Het grote GSX-F topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over een week ben ik hopelijk voorgoed van die paaltjes af! :X
Hoop in oktober het Atje op het pasje erbij te hebben.. Time: y u dont fly?!

Oh nice!
Finally.. Ja die pionnen zijn heel irritant :p

Als je je AVB hebt gehaald, gaat het heel snel. Daarna mag je ook lekker rijden met lessen ;)
In ieder geval zie ik dat je al een leuke motor hebt.
Niet stiekem rijden he :P
 
Heb al 3 avd lessen gehad ;) Heel verslavende werking hebben die haha! Nou pff stiekem kriebelt het wel hoor, heb echt de neiging om em te bevrijden van de hoes en sloten en de straat op en neer te tuffen O-)
 
Mooi motortje! Ik moet nog even wachten -O-

Komt er binnenkort nog een rit? ik heb na de vakantie geen normale rit meer gereden :N

organiseer iets.

@miniramp, hoeveel lessen ben je al aan het slingeren? Lijkt zo lang te duren. Rondrijden kan altijd. Prop in de cilinder en verzekeren als brommer. O-)
 
full

Groot genoeg? Zit in de trein dus heel veel meer heb ik ff niet :p

@ Wijx, en daar kom je nu mee?:p haha misschien morgen ff poldertje in stiekem
 
doe ik ook, moet kunnen, beetje op 't erf wat gewoon mag en laatst een stukkie op straat:) maar. waarom niet een foto van je motor met jou erop? Als ik zo je Avatar zie...
 
ebay is een behoorlijk stukje goedkoper, zoek even naar katana sticker 600 of gsxf sticker 600.

Toen ik ze kocht waren er geen gsxf stickers te vinden, dus ik heb katana stickers. Maar ik heb ze er wat anders op geplakt dan de bedoeling is (en een groot deel niet gebruikt). Wanneer ik bij m'n motor ben zal ik wel een foto maken :)


Zijn er hier trouwens mensen die met doorsteek van de vorkpoten rijden? Ik heb ze 3 millimeter door laten steken tov het origineel, en dat rijdt wel lekker :)
 
Laatst bewerkt:
ebay is een behoorlijk stukje goedkoper, zoek even naar katana sticker 600 of gsxf sticker 600.

Toen ik ze kocht waren er geen gsxf stickers te vinden, dus ik heb katana stickers. Maar ik heb ze er wat anders op geplakt dan de bedoeling is (en een groot deel niet gebruikt). Wanneer ik bij m'n motor ben zal ik wel een foto maken :)


Zijn er hier trouwens mensen die met doorsteek van de vorkpoten rijden? Ik heb ze 3 millimeter door laten steken tov het origineel, en dat rijdt wel lekker :)

Dat deed ik ook. Wat ik wel zou doen is nieuwe olie en progressieve veren erin gooien, omdat de vering niet al te stug is. Hij kan wel eens te ver doorveren
 
zonder is juist mooi. Zo had ik m ook, maar dan met krassen :X

@GSX750 thnx!

@miniramp Heb je al wel gereden op de GSX?
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog achterop gezeten voor het idee :o Ben wat dat betreft wel echt heel braaf :+ Als ik vriendjelief nou vraag of ie me de polder in rijdt wil ik daar wel een stukkie rijden eigenlijk ghehe. Ons 'erf' is nou niet zo groot dat ik er kan rijden, ja heen en weer steken voor om te draaien haha!

@gabbert: oh dus jullie willen fotos zien? :P
full

full




Zo, blij?





:+
 
Dat deed ik ook. Wat ik wel zou doen is nieuwe olie en progressieve veren erin gooien, omdat de vering niet al te stug is. Hij kan wel eens te ver doorveren
De olie is een jaartje oud, heb je een leuk adresje voor progressieve veren? Die zou ik wel willen, maar dat moet niet teveel gaan kosten. Ik heb in een proefritje flink op de rem gehangen, maar met mijn 71.3 kg kan dat nog prima met een 3mm extra doorsteek. Je merkt wel dat er wat meer gewicht op het voorwiel hangt, maar je zakt niet enorm door :)


@MD: kappen met teasen :9
 
Alleen nog achterop gezeten voor het idee :o Ben wat dat betreft wel echt heel braaf :+ Als ik vriendjelief nou vraag of ie me de polder in rijdt wil ik daar wel een stukkie rijden eigenlijk ghehe. Ons 'erf' is nou niet zo groot dat ik er kan rijden, ja heen en weer steken voor om te draaien haha!

@gabbert: oh dus jullie willen fotos zien? :P
[afbeelding]
[afbeelding]
[~[url="http://img11.imageshack.us/img11/715/dsc04095qv.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img171.imageshack.us/img171/9606/dsc04089jh.jpg"]afbeelding~][/URL]

Zo, blij?





:+
daar hoeft geen stickers op hoor mooi genoeg zo
 
Haha daar word ik well vrolijk van hahaha ziet er goed uit, de fiets en t vrouwtje zijn alle twee nogaltijd geen miniramp :p
 
tja, t begint altijd met mn bike he :P
wrom het dan niet toepassen op real life :P
_O- haha ja alle motors kunnen kapot :P

Alleen nog achterop gezeten voor het idee :o Ben wat dat betreft wel echt heel braaf :+ Als ik vriendjelief nou vraag of ie me de polder in rijdt wil ik daar wel een stukkie rijden eigenlijk ghehe. Ons 'erf' is nou niet zo groot dat ik er kan rijden, ja heen en weer steken voor om te draaien haha!

@gabbert: oh dus jullie willen fotos zien? :P
[afbeelding]
[afbeelding]
[~[url="http://img11.imageshack.us/img11/715/dsc04095qv.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img171.imageshack.us/img171/9606/dsc04089jh.jpg"]afbeelding~][/URL]

Zo, blij?





:+
Valt mee kan beter ;) dit wordt echt een ramp als ze straks haar Atje heeft :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan