Oeteldonk en omgeving Deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voordeel is dat de motor beter loopt (meer zuurstof) als je de motor af laat stellen.

Waarschijnlijk ook meer geluid (maar dat is bijzaak ;))
Van dat geluid kan zeker kloppen.Mijn zx6r brult als een dolle icm een henko uitlaat :Y .Net bij de brand genoeg hoofdjes zien draaien toenmijn brulijzer langs kwam _O-
 
Van dat geluid kan zeker kloppen.Mijn zx6r brult als een dolle icm een henko uitlaat :Y .Net bij de brand genoeg hoofdjes zien draaien toenmijn brulijzer langs kwam _O-

Het is vooral het inlaatgeluid wat je beter gaat horen met flink optrekken ;)

Een ander luchtfilter zonder af te laten stellen (met andere demper) heeft niet zo veel zin wat Joost al zegt.
 
Net ge-eten, toen ik van het werk kwam dacht ik... eeeeerrrrrsstt een rondje.

Microffon kabeltje wat langer gemaakt zodat de Camera onderaan de veerpoot gehangen kon worden.
En de mic toch achter bij de buddy/uitlaat geplaatst kon worden.

[afbeelding]

Alleen pakt die mic wel veel stroom.
Krap 20 minuten en dan gaat die uit :(

Weet jij hoe dat zit Corneoo.

Dat zal ook wel leuke beelden geven :)

Maar is het niet beter om je camera op het niet-verende deel van je motor te plakken i.v.m. trillingen en klappen?
 
Het is vooral het inlaatgeluid wat je beter gaat horen met flink optrekken ;)

Een ander luchtfilter zonder af te laten stellen (met andere demper) heeft niet zo veel zin wat Joost al zegt.
Oke ja ik heb hem zo gekocht,maar volgens de vorige eigenaar had ie dat eraan laten doen,en hij rijd super dus neem aan dat ie dat wel goed heeft af laten stellen.
 
Ja klopt -O- -O-
Maar of ik dat staand of zittend doe zal ik er nooit bij zetten :N :N
Dat is prive hoor :+ :+



Groot gelijk ;)


@ Sambal

Jouw motor heeft carburateurs dus kun je hem niet af laten stellen zoals ze dat doen bij een injectie motor. Met carburateurs kun je er een andere kit in laten zetten van bijv. dynojet. Een ander (open) luchtfilter gaat hij armer lopen, en te arm is niet goed ;) Maar dat kun je zo niet weten, kan ook best zijn dat hij goed staat en als hij toch goed loopt :Y
 
Laatst bewerkt:
Groot gelijk ;)


@ Sambal

Jouw motor heeft carburateurs dus kun je hem niet af laten stellen zoals ze dat doen bij een injectie motor. Met carburateurs kun je er een andere kit in laten zetten van bijv. dynojet. Een ander (open) luchtfilter gaat hij armer lopen, en te arm is niet goed ;) Maar dat kun je zo niet weten, kan ook best zijn dat hij goed staat en als hij toch goed loopt :Y
Weer wat geleerd ;) Ik ben een echte leek hoor :+
 
Mocht iemand interesse hebben in een textiele revit jack(XL)en broek(L) dan moet je echt even kijken bij: TE KOOP KLEDING.Heb daar te koop staan.Maar 1x aangehad alleen tijdens passen in de winkel.Duss wie o wie word de gelukkige ik moet er vanaf.Ik verzuip erin.
 
ik ben een poging wagen tot sporten
zie jullie wel weer in het nieuwe verse topic.
laterzz mensen en fijne avond voor als nog !!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan