Het grote GSX-F topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
lelijke nakeds allemaal

:^


STR is zeker wel een ARTK 5 motor ;)

hoorde er al genoeg zeggen dat je zo makkelijk met dat ding speelt :P

Spelen doe ik niet echt dus daarvoor wil ik hem ook niet. Maar wil wel een lekker sturende motor en zeker wat lichter dan dat 250kg ding wat ik nu heb. Vooral in de Eifel is het afzien met 'maar' 85pk bergop en dan totaal 360kg wegen. En naar beneden toe remmen die snel faden, ook weer omdat dat kreng zo zwaar is. Ik niet meer, ben sinds vorig jaar 11 kg kwijt :)


Maar als je dan het gemak ziet hoe een Gixxer 1000 en ZX10R vanaf 3k rpm in zijn 4 van je vandaan trekken terwijl jij vol in de toeren zit in 2-3-4-5 heb ik toch zoiets van ja zo lekker lui schakelend rijden vind ik ook wel wat.

Alleen kostenplaatje bekijken. Street is standaard nu met die radiatorkap/bellypan/flyscreen. De Speed is toch gauw 4000,- duurder dan.


VFR is ook schakellui rijden!!!!ook veel power onderin de toeren :]

(Volgens mij komen alle niet GSXFers op dit moment wat bevooroordeeld over O-) )
 
:^VFR is ook schakellui rijden!!!!ook veel power onderin de toeren :]

(Volgens mij komen alle niet GSXFers op dit moment wat bevooroordeeld over O-) )

mijn gsxr trekt ook heerlijk door hoor. kan over de dijk makkelijk de hele weg in zn 2 blijven (met wat vrij baan mss naar zn 3 toe)
 
@ kadett gsx heb je wel eens op een gsx1250fa gereden , daar kan je pas schakellui mee rijden.
in de alpen kun je gewoon in z'n 3 de haarspeld bochten nemen vanaf 1500 tp/m doet hij het gewoon
 
Laatst bewerkt:
@ kadett gsx heb je wel eens op een gsx1250fa gereden , daar kan je pas schakellui mee rijden.
in de alpen kun je gewoon in z'n 3 de haarspeld bochten nemen vanaf 1500 tp/m doet hij het gewoon

:N

De Bandit 1250S was 8999,- en Suzuki durft gewoon 4000,- meer te vragen voor een Bandit 1250 met Gixxer kuip _O- . Naked Bandit 1250 heb ik naar zitten kijken maar blijven nog steeds die 260kg en zwakke remmen een probleem.

Om dus dik bij te leggen voor precies hetzelfde chassis gaat het zeker niet worden. Daar er dan ook minimaal 1000,- in veren moet.
 
Ja, ik zet bij mij thuis af en toe ook de tuinslang erop.
Even door de wasstraat. :P
Ja moet ik ook weer eens gaan doen ;)


Spelen doe ik niet echt dus daarvoor wil ik hem ook niet. Maar wil wel een lekker sturende motor en zeker wat lichter dan dat 250kg ding wat ik nu heb. Vooral in de Eifel is het afzien met 'maar' 85pk bergop en dan totaal 360kg wegen. En naar beneden toe remmen die snel faden, ook weer omdat dat kreng zo zwaar is. Ik niet meer, ben sinds vorig jaar 11 kg kwijt :)


Maar als je dan het gemak ziet hoe een Gixxer 1000 en ZX10R vanaf 3k rpm in zijn 4 van je vandaan trekken terwijl jij vol in de toeren zit in 2-3-4-5 heb ik toch zoiets van ja zo lekker lui schakelend rijden vind ik ook wel wat.

Alleen kostenplaatje bekijken. Street is standaard nu met die radiatorkap/bellypan/flyscreen. De Speed is toch gauw 4000,- duurder dan.
Oke ja street lijkt mij leuker :)
 
weetje wat ik met het eindhoven topic heb, die posten wel een hoop maar het gaat mij te snel :P

Hier is het een halve pagina (50 p) terug lezen maar bij het EHV topic gaat dat veel te snel ;) misschien probeer ik eht later nog een keer :9
Oww ik vind het wel mee vallen eigenlijk :) misschien dat het nu rustig is ;)

ach ja kijk als het mooi weer is is dan wordt het rustiger op het forum ;)
 
hey de andere gixxer is ook weer uit winterslaap

Yep, de temperatuur gaat alweer de goede kant op. Nu die pekel nog van de straat, maar in de loop van de week weer kans op nachtvorst = pekel :(

Maar ja, mijn Soes staat toch even bij de dealer voor wat pimpspullen *O*

Gaat Johan dit jaar nog een eifel rit organiseren?

:W
 
Yep, de temperatuur gaat alweer de goede kant op. Nu die pekel nog van de straat, maar in de loop van de week weer kans op nachtvorst = pekel :(

Maar ja, mijn Soes staat toch even bij de dealer voor wat pimpspullen *O*

Gaat Johan dit jaar nog een eifel rit organiseren?

:W

we'll see.
net ff motor laten checken op ene provosorische manier om te ontdekken of er een storing in mn bike zit gezien die af en toe fi aangeeft.
blijkbaar schijnt het dus gewoon net als ene vriendin te zijn die weleens zeurt zonder aanleiding want volgens de check is er niks aan de hand.
 
Alsof ik het rook dat mn naam gepost werd :9
had even een mf sabbatical. :+

Goede reminder in ieder geval. ga morgenavond eens aan een poll beginnen!!
(ditkeer dan wel ruim op tijd ) :)
 
Alsof ik het rook dat mn naam gepost werd :9
had even een mf sabbatical. :+

Goede reminder in ieder geval. ga morgenavond eens aan een poll beginnen!!
(ditkeer dan wel ruim op tijd ) :)
@ Johan.

Welk navigatie systeem heb jij nu eigenlijk op je fiets? Ik ben opzoek naar iets nieuws aangezien de mijne stuk is.

dat was ik dus, maar nu weet ik het nog niet. -O-
 
Laatst bewerkt:
Heeft toevallig iemand van hier zijn GSX F omgebouwd naar naked bike?
Ben ik erg benieuwd naar, want ben het van plan met mijn motor te doen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan