Omg. Gorcum -De Motobliekers 4- BBQ & Eifel zonder twijfel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar had je m ook al weer gekocht? Moet je ver? Wordt in ieder geval een koud eerste (nou ja, tweede) ritje op je gsx-brrrr....
Den Bosch, dus is 50 km.
Wel alles snelweg dus extra snel koud B|

Lichaam zal wel goedkomen, trek mn oude pak aan daar kan nog een extra trui onder.
Vrees alleen koude fikken :X
 
Den Bosch, dus is 50 km.
Wel alles snelweg dus extra snel koud B|

Lichaam zal wel goedkomen, trek mn oude pak aan daar kan nog een extra trui onder.
Vrees alleen koude fikken :X
Je mag best m'n elektrische handschoenen lenen... heb je bij -10 nog geen kouwe fikken! Ze lachen me altijd uit, maar als t vriest trek ik die dingen toch lekker aan :Y
 
Ik ook, ik heb het alleen niet aangesloten zitten :+
Ben overigens niet zo'n fan ervan, je vingertoppen zitten niet aan het stuur en blijven dus gewoon koud.
:^ Had ik met lessen ook ja...maar dat was 4 uur lang...de verwarmde binnenhesjes bevielen me dan beter *O*
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

daimen lucas johannes

is vanmorgen geboren om 05:50
alles is zeer goed verlopen.
als ik thuis ben post ik wel een foto.


Van Harte gefeliciteerd met jullie zoon. *O*
Geniet er van en zorg dat er benzine door zijn aderen lopen.
Dan kan je later samen met hem lekkere motor ritjes gaan maken. :]

En moet je lijdzaam toezien dat je kinderen mooiere spullen hebben als jij :? :)
 
kees en bob komen jullie nog kijken naar de kleine.

bedankt voor de felicitaties als het maar een klein beetje mijn zoon is wordt hij net zo gek van alles waar een verbrandings motor in zit als mij.
en dan vooral van twee wielers.
ik vindt het wel moeilijk dat hij een week in de vissekom moet blijven omdat hij 5 weken te vroeg is geboren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan