Gooi en Vechtstreek deel * 93 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pino, succes met het zoeken naar werk.... en een motorpension... tja, dat lijkt erg leuk om te doen. Maar reken maar dat dat hard werken is!

Daarbij, het is wel een dikke investering en het rendement... ja... onzeker.
Maar, als het lukt en het ligt je.... te gek!

Thatommieboy.. Als Eifel niet lukt of pas erg laat, er volgen dit jaar zeker weer van die dagritjes zoals vorig jaar. Aanhaken mag altijd *D
 
Mornin :Z :W

Ok deze week wel weer ritme, dit is niks B|

@ Bartje: Tof man, eerste, dan bevalt de nieuwe dus wel goed *D

@ Meter: Hap!!! Have fun heren ;)

@ Bijlezen: Succes :P


Ik zoek mn motorpapieren...dan toch bij mn ouders ergens? :P
 
Mogguh allemaal! :W

@dienstenruilers: Ik zit met hetzelfde als meer mensen hier.
Als ik van te voren weet wanneer ik weg ga in een weekend geef ik het ook wel door. Maar er is een beperking. Dit jaar heb ik volgens mij al onderhand 20 voorkeuren opgegeven om om bepaalde dagen heen te plannen (zowel door de week als weekenden). Er is naar mijn idee wel een limiet aan. En sja, dat is nu eenmaal het nadeel van wisseldiensten.. :P
Voordeel is wel weer om door de weeks eens lekker rustig een paar dagen weg te kunnen gaan :]

@CF: happy ride! :]
 
Is dit 1 van die dingen waarbij je tijdens het rijden ervan denkt: 'Waar ben ik aan begonnen, was deze hel maar over' en dat je hier op het forum tikt: 'is goed te doen' / 'appeltje eitje' / 'kijk er nu al naar uit'. :+
 
Is dit 1 van die dingen waarbij je tijdens het rijden ervan denkt: 'Waar ben ik aan begonnen, was deze hel maar over' en dat je hier op het forum tikt: 'is goed te doen' / 'appeltje eitje' / 'kijk er nu al naar uit'. :+
Nee nog niet gehad.


HEHEHE
 
Nou goed, een keertje maar meegereden vorig jaar. En dat is me prima bevallen. Zoveel is het ook weer niet, de snelweg heen is even köt, maar dan heb je ook wat. En het scheelt weer een overnachting. :)
 
Pino, succes met het zoeken naar werk.... en een motorpension... tja, dat lijkt erg leuk om te doen. Maar reken maar dat dat hard werken is!

Daarbij, het is wel een dikke investering en het rendement... ja... onzeker.
Maar, als het lukt en het ligt je.... te gek!

Thatommieboy.. Als Eifel niet lukt of pas erg laat, er volgen dit jaar zeker weer van die dagritjes zoals vorig jaar. Aanhaken mag altijd *D


Is idd keihard werken en of je er iets aan over houd is ook de vraag.
Inverstering is al een groot probleem, bank hoef je bijna niet bij aan te kloppen :N
Leuk als je de staatsloterij wint en voor de hobby een pension beginnen :Y
 
Nou goed, een keertje maar meegereden vorig jaar. En dat is me prima bevallen. Zoveel is het ook weer niet, de snelweg heen is even köt, maar dan heb je ook wat. En het scheelt weer een overnachting. :)

Ik denk dat het binnendoor leuk is ja. :Y
Vorig jaar 1200 km snelweg gereden in een dag en toen was ik wel blij dat ik er was. En ik was niet eens zo erg moe... maar de snelweg kan zo geestdodend zijn. En ook nog 100!!! km wegwerkzaamheden/file gehad tussen Bremen en Hamburg... ugly.
 
vanaf volgende week maar beginnen met proefritjes maken denk ik..

opzoek naar iets in het 600cc segment.(r6/gsx-r/600rr/zx6r)

mensen bekend met de voor en nadelen van de diverse fietsen?

voorkeur gaat tot nu toe uit naar een r6 of gsx-r
Heel misschien interesse in een Thundercat uit 2000 met nog geen 30K op de teller? :]
 
Ik denk dat het binnendoor leuk is ja. :Y
Vorig jaar 1200 km snelweg gereden in een dag en toen was ik wel blij dat ik er was. En ik was niet eens zo erg moe... maar de snelweg kan zo geestdodend zijn. En ook nog 100!!! km wegwerkzaamheden/file gehad tussen Bremen en Hamburg... ugly.


1200 km op 1 dag met de motor is niet te doen man, vind het met koekblik al een hele opgave :/
Deze zomer ook maar eens kijken hoe we op vakantie gaan, met de motor in 3 dagen ook wel keer leuk om te proberen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan