Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga vanavond gelijk controleren....
Mijn Pilot Powers hebben nu 5500 km gehad en kunnen nog wel ff mee. Zijn ook nog redelijk rond.
Sportsmart ben ik zeer benieuwd naar. Misschien dat ik na 7 jaar Michelin ook eens overstap op Dunlop.

heb de 11000km aangetikt met de sportsmarts, maar ze waren ook wel écht op!
vanmorgen setje asfaltplakkers dr onder gegooid

voor de scherpe opletters; wat klopt er niet op deze foto :?

full



las toevallig bij kat een bandentest van (ik geloof) moto plus.
Nieuwe 016 als testwinnaar, net beter dan de sportsmarts. qua droge grip deden de pirelli's het t best (diablo rosso/corsa ). Werd overigens geen rekening gehouden met levensduur.
 
heb de 11000km aangetikt met de sportsmarts, maar ze waren ook wel écht op!
vanmorgen setje asfaltplakkers dr onder gegooid

voor de scherpe opletters; wat klopt er niet op deze foto :?

[afbeelding]


las toevallig bij kat een bandentest van (ik geloof) moto plus.
Nieuwe 016 als testwinnaar, net beter dan de sportsmarts. qua droge grip deden de pirelli's het t best (diablo rosso/corsa ). Werd overigens geen rekening gehouden met levensduur.
dopsleutel 13 ontbreekt
 
heb de 11000km aangetikt met de sportsmarts, maar ze waren ook wel écht op!
vanmorgen setje asfaltplakkers dr onder gegooid

voor de scherpe opletters; wat klopt er niet op deze foto :?

[afbeelding]


las toevallig bij kat een bandentest van (ik geloof) moto plus.
Nieuwe 016 als testwinnaar, net beter dan de sportsmarts. qua droge grip deden de pirelli's het t best (diablo rosso/corsa ). Werd overigens geen rekening gehouden met levensduur.
Je bent aan ut werk???
:P
 
De Speed Triple is op mijn lijstje verschenen om op te gaan proefrijden (evenals de CB1000R) en ik ben wel even benieuwd naar jullie reacties inzake 'aandachtspunten'. Het zou gaan om een 1050 vanaf bouwjaar 2005.

Waar moet ik bij deze motor op letten??

Alvast bedankt!
 
proefrijden op een speed....DOE HET NIET!!!

ik ging ook alleen maar proefrijden en 2 weken later had ik er een :]
Zoals bekend van speed is het erg verslavend :P

waar je op moet letten kunnen de speed veteranen je waarschijnlijk beter vertellen, het eerste wat in mij op komt is speling op het balhoofd..
 
_O- oeps, bandje verkeerd om gemonteerd ;)

Verder kenteken niet leesbaar en de speed rijdt niet

heel scherp ;)

zag t gelukkig net op tijd! brommer was al naar buiten gereden...weer terug naar binnen, bandje draaien en hoppakee weg ermee

monteur baalde ook behoorlijk, was al bijna 2 uur met t ding bezig omdat de achterremklauwzuigers vast zaten. denk je ff snel setje banden te wisselen :X


Je bent aan ut werk???
:P

nu wel...ssssjjt ;)
 
De Speed Triple is op mijn lijstje verschenen om op te gaan proefrijden (evenals de CB1000R) en ik ben wel even benieuwd naar jullie reacties inzake 'aandachtspunten'. Het zou gaan om een 1050 vanaf bouwjaar 2005.

Waar moet ik bij deze motor op letten??

Alvast bedankt!
Ha! Een paar jaar geleden ben ik met beide fietsen direct na elkaar gaan rijden. Wat een zouteloos/emotieloos ding is die CB1000R, en onderstuurd.
 
Ik heb nog een "oude" MPP.
Zit er nu zo'n 11K op en ik zit nog niet aan de slijtblokjes.....

Zou ik nou toch een ouwe .... worden? :? :P

:W
_O- _O- _O-
Pas als je reuma in de pols krijgt en niet meer genoeg ant gas kan hangen !!
Tot die tijd doe je het prima op de Speed !!! :Y
 
heel scherp ;)

zag t gelukkig net op tijd! brommer was al naar buiten gereden...weer terug naar binnen, bandje draaien en hoppakee weg ermee

monteur baalde ook behoorlijk, was al bijna 2 uur met t ding bezig omdat de achterremklauwzuigers vast zaten. denk je ff snel setje banden te wisselen :Xnu wel...ssssjjt ;)
tsja zo wordt mogelijk water juist naar het loopvlak gevoerd _O-

Maar goed dat jij het zag ;) Geen idee of het lekker zou rijden :P
 
Ha! Een paar jaar geleden ben ik met beide fietsen direct na elkaar gaan rijden. Wat een zouteloos/emotieloos ding is die CB1000R, en onderstuurd.

En hoe is het voor jou? Want jij komt natuurlijk van een Fazer 1000 af?? Toch ook een 150pk fiets???

Waar ik bang voor ben is dat ik de fietsen 'te tam' ga vinden, omdat ik nu op bijna 160 achterwielpk's zit... Maar dat moet proefrijden uitwijzen natuurlijk
 
De Speed Triple is op mijn lijstje verschenen om op te gaan proefrijden (evenals de CB1000R) en ik ben wel even benieuwd naar jullie reacties inzake 'aandachtspunten'. Het zou gaan om een 1050 vanaf bouwjaar 2005.

Waar moet ik bij deze motor op letten??

Alvast bedankt!
:N
Het enige waar je op moet letten is dat er wel kleur op zit. Er zijn namelijk heel veel kleurloze Speed Triple's op de weg :Y
 
En hoe is het voor jou? Want jij komt natuurlijk van een Fazer 1000 af?? Toch ook een 150pk fiets???

Waar ik bang voor ben is dat ik de fietsen 'te tam' ga vinden, omdat ik nu op bijna 160 achterwielpk's zit... Maar dat moet proefrijden uitwijzen natuurlijk

Uuhh kom zelf van een blade af en heb toch meer plezier op een blade!
Je zit veel meer in de wind, dus de beleving is veel intenser!
En qua pk, volgas rij je toch bijna nooit, ik tenminste.. En wheelies des te meer op de speed ivm korte wielbasis! Echt het is een wereld van verschil...
 
Uuhh kom zelf van een blade af en heb toch meer plezier op een blade!
Je zit veel meer in de wind, dus de beleving is veel intenser!
En qua pk, volgas rij je toch bijna nooit, ik tenminste.. En wheelies des te meer op de speed ivm korte wielbasis! Echt het is een wereld van verschil...
je maakt hier nu niet echt een punt hoor -O-


Ik kom overigens van de FJR en deze had ook een boel meer vermogen, maar ook gewicht dus tsja...

Bovendien vergelijk je de CB1000R met de Speed, en beiden missen vermogen in verhouding tot de blackbird toch? Speed weegt dan toch wel wat minder volgens mij :Y
 
Ik zal me ook even aanmelden, kom uit België en rij nu een maand of 2 met een nieuwe witte speed.

Stuurt heerlijk en het koppel is enorm toch enkele opmerkingen, heb ongeveer 3.000 km gereden en mijn beide koplampen zijn reeds beschadigd, 1 met een grote ster in en de andere met 3 scheuren in '(
Morgen eens bellen met mijn dealer om deze te laten vervangen.

Is het normaal dat ik de top op 235km/h ligt, dit deed ik namelijk ook met mijn cb600 en had verwacht dat de Speed toch sneller ging zijn.
 
Ik zal me ook even aanmelden, kom uit België en rij nu een maand of 2 met een nieuwe witte speed.

Stuurt heerlijk en het koppel is enorm toch enkele opmerkingen, heb ongeveer 3.000 km gereden en mijn beide koplampen zijn reeds beschadigd, 1 met een grote ster in en de andere met 3 scheuren in '(
Morgen eens bellen met mijn dealer om deze te laten vervangen.

Is het normaal dat ik de top op 235km/h ligt, dit deed ik namelijk ook met mijn cb600 en had verwacht dat de Speed toch sneller ging zijn.
Jij hebt misschien ook een BA'tje gedaan :X _O-
 
je maakt hier nu niet echt een punt hoor -O-


Ik kom overigens van de FJR en deze had ook een boel meer vermogen, maar ook gewicht dus tsja...

Bovendien vergelijk je de CB1000R met de Speed, en beiden missen vermogen in verhouding tot de blackbird toch? Speed weegt dan toch wel wat minder volgens mij :Y

Bedoel natuurlijk dat ik fijner zit op de speed!
Zat gelijk ff tv te kijken, geen goed idee ;)
 
Ik zal me ook even aanmelden, kom uit België en rij nu een maand of 2 met een nieuwe witte speed.

Stuurt heerlijk en het koppel is enorm toch enkele opmerkingen, heb ongeveer 3.000 km gereden en mijn beide koplampen zijn reeds beschadigd, 1 met een grote ster in en de andere met 3 scheuren in '(
Morgen eens bellen met mijn dealer om deze te laten vervangen.

Is het normaal dat ik de top op 235km/h ligt, dit deed ik namelijk ook met mijn cb600 en had verwacht dat de Speed toch sneller ging zijn.
*O* *O* *O*
Welkom !! Jij ook al met die koplampen :? Beginnen nu langzaam klote-lampen te worden !! O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan