Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal me ook even aanmelden, kom uit België en rij nu een maand of 2 met een nieuwe witte speed.

Stuurt heerlijk en het koppel is enorm toch enkele opmerkingen, heb ongeveer 3.000 km gereden en mijn beide koplampen zijn reeds beschadigd, 1 met een grote ster in en de andere met 3 scheuren in '(
Morgen eens bellen met mijn dealer om deze te laten vervangen.

Is het normaal dat ik de top op 235km/h ligt, dit deed ik namelijk ook met mijn cb600 en had verwacht dat de Speed toch sneller ging zijn.


op je tellert of op je navi?

CBtjes lopen hard heur
 
Uuhh kom zelf van een blade af en heb toch meer plezier op een blade!
Je zit veel meer in de wind, dus de beleving is veel intenser!
En qua pk, volgas rij je toch bijna nooit, ik tenminste.. En wheelies des te meer op de speed ivm korte wielbasis! Echt het is een wereld van verschil...


:^

ik kon mooi vergelijken met de Gixxer 750 K7 die hier stond
 
*O*

Zo na 7 dagen etteren werkt de Pro Oiler 100%. Geen foutmeldingen of storingen, signaal direct van de achterwiel ABS sensor getapped. Alles netjes weggewerkt en correct ingesteld, ik kan weer :]

Oh en de DB-killer terug geplaatst in de Mivv. Vond het toch iets te :X
 
:o waar zag je ze zitten?

Bij beide lampen ongeveer in het midden. In de rechter koplamp zit echt een behoorlijke scheur, links twee kleintjes. Vandaag een mailtje ontvangen van de dealer. Er zijn twee nieuwe onder garantie aangevraagd. Er zit wel een behoorlijke levertijd op, ze verwachten dat ze pas in augustus binnen zijn :( .
 
Bij beide lampen ongeveer in het midden. In de rechter koplamp zit echt een behoorlijke scheur, links twee kleintjes. Vandaag een mailtje ontvangen van de dealer. Er zijn twee nieuwe onder garantie aangevraagd. Er zit wel een behoorlijke levertijd op, ze verwachten dat ze pas in augustus binnen zijn :( .
I.d.d. lange levertijd. Hoorde van mijn dealert dat het echt een probleem is bij de 2011 Speed en waarschijnlijk straks bij de 2012 Street. Schijnt dat de nieuwe koplampen de warmte niet goed kwijt kunnen. Dus fabrikant van de koplampen heeft wat uit te leggen.
 
I.d.d. lange levertijd. Hoorde van mijn dealert dat het echt een probleem is bij de 2011 Speed en waarschijnlijk straks bij de 2012 Street. Schijnt dat de nieuwe koplampen de warmte niet goed kwijt kunnen. Dus fabrikant van de koplampen heeft wat uit te leggen.
-O-
Ik ga die van mij ook ff goed in de gaten houden !!!!
 
de killers uit de hoger arrows 3-2 gehaald. Me broer stond erop dat ze eruit gingen _O-
Even rijden en guess what, nu draaien de nekjes al om en vallen kaken naar beneden vóórdat ze me zien :P Tering wat een herrie, maar wel mooie herrie _O-

Weekje ermee rijden of het zo bevalt en zo niet dan gaan de killers er weer in hoor :Y

Kunnen er DB-killers in dan :? _O-
 
Inderdaad. Een beetje meer kleur kan geen kwaad..... :)
full
 
was iets eerder klaar met werken, dus gelijk even de laatste straaltjes avondzon benut om t overtollige was van mn nieuwe rubber te rijden, plakkerdeplak :]

:N
Het enige waar je op moet letten is dat er wel kleur op zit. Er zijn namelijk heel veel kleurloze Speed Triple's op de weg :Y

wat is er mis met geen kleur :?

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

full

full
 
quote:
Leufie1970 schreef op 10 juni 2011 @ 21:08:
[...]
Tassies van Motozoom + Roltas bovenop en tanktassie. Net als Pina eigenlijk. Werkt best!
[afbeelding]
Sooo, wat neem jij allemaal mee dan? of was dat de bagage voor een 2weekse vakantie? Maar stuurt dit ook nog een beetje, ondanks je alles redelijk hoog op de motor hebt gepakt? maar ziet er wel solide uit .
-----------------------------------------------------------------------
Nou, gewoon van alles. Bungalowtent, keukentje, gasfles, laptop, treetje bier...
Goed mee te rijden hoor op de autobaan. Gewoon volle patat!!!
 
ik weet het nu zeker, net een kleine 100km gereden zoder de db killers en dan is ie echt sterker onderin.
Je merkt t het best als je in 2e versnelling vanaf 3000rpm flink gas geeft.
Zonder schiet ie meteen vooruit terwijl ie met de db killers erin even wacht.

misschien zit het tussen de oren maar ik laat ze er lekker uit })
(sorry kala :X )
 
O ja. Vanmiddag bij HK, Tiel :) langs geweest voor de basis afstelling van de schokbrekers. De eerste opmerking van de medewerker van HK over de instelling was dat deze wel erg op circuit asfalt gericht was. :/ Na wat op en neer duwen van de motor bij een geheel dicht en open gedraaide demping een instelling gevonden voor de voor en achterkant waarmee het een stuk vriendelijker rijden is zonder zeeziek te worden. Daarnaast nog wat opmerkingen over de instelling bij motor rijden met bagage (of passagier) en nu mag ik de fijn afstelling in de loop van de komende tijd uitproberen.... :]
Slecht voor de tandarts maar nu blijven de vullingen in ieder geval wat langer zitten. ;)
 
Bij beide lampen ongeveer in het midden. In de rechter koplamp zit echt een behoorlijke scheur, links twee kleintjes. Vandaag een mailtje ontvangen van de dealer. Er zijn twee nieuwe onder garantie aangevraagd. Er zit wel een behoorlijke levertijd op, ze verwachten dat ze pas in augustus binnen zijn :( .
Hmmm... toch nog even goed kijken. Heb zelf Philips Motovision vanaf het begin er in zitten dus misschien helpt dat. Zag net (ff snel wezen kijken) nog niks maar het was in een onverlichtte garagebox.
Misschien dezelfde fabrikant van de koplampen van de RSV 4, daarbij zorgen de lampen dat de lenzen op één plaats verbranden.
 
ik weet het nu zeker, net een kleine 100km gereden zoder de db killers en dan is ie echt sterker onderin.
Je merkt t het best als je in 2e versnelling vanaf 3000rpm flink gas geeft.
Zonder schiet ie meteen vooruit terwijl ie met de db killers erin even wacht.

misschien zit het tussen de oren maar ik laat ze er lekker uit })
(sorry kala :X )
Ik heb het op de terugweg getoetst en ben het helemaal met je eens. In mijn ogen komt de kick zelfs al bij 2500-3000rpm :Y

@benspeed, die killers zijn standaard triumph material :P Fabriek af in ieder geval ;) . Heel simpel te bevestigen en verwijderen, maar net als Gejabo laat ik ze er voorlopig wel uit ;)

Overigens Gejabo vind ik het geluid in zijn 3 bij 5000rpm bijna pijn aan de oren doen :X
 
Ik heb het op de terugweg getoetst en ben het helemaal met je eens. In mijn ogen komt de kick zelfs al bij 2500-3000rpm :Y

@benspeed, die killers zijn standaard triumph material :P Fabriek af in ieder geval ;) . Heel simpel te bevestigen en verwijderen, maar net als Gejabo laat ik ze er voorlopig wel uit ;)

Overigens Gejabo vind ik het geluid in zijn 3 bij 5000rpm bijna pijn aan de oren doen :X
maar met meer toeren valt het weer mee dus GGAASSSSS!!!! :9
 
Ik heb het op de terugweg getoetst en ben het helemaal met je eens. In mijn ogen komt de kick zelfs al bij 2500-3000rpm :Y

@benspeed, die killers zijn standaard triumph material :P Fabriek af in ieder geval ;) . Heel simpel te bevestigen en verwijderen, maar net als Gejabo laat ik ze er voorlopig wel uit ;)

Overigens Gejabo vind ik het geluid in zijn 3 bij 5000rpm bijna pijn aan de oren doen :X

Ooooooo..... dan moeten dat die twee stukken metaal zijn in de doos bij de standaarduitlaten :+ :+ Hebben er nog niet ingezeten - ook niet nodig met oordopjes })
 
O ja. Vanmiddag bij HK, Tiel :) langs geweest voor de basis afstelling van de schokbrekers. De eerste opmerking van de medewerker van HK over de instelling was dat deze wel erg op circuit asfalt gericht was. :/ Na wat op en neer duwen van de motor bij een geheel dicht en open gedraaide demping een instelling gevonden voor de voor en achterkant waarmee het een stuk vriendelijker rijden is zonder zeeziek te worden. Daarnaast nog wat opmerkingen over de instelling bij motor rijden met bagage (of passagier) en nu mag ik de fijn afstelling in de loop van de komende tijd uitproberen.... :]
Slecht voor de tandarts maar nu blijven de vullingen in ieder geval wat langer zitten. ;)




Dan heb je waarschijnlijk ook voor deze deur gestaan;




Foto0185-kopie.jpg
.




Aardige goser , die Edgar van HK :Y
Heb een uitgebreide offerte aangevraagd bij hun.
Als het prijstechnisch interessant blijkt, dan.... *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan