

Dus iedereeen blijf uit me buurt ;)
wat is nu het moraal van het verhaal dan?? :9

beterschap kerel! ;)
 
moraal? Dat ie z'n jaarlijkse douche weer achter de rug heeft?
Dat je van slapen hondsberoerd wordt?

Beterschap! Tis toch de koud om buiten te komen
 
Hey mensen! Ik had een vraagje. Zit er in de standaarduitlaat van de gsx 600 f uit 2000 een kathalusator? En zo ja, hoe haal ik die er het makkelijkst uit? Dat zou toch meer vermogen moeten leveren, en een wat voller geluid? Greetz!!!
 
hallow,
zo ik heb er een weekend centerparcs op zitten, heerlijk :) lekker genieten van de buitenlucht (die trouwens redelijk koud was!)

Verder lekker warm in de auto, this geen weer voor de motor dus die blijft lekker op z'n warme stekkie staan ;)

Wat hebben jullie afgelopen weekend allemaal gedaan? :9
 
Ik verwachte problemen. En gisteren was dus mijn modem aan vellen. Maar goed dat ik geen dienst had. O-)

Hoe dan ook, Ik heb het een jaar gedaan en nu is het tijd voor iemand anders. Ik denk dat DD dit prima kan, Hij heeft ook o.a. het nutteloos gedaan. Alhoewel dat ook weer nutteloos was voor de functie als TS bij de F'jes. :Y


:? :?



:+


:?:?

:+

eens :Y

Denk ik :?
 
hallow,
zo ik heb er een weekend centerparcs op zitten, heerlijk :) lekker genieten van de buitenlucht (die trouwens redelijk koud was!)

Verder lekker warm in de auto, this geen weer voor de motor dus die blijft lekker op z'n warme stekkie staan ;)

Wat hebben jullie afgelopen weekend allemaal gedaan? :9

Zo min mogelijk. het was veel te koud buiten. Nog wel even de verjaardag van mijn schoonvader gevierd, Het was dus geen weggegooid weekeind.
 
Afgelopen weekend?!?! Dat willen jullie niet weten... Er was hier een tiroler meezingfeest. Veel pullen bier en Duitse Schlager muziek... haha
 
Afgelopen weekend?!?! Dat willen jullie niet weten... Er was hier een tiroler meezingfeest. Veel pullen bier en Duitse Schlager muziek... haha
Heino _O-

Doet me denken aan de ene reclame van het voetbal met die negert met ze lederhosen _O-
 
Hmm de laatste week ruikt de garage nogal naar benzine.. Net na het rijden ff geroken.. het ruikt in de buurt van de benzinekraan naar benzine. Hmm.

Nu kan dat natuurlijk een slecht zittend klemmetje zijn van na het onderhoud de vorige keer, maar wat ik vooral vind hier op het forum is een slecht benzinekraantje. Een nieuwe zou best duur zijn, maar er zijn revisiesetjes.. Echter, die kan ik voor de GSXF niet vinden op motozoom/japparts?

Heeft iemand hier meer info over, of eventueel een kraan? Binnenkort gaan de kappen er af om wat te spuiten/stickeren/onderhouden, dus dan kan ik er naar kijken (ook wat er precies mis is). Zolang er geen benzine op m'n plastic komt kan het weinig kwaad voor een weekje of twee toch?

edit: 15 pleuro op MP. Als hij lek is koop ik wel een 'nieuwe'.
 
Laatst bewerkt:
Hmm de laatste week ruikt de garage nogal naar benzine.. Net na het rijden ff geroken.. het ruikt in de buurt van de benzinekraan naar benzine. Hmm.

Nu kan dat natuurlijk een slecht zittend klemmetje zijn van na het onderhoud de vorige keer, maar wat ik vooral vind hier op het forum is een slecht benzinekraantje. Een nieuwe zou best duur zijn, maar er zijn revisiesetjes.. Echter, die kan ik voor de GSXF niet vinden op motozoom/japparts?

Heeft iemand hier meer info over, of eventueel een kraan? Binnenkort gaan de kappen er af om wat te spuiten/stickeren/onderhouden, dus dan kan ik er naar kijken (ook wat er precies mis is). Zolang er geen benzine op m'n plastic komt kan het weinig kwaad voor een weekje of twee toch?

edit: 15 pleuro op MP. Als hij lek is koop ik wel een 'nieuwe'.

Heerlijk. mensen die hun eigen antwoorden hebben. :Y
 
Ik begon inderdaad met een vraag en eindigde met m'n antwoord :+

Wat ik me alleen net afvraag is of een tweedehands kraan wel handig is. Hoe snel drogen rubbers uit? Daar heb ik nog geen antwoord op.
 
Hee ik heb goed nieuws *O*

Ik bevindt me vanaf 1 maart niet meer in Noord Holland :o

Gister sollicitatie gehad bij ASML en ben aangenomen dus vanaf 1 maart beginnen in Einhoven :)

zoek nog wel een kamer :P
 
Hee ik heb goed nieuws *O*

Ik bevindt me vanaf 1 maart niet meer in Noord Holland :o

Gister sollicitatie gehad bij ASML en ben aangenomen dus vanaf 1 maart beginnen in Einhoven :)

zoek nog wel een kamer :P
Feli *O* een kamer heb je toch niet nodig, NH -> Eindhoven, mooi ritje op de F iedere dag joh ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan