Omg. Gorcum - De Motobliekers 5 - die ook hitte trotseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar rij je geen R1 voor.... en zelfbeheersing is niet altijd m'n sterkste kant... :N

Veercomfort is niet zo'n probleem, meer de zithouding, te veel voorover en te opgetrokken knieën. Als ik lekker doorkachel heb ik er minder last van maar ja, dan ben je dus weer bij af.

Maarre, niks voor jou om over te nemen? Kan ik er af en toe nog es naar kijken (met een jaloerse blik... :P )

:N
geen geld om m in mijn kleurstelling te laten spuiten :+
 
Laatst bewerkt:
@ Rugtert: reed je vanavond rond 20:00 op de A15 met een andere motor (chopper?) Ik heb in ieder geval een rood-witte gs500e met mf-sticker vlak voor Sliedrecht gespot...nog even getoeterd enzo. (ik reed een zwarte 2010 Fiësta, ook met sticker..maar dan van de zaak ;) )

Stukje verderop was een man gestrand met zn motor: hij had net een Hornet particulier gekocht en die was midden op de snelweg er mee gestopt. Heb samen met hem alles getest maar niet meer aan de praat gekregen -> anwb
 
Doe dat over het algemeen niet. Ik kom toch niet verder dan benzine op of dodemansknop omgezet in zo een geval.
Neem aan dat de gemiddelde mens ook wel zo ver komt.
 
als ze zonder benzine staan kun jij hem een lift geven naar het dichtsbijzijnde tankstation ;)
of nog beter effe een klein petflesje voor m halen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan